AndroidHealthClinic

Bosco's come back (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb nu ook een setje helestieken besteld. Ben benieuwd....
 
Ik ook, nu nog even aan elkaar knopen... :D
elastiekjes.jpg
 
time flies when you're having fun :)
je moet ook een hele riedel aan oefeningen afwerken.
wel lekkere complete train
 
Ik heb nu ook een setje helestieken besteld. Ben benieuwd....
Het gaat niet om het gewicht maar om de explosiviteit= 3reps in 2 sec bv Speet..Neet :D
 
time flies when you're having fun :)
je moet ook een hele riedel aan oefeningen afwerken.
wel lekkere complete train

Speed is speed Droop ook goed voor de conditie want ik sta behoorlijk te happen....deze fossiel wahaha :hahaha:

thnxs
 
Ziet er weer uit als een zalige training!
Soms zou ik ook wel willen dat ik lekker lang kon trainen. Maar ja... Voor mij is dat beter van niet.

Misschien als ik ooit eens aankom dat ik ook wat langer tekeer kan gaan. Zou super zijn! :)
 
Ziet er weer uit als een zalige training!
Soms zou ik ook wel willen dat ik lekker lang kon trainen. Maar ja... Voor mij is dat beter van niet.

Misschien als ik ooit eens aankom dat ik ook wat langer tekeer kan gaan. Zou super zijn! :)
Langer trainen is niet altijd per definitie beter. Ik doe ook altijd korte maar intensieve trainingen.
 
Ziet er weer uit als een zalige training!
Soms zou ik ook wel willen dat ik lekker lang kon trainen. Maar ja... Voor mij is dat beter van niet.

Misschien als ik ooit eens aankom dat ik ook wat langer tekeer kan gaan. Zou super zijn! :)

Ik moet alles in 2 workouts proppen
Nog ff volhouden..binnenkort n homegym en dan naar 3-4x/wk
Ik zit n beetje met n dilemma ..met die operatie wellicht volgende maand
 
Langer trainen is niet altijd per definitie beter. Ik doe ook altijd korte maar intensieve trainingen.
Daar heb je gelijk in. Want ik train echt kort... En definitie heb ik zeker wel.

Ik moet alles in 2 workouts proppen
Nog ff volhouden..binnenkort n homegym en dan naar 3-4x/wk
Ik zit n beetje met n dilemma ..met die operatie wellicht volgende maand
Das inderdaad ook zo. Al ga ik maar 3x pw 45-50 min.
Lekker als je home gym af is! Wel gaaf ook.
Maar lastig met die operatie...
Maar daarna kan je t trainen toch oppakken?

Binnen 1 uur weer buiten is inderdaad ideaal
Het is wel lekker. Op die manier ben je nog wel fris om de rest van de dag door te komen als je erg vroeg gaat zoals ik.
 
Binnen 1 uur weer buiten is inderdaad ideaal
Daar heb je gelijk in. Want ik train echt kort... En definitie heb ik zeker wel.
Ik zou niet eens 2 uur kunnen trainen met dezelfde intensiteit als de sub 1 uur training die ik nu doe. Dan zou ik aan intensiteit moeten inleveren. Lijkt me contraproductief.
 
Das inderdaad ook zo. Al ga ik maar 3x pw 45-50 min.
Lekker als je home gym af is! Wel gaaf ook.
Maar lastig met die operatie...
Maar daarna kan je t trainen toch oppakken?

Het zal ff behelpen zijn maar ik probeer wel aangepast door te gaan..beetje hinken enzo dansen als een flamingo :p
Ik zit nou zo lekker in mn flow
 
Ik zou niet eens 2 uur kunnen trainen met dezelfde intensiteit als de sub 1 uur training die ik nu doe. Dan zou ik aan intensiteit moeten inleveren. Lijkt me contraproductief.

Ja klopt daarom pak ik LB als laatst dat zijn maar flutgewiggies meer mobiliteit-gericht
 
Ik zou niet eens 2 uur kunnen trainen met dezelfde intensiteit als de sub 1 uur training die ik nu doe. Dan zou ik aan intensiteit moeten inleveren. Lijkt me contraproductief.
Ik vind die 50 min workouts heerlijk. Als ik naar een uur ga wordt het vaak al teveel voor me op dit moment. Denk ook dat als ik zwaarder zou zijn ik alsnog de max 1 uur aanhou. Wel zo lekker :)

Het zal ff behelpen zijn maar ik probeer wel aangepast door te gaan..beetje hinken enzo dansen als een flamingo :p
Ik zit nou zo lekker in mn flow
Dat komt vast goed! One legged deadlift ;)
 
ID

BP
10 x 40
5 x 60
1 x 70
1 x 80
1 x 90
1 x 97 Fail

BP Overhead Band supported
5 x 104

BP
3 x 80
3 x 80
3 x 80

Triceps Barbell Extentions
10 x 30
10 x 30

Hyperextention
15 x 10

BOR
5 x 50
5 x 60
5 x 70
5 x 80

Chin Ups Wide Grip
6 x BW
6 x BW
6 x BW

Bezemsteel (dislocations)
1 x 25

Cable Delts Alan Trall YTWL
10 x Y x 12
10 x T x 12
10 x W x 12
10 x L x 12

Legg Press
10 x 60
10 x 80
10 x 100

Crosstrainer 20 min 120 hbm

* Jammer van die BP, ik ben er nog niet klaar voor
 
Lekker getraind maar inderdaad wel balen van die BP.
Misschien eerst 95 kg pakken?

Legpress gaat ook weer wat omhoog toch?
 
Back
Naar boven