XXL Nutrition

seizoen 2018 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hoe ben je bij 5% terecht gekomen?
 
Hoe ben je bij 5% terecht gekomen?

ik was op BodyPower UK (met een vorige sponsor) en moest er poseren enzo.
Maar ik was toen ook 3 weken van een wedstrijd, dus moest dikwijls naar het toilet :) en daarvoor moest ik steeds aan hun stand passeren.
na enkele keren wenkte een persoon me, stelde wat voor, en de laatste dag heb ik getekend.
 
ik was op BodyPower UK (met een vorige sponsor) en moest er poseren enzo.
Maar ik was toen ook 3 weken van een wedstrijd, dus moest dikwijls naar het toilet :) en daarvoor moest ik steeds aan hun stand passeren.
na enkele keren wenkte een persoon me, stelde wat voor, en de laatste dag heb ik getekend.

Haha, Nice :)
 
update 23/07/2017
het schommelen in carbs doet echt zijn werk (zoals ik had verwacht) strepen komen op de quads en mijn middel (gemeten op het dikste punt, net onder navel is dat bij mij) staat nu op 84,6. Gewicht is nu 95,9kg.

Deze week 4 lage dagen en 3 gewone dagen.

check mijn insta voor foto's.
 
Mag je met 5% ook naar de olympia toevallig?:)
 
update 30/07/2017
het begint best allemaal hard te gaan, gewicht staat op 95,1kg, middel ondertussen op 84 (opneuw gemeten op het dikste punt).
cardio gaat omhoog (tweemaal daags) en nu heb ik 5 lage dagen (amper 2 maaltijd met carbs op 6) en 2 dagen met wat carbs.

trainingsplit is momenteel
hams borst
rug bicep
schouders tricep
quads borst
rug bicep
schouders tricep

zondag is complete rust

check mijn insta voor foto's
 
Doet Juan dit ook zelf zo dan?
 
qua voeding of training?

De cardio 2x pd?
Training hangt natuurlijk af van je sterke/zwakke spiergroepen.
Voeding van Juan is wel bekend denk ik :D
 
De cardio 2x pd?
Training hangt natuurlijk af van je sterke/zwakke spiergroepen.
Voeding van Juan is wel bekend denk ik :D

ik denk dat hij geen 2x daags cardio doet... Zijn stofwisseling is enorm..
Ik vind het best ok, ik wil ruim op voorhand klaar zijn, komt je kwaliteit ten goede op het podium.
Zo kan je 'rustig' en zonder veel stress uitharden.. want hoeveel zijn er niet die de laatste 2 a 3 weken uuuuuren cardio moeten doen
en continue eiwitdagen moeten doen om klaar te staan.
 
Tim,
ik volg hier nu ook ;)
 
update 03/08/2017
morgen 7 weeks out.. Het gaat snel en traag tegelijk. 'S avonds begin ik me al leeg te voelen, het begint duidelijk in te werken :-).

vandaag (en gisteren) zat ik om 4u15 al op mijn fietsje (koersfiets op zo tackx-rollen) .. het is vroeg maar je moet er wat voor over hebben.

Mijn gewicht zit al onder de 95 (rond 94,5) en middel zit ook al een mooi stuk onder de 84.

pics op mijn instagram
 
update 03/08/2017
morgen 7 weeks out.. Het gaat snel en traag tegelijk. 'S avonds begin ik me al leeg te voelen, het begint duidelijk in te werken :-).

vandaag (en gisteren) zat ik om 4u15 al op mijn fietsje (koersfiets op zo tackx-rollen) .. het is vroeg maar je moet er wat voor over hebben.

Mijn gewicht zit al onder de 95 (rond 94,5) en middel zit ook al een mooi stuk onder de 84.

pics op mijn instagram
Op hoeveel moet je middel uit komen ongeveer bij jou fysiek?
 
Back
Naar boven