MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • - Lekker weer een dag extra vrijheid en surplus opbrengst vergaard.
     
    - Morgen laatste stagedag
    - Spontaan een week vakantie naar budapest geboekt voor nog geen €300pp (wannabeestrong )
    - Onverwachts fles champagne twv €30 gekregen

    WANNEER, want dan gaan we alle Hummus Bars of eenieder willekeurige vreetschuur helemaal leegeten.
     
    Sharkoon kast
    Intel Core i7 7700
    275GB SSD
    Intel HD 630 (omdat ik toch al jarenlang niet meer game)
    8gb RAM 2133mHz
    1TB externe harde schijf

    Wat doe je er wel mee dan? :p

    Zit in mini Itx kast?
     
    Had je ook wel weg kunnen komen met een i5 en mini itx kast.

    Maar goed, als je toch weer games wilt spelen komende 5 jaar druk je hier zo een nieuwe grafische kaart bij en good 2 go :p
    Hoop met deze setup weer even vooruit te kunnen. Met m´n vorige pc ook zo´n 9 jaar gedaan en doet ´t op zich nog prima, alleen begon nu sloom te worden.
     
    95kg deadlift gedaan na lange tijd maar wat veilig te hangen op 60-70kg... ben terug overgegaan naar doelbewust groeien ipv veilig wat heffen. Lange tijd vastgebleven op wat ik aankon en niets extra gedaan omdat ik blessures gelopen heb en ook niet kon omwille van zwaar voedingsdeficiet. Heb me geherconditioneerd dat eten niet echt dik maakt en zwaar liften niet perse aanleiding geeft tot blessures en nu kan ik weer er wat tegen aan.
     
    95kg deadlift gedaan na lange tijd maar wat veilig te hangen op 60-70kg... ben terug overgegaan naar doelbewust groeien ipv veilig wat heffen. Lange tijd vastgebleven op wat ik aankon en niets extra gedaan omdat ik blessures gelopen heb en ook niet kon omwille van zwaar voedingsdeficiet. Heb me geherconditioneerd dat eten niet echt dik maakt en zwaar liften niet perse aanleiding geeft tot blessures en nu kan ik weer er wat tegen aan.
    Wat zijn je huidige stats dan en hoeveel kcal overschot eet je nu?
     
    Wat zijn je huidige stats dan en hoeveel kcal overschot eet je nu?
    Ik weet dat het hier niet graag gehoord wordt maar ik tel niks meer, ik eet gewoon lekker en ik hou de spiegel in de gaten. Momenteel weeg ik 76.5 kg, 18% vet, 1.77m. Ik veronderstel dat ik maintenance eet (3,5/5 clean) op de ene dag en op de andere er een beetje boven of onder. Wil recomp doen tot 1 maart 2018. Tegen oktober 5x150 dl trachten te halen. Of is dat te ver gegrepen?
     
    Back
    Naar boven