XXL Nutrition

Ben er toch niet klaar mee

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hahaha leuk hè dat licht. Laatst x in h&m daar wordt je ook niet vrolijk van. :roflol:

Kan je er ook niet omheen trainen?
Wat voor cardio doe je?

Ik zag je foto en dat moet wel meevallen haha!

Dat heb ik wel gedaan, zoveel bewegingen kon ik niet dus vooral staand upperbody. Erg beperkt helaas. Beter iets trainen dan niets denk ik maar. Ben vandaag begonnen met cardio, circuitjes en de arm fiets en gewoon fietsen. Volgende keer weer iets anders doen, beetje leuk voor mezelf maken.
 
Eergisteren getraind in m'n nieuwe gym, altijd weer wennen en vond het best wel een zooitje daar. De f4f in Geleen is veel mooier en qua apparatuur beter.

Bb deadlift. 3x8x55kg
Lying leg press. 4x8x80kg
One leg curl. 4x8x15kg
One leg extension. 4x8x20kg
Db bp. 3x8x10kg
Incl db fly. 3x8x6kg
Ohp/upright row ss. 4x8x15kg
Side raises. 3x10x6kg
Triceps circuit. 4x10xst 5
Reverse grip tr. 4x11x12,5kg

Beetje moeten skippen om m'n onderarm te ontlasten, klote trainen zo.

Gisteren andere nieuwe gym gecheckt, die was wel fijn. Anytime oirsbeek. Er zijn er nog een aantal in de buurt waar ik nog heen moet.
De gewichten lijken wel overal anders..

Seated cable row. 4x8x36kg
Close grip lat pd. 4x10x32,5kg
Straight arm lat pd. 4x10x13kg
Hack slide. 3x8x40kg
Schijf back extension. 3x15x10kg
One leg press glutes v. 4x10x18kg
One arm cable curl. 4x10x9kg

Met eten zit ik weer op het juiste spoor. In elk geval qua eiwitten, vetten en kh. De obsessie is weg en eet nu even waar ik zin in heb. Ik ga de komende tijd de focus leggen op m'n billen en buik. Oh en toch ook schouders en armen. Beetje bouwen op het gemak. Ben op dit moment eigenlijk ook wel tevreden met mijn fysiek, dat is nog nooit voorgekomen haha. Dat vind ik wel een erg aangenaam gevoel.
 
Had je bij gym-n-juice getraind?
 
Hij was die dag tussen 12 en 18 helaas dicht vanwege de bouwvak. Toen toch maar getraind bij f4f. Vanmorgen dan eindelijk naar gym & juice. Nou echt wat een leuke en fijne gym. Lekker compact, maar niet te klein en met alles erop en eraan. Serieuze lifters en zeker hardcore, maar das niet erg want dat ben ik in feite ook. Lekker kunnen trainen. Vanalles wat gedaan. Vanaf het weekend weer een vast schemaatje volgen.

Trap bar deadlift 8x25kg. 3x8x45kg
Glute kick. 4x12x55kg
Monster walks. 2x30 stappen
Lying leg curl mach. 4x10x10kg
Leg extension. 4x10x20kg
Lat pulldown. 12x40. 3x8x60kg
Arnold dp. 4x8x10kg
Side raise. 4x9x6kg
One arm cable curl. 4x10x5kg
Triceps push down. 4x15x20kg
 
Hallo, daar ben ik weer. Dat droomfysiek laat lekker op zich wachten. Afgelopen tijd af en aan getraind, een tijdje niet vanwege lichamelijkheden. Nu weer lekker bezig en ik merk dat hier loggen toch wel helpt. Nadat ik ben gestopt met roken en gekapt ben met gekke amfetamine afvalpilletjes, ik had een klein afhankelijkheidsprobleem, zat er ineens 7kg niet schoon aan de haak erbij. Helaas wel weer aan het roken, ik weet dat het tussen de oren zit, maar die cravings kan ik nu echt niet gebruiken.

Stats 64kg , nog nooit zo veel gewogen. Er zitten wel spiertjes onder, die gaan de komende tijd tevoorschijn komen. De focus ligt nu dus op cutten met daarbij uiteraard zo weinig mogelijk spierverlies.

Voeding: 120 eiwitten 60 vet de rest carbs met op trainingsdagen 1700kcal en rustdagen 1400kcal. Zo clean mogelijk met 1 junkavond.

Ik train sinds deze week met t.u.t. en ik ga echt stuk. Veel volume (mijn favoriet) krijg ik niet weggedraaid.
Vandaag lowerbody

Glute activatie oefeningen
Deadlift db 4x 50sec x 14kg
Elevated bridge 4x50sec x bw
Leg press 4x 50sec x 82kg
Outer thigh. 4x 50sec x 27kg
Inner thigh. 4x 50sec x 27kg
Leg curl. 4x 50sec x 21kg

Pussy weights, maar ik kon amper nog lopen.

Morgenvroeg cardio op de nuchtere maag.
 
Welcome back!!! :)

Go go Patty!!
 
Welkom terug
 
Welkom terug! in!
 
Whoohoo. Mooi volk extra :)
 
Welcome back! Succes :flexgrin:
 
Wat een warm welkom, thx dames en heren. En wat is dat met dat karma? In de afgelopen jaren nooit gehad en nu? Word er bijna emotioneel van.
 
Welkom Pat!

Leuk dat je weer terug bent!

Karma is gewoon een manier om een klein privéberichtje te sturen zonder dat je daar een hele conversatie voor op hoeft te starten.

Zet 'm op, je weet dat je het kunt ;)
 
Hernieuwd Succes! :thumbs:
 
Dank jullie! Leuk al die bekende namen. Je kan in elk geval niet zeggen dat ik opgeef.

Net 12,5km gefietst, conditie is bagger. Het plan is 2 x steady cardio en 2 x hiit in de week. Het begin is er...
 
Dank jullie! Leuk al die bekende namen. Je kan in elk geval niet zeggen dat ik opgeef.

Net 12,5km gefietst, conditie is bagger. Het plan is 2 x steady cardio en 2 x hiit in de week. Het begin is er...
Lekker bezig! gelijk je profielfoto geupdate :p
 
Wat een warm welkom, thx dames en heren. En wat is dat met dat karma? In de afgelopen jaren nooit gehad en nu? Word er bijna emotioneel van.

Je bent nu the new kid in town, al dat enthousiasme wordt vanzelf minder, niet vervelend bedoeld hoor.
Goed herbegin trouwens!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven