Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Gister een blije moeder aan de lijn. Zoontje is een moeilijker eter maar is helemaal gek van de spiesen, ze belde speciaal om te bedanken haha (not kidding). Erg leuk.
Haha, mijn ma is sinds enkele weken begonnen met diëten en eet nu steeds van de kip mee van mij omdat ze het lekker en handig vindt :o
 
Goedemorgen The Dutch Giant , ik was een van de eersten met jullie dumbbell drinkfles. Gebruik hem (bijna) dagelijks en ben er zeer tevreden over. Geen nare luchtjes, als je 'm gewoon netjes met water omspoelt na gebruik. Ik doe de fles niet in de vaatwasser of omspoelen met heet water...

Echter, sinds gisteren is de rubberen ring uit het deksel losgelaten en deze is er met geen mogelijkheid meer in te krijgen :( Ik ben een redelijk geduldig persoon, dus heb er bijna een uur aan zitten pielen...Helaas!

IMG_3881.JPG IMG_3882.JPG

Heb jij hier een oplossing voor of tips om de ring weer vast te krijgen?
 
Daarom vroeg ik het ook idd, leek mij ook lekkerder als je het even zou bakken. Bedankt allebei, ik ga volgende week bestellen en dan probeer ik beide gewoon even

:thumbs:

Haha, mijn ma is sinds enkele weken begonnen met diëten en eet nu steeds van de kip mee van mij omdat ze het lekker en handig vindt :o

Haha leuk. We adverteren op sporters, maar uiteraard is dit gewoon geschikt voor iedereen. Je laat haar wel mooi meebetalen aan je bestelling dan toch ;)? Eet ze straks een derde van je order op!

Goedemorgen The Dutch Giant , ik was een van de eersten met jullie dumbbell drinkfles. Gebruik hem (bijna) dagelijks en ben er zeer tevreden over. Geen nare luchtjes, als je 'm gewoon netjes met water omspoelt na gebruik. Ik doe de fles niet in de vaatwasser of omspoelen met heet water...

Echter, sinds gisteren is de rubberen ring uit het deksel losgelaten en deze is er met geen mogelijkheid meer in te krijgen :( Ik ben een redelijk geduldig persoon, dus heb er bijna een uur aan zitten pielen...Helaas!

Bekijk bijlage 378444 Bekijk bijlage 378445

Heb jij hier een oplossing voor of tips om de ring weer vast te krijgen?

Mijne is er uit gegaan omdat ik er mee zat te spelen. Mijn vriendin heeft de ring er toen weer in gekregen. Ik heb het haar net gevraagd en ze zegt dat het best irritant is inderdaad. Er zijn twee oplossingen als het je niet lukt:

1: De doppen zijn vrij universeel. Van een willekeurige shakebeker kan er op passen. Dan kun je hem voor nu gewoon even door gebruiken zonder lekken.
2: Ben je van plan nog binnenkort te bestellen? Dan kunnen we even een losse dop erbij doen? Als de bestelling nog even duurt en een andere dop werkt/past niet, dan kunnen we het ook nasturen.
 
Laatst bewerkt:
Mijne is er uit gegaan omdat ik er mee zat te spelen. Mijn vriendin heeft de ring er toen weer in gekregen. Ik heb het haar net gevraagd en ze zegt dat het best irritant is inderdaad. Er zijn twee oplossingen als het je niet lukt:

1: De doppen zijn vrij universeel. Van een willekeurige shakebeker past er op. Dan kun je hem voor nu gewoon even door gebruiken zonder lekken.
2: Ben je van plan nog binnenkort te bestellen? Dan kunnen we even een losse dop erbij doen? Als de bestelling nog even duurt en een andere dop werkt/past niet, dan kunnen we het ook nasturen.

Bedankt Olivier voor je snelle reactie :thumb:

De ring liet los toen ik de dop gisteren los draaide na m'n training om de fles om te spoelen. Ik ga vanavond weer even proberen 'm erin te krijgen. Ik zal kijken of de dop van een van m'n shakebekers erop past. Heb voor over 2 weken een bestelling gepland staan (dan ben ik door mijn 4 zakken rijst en kip heen :D). Ik laat tegen die tijd nog wel even van me horen. Thanks!
 
:thumbs:



Haha leuk. We adverteren op sporters, maar uiteraard is dit gewoon geschikt voor iedereen. Je laat haar wel mooi meebetalen aan je bestelling dan toch ;)? Eet ze straks een derde van je order op!



