AndroidHealthClinic

Intra Workout - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


intra_workout.png

  • Soort supplement:

    Voedingsstoffen voor tijdens de training

  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

    Intra Workout is speciaal samengesteld om tijdens je training in te nemen. Zo haal je met Intra Workout het beste uit je training.

    VOORDELEN INTRA WORKOUT
    • Bevat snelle meervoudige sportkoolhydraten
    • Bevat Whey Hydrolisaat
    • Rijk aan BCAA’s
    • Vrij van stimulanten
    • 30 trainingen per pot
    • Heerlijke frisse fruitsmaak
    • Verbetert het herstel
    • Zeer geschikt voor zowel duursporters als krachtsporters
    OVER ELKE STOF IS NAGEDACHT
    • Palatinose
    • Whey Hydrolisate
    • Vitargo®
    • BCAA’s (L-Leusine, L-Iso-Leusine, L-Valine)
    • Beta-alanine
    • Citrulline
    • Potassium Phosphate
    • Magnesium Citraat
    • Calcium Carbonaat
    -
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral?

    Om langer en harder te kunnen trainen. Tegen vermoeidheid en als vervanging van mijn ranja.

  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt?

    Paar maanden en nog steeds.

  • Hoe is de smaak van dit supplement?

    Prima

  • Welke dosis heb je gebruikt?

    Aanbevolen: 1 maatschep.

  • Waar heb je het supplement gekocht?

    XXL, waar anders.

    Intra Workout

  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?

    Epic gainzzz.

  • Wat heb je voor dit supplement betaald?

    30 ekkies voor 30 trainingen

  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen?

    Jazeker.

Mijn review:

Ik schrijf niet zo veel reviews, maar ik zag dit spul er nog niet tussen staan. Ik ben echt verrassend goed te spreken over deze intra workout. Op zich kan je vermoeidheid / sufheid wel overbruggen met PWO etc (en karakter) om zo de training door te zetten. Maar intra workout werkt gewoon beter (of je neemt het allebei natuurlijk). Als je graag trainingen boven de 60 minuten neer knalt en nog steeds beetje energiek wilt zijn is dit echt topspul. Ik kan aanzienlijk langer door training, een van de weinige supplementen die voor mij wat toevoegen. Vandaar even de review.

Zelf gooi ik altijd een fles water van 1.5 liter in de vriezer zo 30-60 minuten voor de training. Dat er lekker wat ijs in staat (of je moet zo'n fancy vriezer met ijsblokken-makert hebben). Schep intra workout er door en heel de training lekker drinken wat me op de been houdt.

Zeer zeker een aanrader en het verbaast me dan ook om er geen review van te vinden.
 
Deze binnenkort maar eens testen dan... gebruik momenteel #1 of bcaa recovery intra workout
 
Ik werd er zelf misselijk van tijdens het trainen, misschien met meer water mengen.
 
Ik werd er zelf misselijk van tijdens het trainen, misschien met meer water mengen.

Ja je kan best 1,5 liter water nemen. Zelf nooit last van misselijkheid gehad.
 
Geeft het jou meer energy tijdens het trainen in vergelijking wanneer je het niet gebruikt?
 
Geeft het jou meer energy tijdens het trainen in vergelijking wanneer je het niet gebruikt?

Ja zeker. Het is niet echt energie als met een stim in pre-workout ofzo. Maar simpel dat ik mijn kracht en scherpte veel langer vast kan houden. Ik nam dus eerst altijd ranja mee, en dat was ook wel ok, maar met Intra-Workout merk ik wel dat tijdens de lange trainingen ook het laatste half uur nog wel met veel energie wordt geknalt.

Probeer het eens zou ik zeggen, zo duur is het niet.
 
Back
Naar boven