AndroidHealthClinic

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

haha goede training broeder!
Lekker veel volume, dan voel je dat je leeft! :D
 
haha goede training broeder!
Lekker veel volume, dan voel je dat je leeft! :D
Wel appart..bij werkelijk iedere oefening zat op 5 sets ongeveer het kantelpunt dat ik eigenlijk niet meer verder wilde..:eek!:
 
Wel appart..bij werkelijk iedere oefening zat op 5 sets ongeveer het kantelpunt dat ik eigenlijk niet meer verder wilde..:eek!:

Kan ik geloven ja.
Bij volume gaat je hoofd trucjes met je uithalen.

Zou je nog wel meer reps maken?
Weet je zeker dat je dit wilt?
Je hebt al genoeg gedaan vandaag, ga lekker naar huis.

Maar gelukkig geeft bij ons de geest niet eerder op als het lichaam :cool:

51e9b212c1e8436750158e767874ad14--bodybuilding-motivation-quotes-workout-motivation-quotes.jpg
 
I am proud :eek:.

btw
Sterkte morgen.
 
Inb4 Marvin gaat aan de german volume training
 
Tering nice marv! Dat wordt lekker mank lopen.
 
Nee..enlighten me...

Mijn hemel Marv...is dit wel de echte wereld?

This is your last chance. After this, there is no turning back. You take the blue pill - the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill - you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Mijn hemel Marv...is dit wel de echte wereld?

This is your last chance. After this, there is no turning back. You take the blue pill - the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill - you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.
Godver, ik zie nu dat die Men's T-Cycle pillen van de Body & Flutshop die ik elke avond neem (jaja, ik weet het, B&F=kut, deze had ik gewoon ooit gratis gehad ofzo) blauw zijn. Deze neem ik iedere avond voor het slapengaan. Elke ochtend: weg gainz, voor niets getraind, ik ontwaak weer en alles was als daarvoor. It all ain't happened. :treuren:
 
Wel appart..bij werkelijk iedere oefening zat op 5 sets ongeveer het kantelpunt dat ik eigenlijk niet meer verder wilde..:eek!:
Well done! En ook geen pussy gewichten. :thumbs:
Ben benieuwd of je morgen nog de trap op of af komt :D
 
Mijn hemel Marv...is dit wel de echte wereld?

This is your last chance. After this, there is no turning back. You take the blue pill - the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill - you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.
Moet zeggen dat ik het ook nog nooit gezelezen heb. Op school denk je: ik ga geen fucking kleuterboek op mijn lijst zetten :)
 
Moet zeggen dat ik het ook nog nooit gezelezen heb. Op school denk je: ik ga geen fucking kleuterboek op mijn lijst zetten :)

Nog iemand die in een fantasiewereld leeft... :D
 
Moet zeggen dat ik het ook nog nooit gezelezen heb. Op school denk je: ik ga geen fucking kleuterboek op mijn lijst zetten :)
Komt uit the Matrix hoor, daarin wordt enkel gerefereerd naar Alice in Wonderland.
 
Kan ik geloven ja.
Bij volume gaat je hoofd trucjes met je uithalen.

Zou je nog wel meer reps maken?
Weet je zeker dat je dit wilt?
Je hebt al genoeg gedaan vandaag, ga lekker naar huis.

Maar gelukkig geeft bij ons de geest niet eerder op als het lichaam :cool:

Bekijk bijlage 378293
Precies!!:woot:

I am proud :eek:.

btw
Sterkte morgen.
Vandaag valt het nog mee..ik huiver meer voor morgen! Woensdag pas weer legday...gelukkig..
Inb4 Marvin gaat aan de german volume training
:roflol: Nee...
Damn die reps :eek::treuren:
Het idee van je eigen vent..:o
Tering nice marv! Dat wordt lekker mank lopen.
Thanks...denk:o
Mijn hemel Marv...is dit wel de echte wereld?

This is your last chance. After this, there is no turning back. You take the blue pill - the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill - you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.
I take both!
Godver, ik zie nu dat die Men's T-Cycle pillen van de Body & Flutshop die ik elke avond neem (jaja, ik weet het, B&F=kut, deze had ik gewoon ooit gratis gehad ofzo) blauw zijn. Deze neem ik iedere avond voor het slapengaan. Elke ochtend: weg gainz, voor niets getraind, ik ontwaak weer en alles was als daarvoor. It all ain't happened. :treuren:
:roflol::roflol:
Well done! En ook geen pussy gewichten. :thumbs:
Ben benieuwd of je morgen nog de trap op of af komt :D
Het gaat nog best aardig eigenlijk!
Moet zeggen dat ik het ook nog nooit gezelezen heb. Op school denk je: ik ga geen fucking kleuterboek op mijn lijst zetten :)
Hmm..
Nog iemand die in een fantasiewereld leeft... :D
Ik ook:woot:
:thumbs:
En dan zeg jij zeker: het is een metafoor voor het echte leven of zo? :D
Zo iets ja.. ???
Komt uit the Matrix hoor, daarin wordt enkel gerefereerd naar Alice in Wonderland.
Vandaar dat het me niet bekend voor kwam..ik vind the Matrix een kut film..:o

Enfin..het #gainenzondertrainen weekend zit er weer op! Terug normaal doen...Marvinnen dus:marvin:

Vandaag is een rustdag! Geen cardio ook:cheer:

Voeding, maandag 31-07-2017:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey isolaat (XXL) + 35g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie + 6g BCAA (XXL)
17:30 30g nightprotein (XXL)
18:30 Avondeten (~850kcals)

~1785kcals, E/K/V = 190g (42%) / 110g (24%) / 70g (34%)
 
heb jij om 11.00 uur geen gruwelijke honger/trek?
 
heb jij om 11.00 uur geen gruwelijke honger/trek?
Jawel...nu al:roflol:

Maar ben ooit aan IF begonnen en het bevalt me eigenlijk wel. Zeker gezien ik geen heel hoog onderhoud heb, kan ik op deze manier nog enigzins fatsoenlijk meals eten (op trainingsdagen, want op rustdagen is allen 'avondeten' fatsoenlijk..)
 
Wat een volume op die training zeg? Kan je nu nog wel lopen? :D
 
Back
Naar boven