XXL Nutrition

Kuur slaat niet aan

Bezoekers in dit topic

Beeke

Novice
Lid geworden
25 apr 2017
Berichten
24
Waardering
2
Lengte
1m70
Massa
70kg
Hallo, bb'ers

Sinds 13 weken ben ik bezig met een kuur van 500mg test e per week. Jammer genoeg had ik het ongeluk van ongedosseert gear te hebben en dat 2maal. Ik heb beslist door te kuren voor 10weken op een ander merk.

Nu ben ik bezig al 3 weken bezig en ben ik nog steeds geen kilo vocht aangekomen, ik eet nu +-3800kcal, weeg 72kg, train 6op7 en dit is mijn 2de kuur (vorige was de zelfde). Ik betwijfel of het aan me voeding ligt, of aan me training. Ben wel al 3kg tijdens de gehele kuur aangekomen

Kan het niet zijn dat mijn lichaam de test gewennig is geworden na die weken op ondergedosseert gear? Verder is me libido al heel de kuur iets gestegen, is de kracht lichtjes naar omhoog gegaan maar dat is het ook.
 
72kg en al een kuur achter de rug, dat is niet heel indrukwekkend...

Eet je wel genoeg? 3800 kCal op jouw gewicht zou normaal gesproken ruim voldoende moeten zijn. Tel je wel goed?
 
Misschien is je Gear weer fake. Indien dit niet zo is zul je het toch bij jezelf moeten zoeken
 
Hahahahahahahaha wat is deze mattie:hahaha:
 
3 verschillende merken en 72kg. Ligt niet aan het merk, ligt aan jezelf.
 
72kg en al een kuur achter de rug, dat is niet heel indrukwekkend...

Eet je wel genoeg? 3800 kCal op jouw gewicht zou normaal gesproken ruim voldoende moeten zijn. Tel je wel goed?

Jazeker. Om de 2-3u heb ik een maaltijd binnen, forceer mezelf om te eten soms maar het lukt. Maar dan nog, als ik te slecht zou eten zou ik sws iets merken van de kuur, toch? Nu lijkt het al placebo.
 
3 verschillende merken en 72kg. Ligt niet aan het merk, ligt aan jezelf.
Als ik leden vraag over hun ervaring met de eerste 2 merken, en ze allemaal zeggen dat het ondergedosseerde troep is, dan betwijfel ik dit.
 
Je voeding is gewoon ruk. Niks meer en niks minder.
 
Ik hoop dat je flinke dyslexie hebt, want ik kreeg pijn aan mijn ogen (en ik heb dyslexie).

Ontopic: hoe kan je nou weer 2 of 3 keer gear hebben wat gewoon niet werkt?
De kans dat het 1 keer gebeurd is al heel klein, maar 2 a 3 keer is bijna onmogelijk. Heb je opnieuw van dezelfde persoon gekocht? (in dat geval iets over een ezel, een kop, en 3 keer).
Valt vrij weinig over te zeggen aangezien we niet bovenop je zitten om te kunnen oordelen wat misgaat.
 
Als ik leden vraag over hun ervaring met de eerste 2 merken, en ze allemaal zeggen dat het ondergedosseerde troep is, dan betwijfel ik dit.
Nee sorry je voeding is gewoon kut. Denk dat we daar wel over uit zijn.
 
Jazeker. Om de 2-3u heb ik een maaltijd binnen, forceer mezelf om te eten soms maar het lukt. Maar dan nog, als ik te slecht zou eten zou ik sws iets merken van de kuur, toch? Nu lijkt het al placebo.

Zonder goede voeding en training gebeurd er anders niet veel hoor. Als jij zonder dat je het door hebt te weinig eet kom je ook niet aan.

Tel je je kcal wel? Weet je je energiebehoefte? Want dat je iedere 2u eet zegt niks.
 
Plaats het is het real/fake subforum?

Ben wel benieuwd wat je allemaal gehad hebt
 
Ben je die 3kg in de laatste 3 weken aangekomen of over de afgelopen 16 weken?
 
Ben je die 3kg in de laatste 3 weken aangekomen of over de afgelopen 16 weken?


Ik ben deze bijgekomen tijdens de eerste 10weken.. kon volgens mij naturel ook, nu de laatste 3 weken op de nieuwe gear nog niets. Grtn
 
Ben je vet geworden dan? Anders heb je gewoon te weinig gegeten.
 
Ik haat dit soort mensen toch zo, vroegen waren dit trollen, maar nu is dit helaas gewoon realiteit.

Zo'n kneus die mij hele tijd lastig valt heeft ook al 10 kuren achter de rug ofzo, nja blasts, want hij gaat nooit meer off......... LOL
Hij weegt ook 70 kg, en zijn blast zijn allemaal kuren van 1gram tren+1gram deca+1gram test etc etc, kuren zoals ik ze nog nooit heb durven doseren iig...

Laatst had die zijn leverenacier nog even een mailtje gestuurd omdat hij ook aan de insuline wilde gaan, WTF :D:D
Stuurtie gewoon even door naar mij, zonder te schamen ook gewoon:


''
On Fri, Jul 21, 2017 at 01:06, Oscar . wrote:
Hey man,


Ik wil niet volgende week maar die week daarop weer wat gear ophalen,


Ik wil nu ik weer werk heb weer juicen op aas en hgh, ik twijfel om insuline te gaan gebruiken.


Kan je me in het kort uitleggen hoe of wat? Ik weeg momenteel 70-80 kg, 80 wanneer on en 70 wanneer off.


Gezien mijn stats heb ik niet veel nodig denk ik, 20-30 iu per dag?


Waar moet ik rekening mee houden buiten om de 2-3 uur eten?



Mvg,

Oscar


''

Echt, wat is dit allemaal ?!

Mensen doen dit gewoon echt zo... pfff, het wordt steeds gekker!
 
hahaha 80kg on, 70kg off, hoe dan?
 
:roflol: Ik denk dat hij 1.50 is, toch? :treuren:
 
Wtf .

Dit word steeds gekker . 80 kg on ? Wat op een vp van 2% zeker dan . En dan 70 kg off ? Ga gvd eens fatsoenlijk eten !

In de afgelopen 3 maanden ben ik maar liefst 6-10 keer aangesproken . " kan je een kuurschema maken voor me ? Oh ja kan je ook anabooltjes leveren ?" Ik word hier zo moe van !
 
Back
Naar boven