AndroidHealthClinic

IVDM - Juli 2017 - Sanca (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En vergeet je rol in POTC niet :rolleyes: :p

9e7c554256b8520c637d94d49d76bdf8--lee-arenberg-pirates-of-the-caribbean.jpg
 
Leuk interview!:):thumbs:
 
Heel erg leuk interview. :thumb:
 
Leuk om te lezen :)
 
Als ik kuurde had ik nu wel zo een kale kop denk ik :roflol:

Als de anabolen die je verkocht niet zo slecht waren dan hoefde je je ook niet zo druk te maken om merkbesprekingen :roflol:

:trollfacex:
 
Leuk om te lezen hoe veel fanatieke sporters hier ooit zijn begonnen in de kleinere hardcore gyms.
 
En nog plannen om een job te zoeken? Gezien je wel terug traint neem ik aan dat een job met lichte tot matige fysieke activiteit wel is toegestaan? Of raden de artsen jouw trainingen af :-) ?
 
En nog plannen om een job te zoeken? Gezien je wel terug traint neem ik aan dat een job met lichte tot matige fysieke activiteit wel is toegestaan? Of raden de artsen jouw trainingen af :-) ?
Dat is uiteindelijk wel de bedoeling maar aangezien ik een verstokte bouwvakker ben en verbod heb nog op werven te werken is het niet makkelijk om een nieuwe richting te kiezen die ik uit kan/wil gaan.
 
Dat is uiteindelijk wel de bedoeling maar aangezien ik een verstokte bouwvakker ben en verbod heb nog op werven te werken is het niet makkelijk om een nieuwe richting te kiezen die ik uit kan/wil gaan.

Powerlift-coach? :piraat:
 
Powerlift-coach? :piraat:
Dat zou picture perfect zijn maar die jobs zijn dun gezaaid. Ik heb trouwens al geprobeerd binnen te raken bij Easyfit en Basic fit maar ik beschik niet over de juiste papiertjes en die opleidingen worden in België niet erkent door het arbeidsbureau.
 
Dat zou picture perfect zijn maar die jobs zijn dun gezaaid. Ik heb trouwens al geprobeerd binnen te raken bij Easyfit en Basic fit maar ik beschik niet over de juiste papiertjes en die opleidingen worden in België niet erkent door het arbeidsbureau.
Het is vast al bij je opgekomen, maar misschien een poging wagen bij de 'kleine' sportscholen die niet tot een keten behoren? Die hebben in de regel niet van die debiele eisen die de facto niks voorstellen.
 
Gaaf interview en mooie strongman's cave.
 
Back
Naar boven