Mijne is er uit gegaan omdat ik er mee zat te spelen. Mijn vriendin heeft de ring er toen weer in gekregen. Ik heb het haar net gevraagd en ze zegt dat het best irritant is inderdaad. Er zijn twee oplossingen als het je niet lukt:

1: De doppen zijn vrij universeel. Van een willekeurige shakebeker kan er op passen. Dan kun je hem voor nu gewoon even door gebruiken zonder lekken.
2: Ben je van plan nog binnenkort te bestellen? Dan kunnen we even een losse dop erbij doen? Als de bestelling nog even duurt en een andere dop werkt/past niet, dan kunnen we het ook nasturen.
Ha Scoob0r, ik heb hetzelfde, de rubber ring is opeens losgelaten en nu lekt mijn DB een beetje. Als ik bij mijn volgende levering dit vermeld, zou ik dan een nieuwe dop kunnen krijgen? Indien hier kosten aan verbonden zijn, is dit voor mij geen probleem.
 
Ha Scoob0r, ik heb hetzelfde, de rubber ring is opeens losgelaten en nu lekt mijn DB een beetje. Als ik bij mijn volgende levering dit vermeld, zou ik dan een nieuwe dop kunnen krijgen? Indien hier kosten aan verbonden zijn, is dit voor mij geen probleem.

Dat is goed, meld het bij de bestelling. Raar dat dit opeens gebeurt! Jullie zijn de eerste meldingen en er zijn er heel veel verkocht. Lijkt mij toeval daarom anders zou mijn mailbox wel vol staan.
 
Geen foto maar een .gif :D

928CF6F0-8E8D-41A9-A562-34E97A9201E8.gif
 
Dat is goed, meld het bij de bestelling. Raar dat dit opeens gebeurt! Jullie zijn de eerste meldingen en er zijn er heel veel verkocht. Lijkt mij toeval daarom anders zou mijn mailbox wel vol staan.

Is niet te hopen dat je mailbox binnen een aantal dagen gaat volstromen dan...Aangezien ik waarschijnlijk bij 1 van de eerste batches zat, die de fles heeft besteld, zou het kunnen dat er nog volgen.

Bij mij zit de ring er inmiddels weer in, maar ik kan de dop er niet meer afhalen zonder dat de ring gelijk weer losschiet. Het lijkt dat deze langzaam uitrekt door het los- en vastdraaien en daardoor niet goed meer in de inkeping past. Ik heb de ring er met veel moeite weer in gekregen en spoel de fles nu om, door de drukknop te openen. Is wel lastig intra's zo in je fles te krijgen...
 

Onze bosbessen :meal: ?

Is niet te hopen dat je mailbox binnen een aantal dagen gaat volstromen dan...Aangezien ik waarschijnlijk bij 1 van de eerste batches zat, die de fles heeft besteld, zou het kunnen dat er nog volgen.

Bij mij zit de ring er inmiddels weer in, maar ik kan de dop er niet meer afhalen zonder dat de ring gelijk weer losschiet. Het lijkt dat deze langzaam uitrekt door het los- en vastdraaien en daardoor niet goed meer in de inkeping past. Ik heb de ring er met veel moeite weer in gekregen en spoel de fles nu om, door de drukknop te openen. Is wel lastig intra's zo in je fles te krijgen...

We houden het in de gaten! En iedereen wordt behandeld zoals hierboven, gewoon een nieuwe dop als het je niet lukt. Ik ga op het moment uit van een incident omdat zes mensen bij muscle meat hem gebruiken waarbij ikzelf ook en het nog niet hebben. Maar altijd klachten melden zoals je nu deed, dan ben ik / Muscle Meat up to date en kan ik handelen.
 
Onze bosbessen :meal: ?



We houden het in de gaten! En iedereen wordt behandeld zoals hierboven, gewoon een nieuwe dop als het je niet lukt. Ik ga op het moment uit van een incident omdat zes mensen bij muscle meat hem gebruiken waarbij ikzelf ook en het nog niet hebben. Maar altijd klachten melden zoals je nu deed, dan ben ik / Muscle Meat up to date en kan ik handelen.

Komt goed :thumb: Als het (te) hinderlijk wordt, bestel ik gewoon een nieuwe dop.
 
20604372_1207827795989067_6395362848245657930_n.jpg

2714.png
Tot 12 augustus 10% korting op onze ei producten!
Vloeibaar ei
Er is veel gedoe over de pesticide Fipronil dat in eieren gevonden wordt. Gisteren hebben wij bericht van onze producent gekregen (na de lab testen), dat alles wat wij verkocht hebben en hebben liggen 100% veilig is voor consumptie! Daarnaast zijn onze pakken salmonella vrij door pasteurisatie, je kunt het zelfs rauw drinken!
 
Mijn bestelling komt morgen binnen maar ik had toch graag het nieuwe kipgehakt geprobeerd:(. Erg lekker zeker? Nog maar een paar weekjes wachten dan.

Komen er nog veel nieuwe producten op korte termijn?
 
