MuscleMeat

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lekkere training marv! Is die pulldown onder of bovenhands?
Het is deze..en dan bovenhands..

Lat-Pulldown-G3-PL33.png

nice! :D

als je een echte steenovenpizza hebt dan kan je met 1200 kcal er wel 2 nemen. Dunne bodems he ;)
Vergis je niet in het beleg hè...ik neem zowieso iets van salami. En reken mezelf liever rijk dan arm..al is het al omdat ik daarna naar 'de parade' ga in Utrecht....zuipen:zuip:

Skatermarvin , je geeft zelf aan dat je ongeveer op je natty max zit op je huidig vp.

Overweeg jij dan om ooit alsnog aas te gebruiken of is dat iets wat je nooit zal doen?

Gezien je ervaring, fysiek en leeftijd zou het NU perfect zijn om op een gezonde verantwoorde manier te kuren en er veel gains uit te halen.

Niet dat ik per se wil zeggen dat je moet kuren maar ik vraag me af waar je op wacht als je het zou overwegen :)

Hetzelfde geldt trouwens ook ongeveer voor flexx123
Klopt. En tuurlijk denk ik daar wel eens over! Echter...ik doe het niet, al is het alleen al omdat mijn vriendin direct haar spullen pakt als ik eraan begin. Tevreden zal ik toch nooit zijn..waarom dan niet enigzins trots zijn op wat ik naturel heb bereikt...:cheer:
 
Skatermarvin , je geeft zelf aan dat je ongeveer op je natty max zit op je huidig vp.

Overweeg jij dan om ooit alsnog aas te gebruiken of is dat iets wat je nooit zal doen?

Gezien je ervaring, fysiek en leeftijd zou het NU perfect zijn om op een gezonde verantwoorde manier te kuren en er veel gains uit te halen.

Niet dat ik per se wil zeggen dat je moet kuren maar ik vraag me af waar je op wacht als je het zou overwegen :)

Hetzelfde geldt trouwens ook ongeveer voor flexx123
He' he', het is geen vrijdag vandaag :D
:roflol; Ja daaag!

De training van vanmorgen ging lekker! Wel de volgorde om moeten gooien, want wilde eigenlijk beginnen met benchen. Echter tref ik het iedere zaterdag dat 1 gast net 5 minuten eerder is en ik moet switchen, dus ga overwegen om die bench gewoon als derde te houden..
:P

Kan je niet (heel Duits) vast een handdoek op die bench leggen :)
 
He' he', het is geen vrijdag vandaag :D

Kan je niet (heel Duits) vast een handdoek op die bench leggen :)
Whaha..nope dat kan niet. Hij is er gewoonweg net wat eerder en ik breng op zaterdag mijn vriendin altijd bij de bus (kan niet eerder).
 
ik doe het niet, al is het alleen al omdat mijn vriendin direct haar spullen pakt als ik eraan begin

Waar trekt ze de lijn dan precies tussen clen en aas?
Als ik de sides die jij beschrijft op clen zo lees ga je minder sides hebben op low dose test/primo!
Als ze het op gezondheid gooit kan ze clen ook nooit goed vinden.
 
Waar trekt ze de lijn dan precies tussen clen en aas?
Als ik de sides die jij beschrijft op clen zo lees ga je minder sides hebben op low dose test/primo!
Als ze het op gezondheid gooit kan ze clen ook nooit goed vinden.
De lijn ligt bij geestelijke veranderingen. Ze vind me leuk om wie ik ben en ze wil geen zelfgeile narcist in huis. Clen is ook niet mild, maar die sides hebben geen invloed op mijn geestelijke gesteldheid..denk dat ze vooral bang is dat ik verander en to be honest..ben ik daar zelf ook bang voor..

En als laatst..hoeveel mensen ken jij die maar 1 kuurtje hebben gedaan?
 
Duidelijk!
Lekker doorgaan zoals het nu gaat toch, staat er dikke prima bij.. kan me niet vertellen dat ze dat niet ook leuk aan je vind.
 
misschien vind marvin zijn vriendin het wel leuk als hij trilt:rolleyes:
 
Duidelijk!
Lekker doorgaan zoals het nu gaat toch, staat er dikke prima bij.. kan me niet vertellen dat ze dat niet ook leuk aan je vind.
Meer gains = meer horizontale cardio door vriendin = minder cardio te doen in de gym = true powerlifter life
 
De lijn ligt bij geestelijke veranderingen. Ze vind me leuk om wie ik ben en ze wil geen zelfgeile narcist in huis. Clen is ook niet mild, maar die sides hebben geen invloed op mijn geestelijke gesteldheid..denk dat ze vooral bang is dat ik verander en to be honest..ben ik daar zelf ook bang voor..

En als laatst..hoeveel mensen ken jij die maar 1 kuurtje hebben gedaan?
Ik doe morgen een kuurtje in de sauna, maar kan prima zonder hoor. Van trillen geen last, wel voldoende blijven drinken.
 
Ik verstop mijn bcaa's altijd onder het bed, mijn ouders mogen niet ontdekken dat ik aan het kuren ben.
 
Duidelijk!
Lekker doorgaan zoals het nu gaat toch, staat er dikke prima bij.. kan me niet vertellen dat ze dat niet ook leuk aan je vind.
Klopt. Ze vind het wel leuk hoe ik er nu uit zie. Ik herken wel wat Coolbuilder zei in zijn log..mijn vriendin vind mij ook het leukste op het vetpercentage waarop ik lekker mee eet en drink zonder teveel te piepen..

Meer gains = meer horizontale cardio door vriendin = minder cardio te doen in de gym = true powerlifter life
:roflol:
Ik doe morgen een kuurtje in de sauna, maar kan prima zonder hoor. Van trillen geen last, wel voldoende blijven drinken.
Dat zijn natuurlijk heel andere kuurtjes...

Tel overigens nog maar twee mini stroopwafels, 3 koffieleutjes met choco en wat apenkoppen en andere snoepjes bij de al geplande 2800kcals..

Verder ga ik na het eten naar 'de Parade' in Utrecht met mijn vriendin, haar zus en een oom van hun. Zal ook wel borrelen en snacken worden...

Morgen legday..again..

Avond eten heb ik ook al gemaakt voor morgen.. Ajam Bali:heart:
 
Het is deze..en dan bovenhands..

Lat-Pulldown-G3-PL33.png

Is dat die Matrix pulldown waar je het altijd over hebt? Want if so...heb je dan de red of de blue pill genomen? :D

Wij hebben die van Technogym staan...HEER-LIJK apparaat! Ik pak 'm ook vaak een setje aan de zijkanten beet. Net een wat bredere grip. Hang er net genoeg plates aan, dat ik zelf een beetje opgetild word bij het omhoog komen. Prima ding! :flexbiceps:
 
Heerlijk apparaat van technogym? Ik vind die technogym shit echt kut apparaten.

Ik heb geen vergelijking met andere plate-loaded apparatuur. Het is in ieder geval beter dan de gewone fitness-apparaten...
 
Back
Naar boven