Fitness Seller

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

Rik_99

Cool Novice
Lid geworden
16 sep 2016
Berichten
110
Waardering
7
Lengte
1m80
Massa
70kg
Ik ben van plan Pre Workout te gaan kopen aangezien ik dit toch graag een keer wil gaan proberen.
Ik had mijn oog op MYPRE van myprotein.com
Kunnen jullie dit aanraden? Welke pre workouts gebruiken jullie?
 
Je kan nu nog snel voor 15 euro een pre-workout van XXL fixen, gaat uit de handel

[Link niet meer beschikbaar]
 
Mypre heb ik sinds kort en vind ik niet zoveel bijzonders aan maar dat was al aan de ingredienten te zien maar er was toen 50% korting op dus wel waard om te proberen.
Ik zelf vind de pre workouts van xxl eigenlijk allemaal wel goed en krijg vandaag Unleash binnen nu hij zo goedkoop te bestellen was en een van mijn favorieten is toch wel full as fuck van rich piana
 
Verschilt heel erg per persoon. De één kan heftig reageren op een bepaalde pre workout, terwijl iemand anders er bijna niks van merkt. Kwestie van proberen en ontdekken welke je fijn vindt. Zo werkt C4 van Cellucor bij mij wel goed :)
 
Ik ben van plan Pre Workout te gaan kopen aangezien ik dit toch graag een keer wil gaan proberen.
Ik had mijn oog op MYPRE van myprotein.com
Kunnen jullie dit aanraden? Welke pre workouts gebruiken jullie?

PWO met DMAA is het geld waard, de rest is gewoon meuk waar je jouw geld niet aan moet spenderen want je voelt er amper iets van.
 
wat is dat nou toch met al die topics over PWO?
Denk dat er meer topics zijn over PWO dan over eiwit supplementen, wat toch het meest belangrijke supplement is in mijn ogen.

Alsof een PWO (dat trouwens rommel is) zo veel bepalend is...
 
5150 goedkoop en goed
 
Lekker uitgekiende formule en door veel gebruikers als prettig ervaren: Der Hammer!
Te hard gaan op pre-workouts is zoooo 2012.. Hoge cortisol, weinig honger -1
 
wat is dat nou toch met al die topics over PWO?
Denk dat er meer topics zijn over PWO dan over eiwit supplementen, wat toch het meest belangrijke supplement is in mijn ogen.

Alsof een PWO (dat trouwens rommel is) zo veel bepalend is...

Ik moet wel zeggen dat na even trainen ik toch ook wel de voordelen van PWO inzie. Gelijk wat je nu pakt het is ook voor een groot deel een placebo effect maar toch speelt het mee.
Zeker als je diep in een cut zit kan het die extra push geven om toch weer 110% te geven.

Eiwit supplementen moeten ook niet echt moeilijk gemaakt worden, koop gewoon een goede isolaat als je niet genoeg uit je voeding haalt of er nood aan hebt en that's it.
 

''Third, caffeine increased cortisol secretion over the day of observation. Caffeine increases cortisol levels during periods of stress (Lovallo et al., 1989, 1996; Lane et al., 1990; Sung et al., 1990) both in the lab and in daily life (Lane, 1994), during naturalistic stressors such as medical school examinations (Shepard et al., 2000), and in relation to exercise (Laurent et al., 2000; Sung et al., 1990). Caffeine's effect on cortisol may be greater in persons with higher levels of central nervous system activation, such as those at high risk for hypertension (al'Absi et al., 1998). In the present study, caffeine enhanced cortisol release during mental stress, but the effect was statistically significant only in women. Caffeine combined with exercise had a small transient effect on cortisol in women but a substantial and prolonged effect in the men. As Fig. 1D shows, caffeine-day cortisol levels in the men were higher than placebo levels at all postexercise time points until the final cortisol sample taken at 7:00 p.m.''

Cortisol responses to mental stress, exercise, and meals following caffeine intake in men and women

Dat ik zelfs een bron moet gaan googlen dat stimulanten cortisol verhogen.. :P En dan spreken we nog niet van de amfetamine achtigen die gevonden worden/werden in bepaalde pre-workouts..
 
Laatst bewerkt:
wat is dat nou toch met al die topics over PWO?
Denk dat er meer topics zijn over PWO dan over eiwit supplementen, wat toch het meest belangrijke supplement is in mijn ogen.

Alsof een PWO (dat trouwens rommel is) zo veel bepalend is...

Ja trainen zonder gaat blijkbaar tegenwoordig niet meer.

En als ik de meeste zie trainen in de gym dan snap ik niet dat ze voor zulke trainingen een PWO nodig hebben.
 
Unstoppable vind ik geweldig.
 
Voor mij toch een caffeine booster! Koffie of energydrank werkt overigens ook net zo goed.
 
Unstoppable vind ik geweldig.

Is deze nog vergelijkbaar met de eerste versie van unstoppable? Dat is de enige pwo waar ik echt lekker op ging, echt zin om te knallen, kracht , focus en pomp. Monster workout geprobeerd en unleash beide goede focus maar rest blijft uit.
 
Is deze nog vergelijkbaar met de eerste versie van unstoppable? Dat is de enige pwo waar ik echt lekker op ging, echt zin om te knallen, kracht , focus en pomp. Monster workout geprobeerd en unleash beide goede focus maar rest blijft uit.

Unstoppable 2 is niet zo goed als de originele versie. Ver van zelfs...
 
Back
Naar boven