Fitness Seller

Testbooster

Bezoekers in dit topic

Voor onderdrukking door sarms of AAS zijn er wel nuttigere dingen denk ik als nakuur dan testboosters.


het is ook niet voor nakuur, het is voor tijdens de kuur nog. om alvast even iets tegen de onderdrukking te doen
 
Wil die studies wel eens zien. Zeker degene dan die gaan over testboosters na sarms.

ik zeg zojuist dat de werking van de ingrediënten zijn vastgesteld, dan gaat dat niet perse in op de situatie tijdens sarms. echter in het algemeen wel, pubmed staat er vol mee hoor
 
het is ook niet voor nakuur, het is voor tijdens de kuur nog. om alvast even iets tegen de onderdrukking te doen

Dan zal het waarschijnlijk al helemaal nihil zijn. Tijdens een sarm of AAS kuur een otc testbooster gebruiken gaat je niet al te veel opleveren. Als het al uberhaupt wat zal doen.
 
ik zeg zojuist dat de werking van de ingrediënten zijn vastgesteld, dan gaat dat niet perse in op de situatie tijdens sarms. echter in het algemeen wel, pubmed staat er vol mee hoor

En hoeveel gaat die stijging in test je opleveren in de praktijk?
 
Hij snapt niet zo goed hoe hormonen werken denk ik.
 
Tijdens een kuur is het gebruik van een testbooster 100% zeker verspilling.

Voor gezonde mannen met een normale natuurlijke testosteronproductie is het gebruik van een testbooster 99% verspilling.

Na een kuur, om te herstellen, is het voordeel van een testbooster allicht ook verwaarloosbaar. Maar omdat herstellen belangrijk is, vind ik elk % hulp het overwegen waard.
 
Tijdens een kuur is het gebruik van een testbooster 100% zeker verspilling.

Voor gezonde mannen met een normale natuurlijke testosteronproductie is het gebruik van een testbooster 99% verspilling.

Na een kuur, om te herstellen, is het voordeel van een testbooster allicht ook verwaarloosbaar. Maar omdat herstellen belangrijk is, vind ik elk % hulp het overwegen waard.

Ja maar op pubmed zeggen ze dat het werkt.
 
ik zeg zojuist dat de werking van de ingrediënten zijn vastgesteld, dan gaat dat niet perse in op de situatie tijdens sarms. echter in het algemeen wel, pubmed staat er vol mee hoor

Maar jij valt niet onder de categorie waar wel onderzoek naar gedaan is(jij gebruikt nl wel sarms en daar is geen onderzoek naar verricht wrs)),dus zijn deze onderzoeken waardeloos in uw geval.
 
Body en fit had een hele goeie testbooster, zal zo kijken welke dat is voor je
 
Body en fit had een hele goeie testbooster, zal zo kijken welke dat is voor je
Ga je nu elk semi-oud topic bumpen met dit soort kutposts?
 
ik zeg zojuist dat de werking van de ingrediënten zijn vastgesteld, dan gaat dat niet perse in op de situatie tijdens sarms. echter in het algemeen wel, pubmed staat er vol mee hoor
Zo te zien ben je vergeten die studies te plaatsen. Zou je dat alsnog willen doen? Nu dit topic toch gebumpt is...
 
Sorry dat ik iemand probeer te helpen, beetje chaggerijnig ? Is toch niets voor niets een forum, heb het net een beetje onder de knie kleindkind
 
Sorry dat ik iemand probeer te helpen, beetje chaggerijnig ?

Topics die al een paar weken niet meer actief zijn, worden normaal gezien niet meer op gereageerd.

En ook:
B&F heeft lange tijd hun klanten bedrogen door verkeerde waarden op hun producten te plaatsen. Met als gevolg dat heel veel mensen anti b&f zijn.

Nu ben je up to date ;-)
 
Aangezien de meeste testboosters alleen werken voor mannen met lage t productie, zou het hier toch enigszins moeten kunnen meehelpen (in de na kuur).
De enige dingen die ik dan zou aanraden zijn: zinc, magnesium en vitamine d3. Hiernaast elke week lever (orgaanvlees) eten voor koper omdat zinc je koperopslag uitput. Anders zou ik er nog een koper supplement bijnemen of een zinc supplement opzoeken waar dit al bij in zit.

Al die domme kruiden zou ik niet aan beginnen, dus elk supplement waar beweert word dat het test boost niet nemen!
 
Ik zou eens kijken naar BPC 157 werkt zeeeker zo anabool als een testbooster
Verschillende topics hiero
 
Back
Naar boven