Fitness Seller

seizoen 2018

Bezoekers in dit topic

Het is niet dat ze zijn middel meten vooraf de wedstrijd bij een classic
Ja dat weet ik. Is gewoon een vraag om de fysiek wat meer in beeld te plaatsen voor mezelf.
 
Ja dat weet ik. Is gewoon een vraag om de fysiek wat meer in beeld te plaatsen voor mezelf.
classic bodybuilding kan je zien als: symmetrie, hardheid, droog maar dan niet de massa zoals in BB'ing.
Frank zane vind ik een mooi voorbeeld van hoe een classic moet zijn
 
classic bodybuilding kan je zien als: symmetrie, hardheid, droog maar dan niet de massa zoals in BB'ing.
Frank zane vind ik een mooi voorbeeld van hoe een classic moet zijn
Ik bedoelde het in vergelijking voor mezelf. Ik kom fysiek paar jaar achter. Maar wil ook de classic bb look. Omdat we in zelfde lengte/gewicht zitten. Maar ik mis bv nog volwassen spiermassa. Maar mijn taille zit bv op 80cm. Waar ik op mijn laagste punt eens op 75cm uitkwam. Daarom dat ik benieuwd was waarop u uitkomt eenmaal podium klaar.
 
Ik bedoelde het in vergelijking voor mezelf. Ik kom fysiek paar jaar achter. Maar wil ook de classic bb look. Omdat we in zelfde lengte/gewicht zitten. Maar ik mis bv nog volwassen spiermassa. Maar mijn taille zit bv op 80cm. Waar ik op mijn laagste punt eens op 75cm uitkwam. Daarom dat ik benieuwd was waarop u uitkomt eenmaal podium klaar.
Aha op die manier.
Ik zit nu op 82,6 (net onder navel, bij mij het 'dikste' punt) en moet nog 7 weken.
Ik zal het eens meten op de wedstrijd (ben ik eig ook benieuwd naar)
 
update 11/08/2017
vandaag 6 weeks out.
shape en vet% is al aardig gezakt, gaat de goeie kant op. De coach is ook tevreden en het uitharden gaat langzaam beginnen. Ik kijk uit naar wat komt.
Nu beginnen ook de vis-maaltijden, dus ik zal nog best wat droppen in vet%

pics op mijn insta
 
Zieke shape hoor! Ben benieuwd naar het eindresultaat
Weet jij trouwens meer over het gedoe met rich?
 
Zieke shape hoor! Ben benieuwd naar het eindresultaat
Weet jij trouwens meer over het gedoe met rich?
Dankuwel!

Wat ik gehoord heb van de firma zelf Is dat Rich in leven is maar in coma. En Dat het tijd zal nodig hebben
 
Mag je nog een cheat day zoals morel ze heeft? :D
 
update 13/08/2017
een mens moet mee met zijn tijd..

 
update 20/08/2017
gisteren was ik 5 weeks out, het begint snel (maar eigenlijk ook traag) te gaan.
Lage carb dagen (met de lekkere vis bah) komen meer en meer voor.
Shape begint aardig te komen, ik ben alvast heel tevreden.

momenteel nog steeds 2 x daags cardio (fasted en voor laatste maaltijd), zo zit ik soms al om 4u10 id ochtend op men fiets (voor de vroege shift..).

shape kan je hier zien: 5% Nutrition Athlete (@tim_athlete) • Instagram photos and videos

een nieuwe film - been en borst (van 7 weeks out) staat ook online:
 
respect!
 
update 27/08/2017
4 weken van de wedstrijd, begint zwaar te worden en voel me dus ook dikwijls leeg.
maar dat is normaal, gisteren een cheatmeal mogen eten, deed deugd :-)
pictures op mijn insta!
 
Is er nu al eigenlijk bekend wat er precies is gebeurd met Rich?
 
Is er nu al eigenlijk bekend wat er precies is gebeurd met Rich?
Om daarover te communiceren moeten we eerst het bericht van 5% zelf afwachten.. begrijp dat dit de geruchten niet ten goede doet maarja...
 
update 29/08/2017
heb eens een vetmeeting laten doen ( 8 a 9 punten) en sta op 5,6%...

hieronder een foto
9r7s5x.jpg


en heb een nieuwe video online gezet
 
nette shape man niet bizar groot maar gewoon goede verhoudingen
 
Back
Naar boven