Eerste bestelling is geplaatst hoor! Muscle meat filet ipv supermarkt!:woot: Kangoeroe

Gelijk wat samples en protein bars erbij:cheer:
  • Kipfilet uit Argentinië (190-210gr rauw) (5kg) (innerfilet vrij) Kipfilet-uit-Arg 2 € 58,50
  • Sample Kangoeroeburger 150gr (rauw) Sample Kangoeroeburger 2 € 3,14
  • Sample Gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken Indonesian Pure 210 gram Sample Marinierte Rindfleisch vom kugel aus der Ober Schale 1 € 3,10
  • Bounty Protein Bar Bounty Protein Bar 1 € 2,75
  • Delicious Crunchy Protein Bar - White Chocolate Cocos Crunch
 
20622141_1209702332468280_8005777428401879536_n.jpg


NIEUW: Low Fat Kipgehakt!
https://musclemeat.nl/diepvries/kip
Het ultieme kipgehakt is hier
1f44a.png
:
2714.png
✔ 20% meer eiwit, 3x minder vet en 40% minder kcal dan supermarkt kipgehakt.
2714.png
✔ Scherpe prijs in vergelijking met (zie tabel productpagina) en helemaal met deze voedingswaarden!
2714.png
✔ Bestaat voor 50% uit schoongemaakte kipfilet en 50% schoongemaakte dijen.
2714.png
✔ Verkrijgbaar in een naturel en een gekruide versie.



Mijn bestelling komt morgen binnen maar ik had toch graag het nieuwe kipgehakt geprobeerd:(. Erg lekker zeker? Nog maar een paar weekjes wachten dan.

Komen er nog veel nieuwe producten op korte termijn?

Kijkend naar onze facebook hebben we dit jaar vrijwel elk weekend een nieuw product uit gebracht, wordt moeilijk daarmee nooit iets te missen :D! Ik denk dat de 2de smaak beef meatballs als eerst zal arriveren.

Eerste bestelling is geplaatst hoor! Muscle meat filet ipv supermarkt!:woot: Kangoeroe

Gelijk wat samples en protein bars erbij:cheer:
  • Kipfilet uit Argentinië (190-210gr rauw) (5kg) (innerfilet vrij) Kipfilet-uit-Arg 2 € 58,50
  • Sample Kangoeroeburger 150gr (rauw) Sample Kangoeroeburger 2 € 3,14
  • Sample Gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken Indonesian Pure 210 gram Sample Marinierte Rindfleisch vom kugel aus der Ober Schale 1 € 3,10
  • Bounty Protein Bar Bounty Protein Bar 1 € 2,75
  • Delicious Crunchy Protein Bar - White Chocolate Cocos Crunch

About time Marv. :D! Geintje, welkom bij Muscle Meat! Benieuwd wat je van alles vindt. Tip voor de kipfilets: ontdooit in water (bloot), bereid niet als de kern nog bevroren is, en houd de twee zakken die er om heen zitten er goed om in de vriezer tegen vriesbrand. Der rest van dep producten die je hebt spreken denk ik voor zich.
 
Laatst bewerkt:
About time Marv. :D! Geintje, welkom bij Muscle Meat! Benieuwd wat je van alles vindt. Tip voor de kipfilets: ontdooit in water (bloot), bereid niet als de kern nog bevroren is, en houd de twee zakken die er om heen zitten er goed om in de vriezer tegen vriesbrand. Der rest van dep producten die je hebt spreken denk ik voor zich.
Haha..werd inderdaad tijd! Meestal liet ik de filet nu in de koelkast ontdooien (ongeveer 24uur van te voren). Dat was ik nu ook van plan te doen in een goed afgesloten bak..is dit ook een optie of adviseer je deze in water te leggen? Dat van de vriesbrand las ik laatst al en daar zal ik zeker rekening mee houden ;)
 
Haha..werd inderdaad tijd! Meestal liet ik de filet nu in de koelkast ontdooien (ongeveer 24uur van te voren). Dat was ik nu ook van plan te doen in een goed afgesloten bak..is dit ook een optie of adviseer je deze in water te leggen? Dat van de vriesbrand las ik laatst al en daar zal ik zeker rekening mee houden ;)

Afgedekt in de koelkast is ook prima hoor. Maar in water gaat het gewoon super snel. Is ook het enige vlees dat bloot in water gelegd kan worden. Fabrieken die met bevroren kipfilets werken om er een ander product van te maken, ontdooien ook in water. Het beschermd de kipfilet tegen lucht en geeft het minste ontdooit vocht, max 5gr.
 
Top van het kipgehakt Olivier.
Kan ik meteen mijn Musclemeat kadobon van mijn verjaardag opmaken.

Ik zie trouwens de laatste tijd enorm veel concurrenten (collega's?) op Facebook voorbij komen. Kun je toch wel als teken van succes beschouwen, als anderen je gaan na doen.
 
Bestelling binnen en meteen een paar meals geprept. Morgen de italian grill met de biefstuk en die italian grill is zoals hij alleen al ruikt een blijvertje
 
Back
Naar boven