XXL Nutrition

eerste kuur 500mg Test E 10 weken

Bezoekers in dit topic

okey! tenks voor je input!

Eventjes ook een korte update: Feedback is sinds gister volledig binnen. Ben afgestudeerd!! :birthday:
Nu kan het echte leven beginnen :p (AKA GAINZ VOOR DAYZ nu ik geen zorgen meer aan mn hoofd heb)

Dit wil wel zeggen dat ik vanavond op restaurant ga met de vriendin. Ach het was toch alweer een weekje of 5 geleden dat ik gecheat had :D

Zonet de beste training van het jaar gehad, had zo'n dikke pomp dat ik gewoon niet meer kon stappen. Bedoeling was om armen te trainen maar omdat ik zo blij was door die feedback heb ik er ook ineens rug bij geknald:roflol:
Proficiat man! Welke opleiding volgde je?
 
een beetje laat maar: In!

kan je me ff een pb sturen?
 
Proficiat man! Welke opleiding volgde je?


dankje man! :D

exacte richting noemen is een klein beetje riskant dus zal het zo doen ;)
ik zat in de ingenieurswetenschappen. was in totaal 5jaar studeren :) ik denk dat het zo wel duidelijk is :p
 
had over de test nog een topic geopend in de real/fake sectie maar toen ik doorhad dat de nolva real was verwachtte ik niet anders van de test dus werd het topic gesloten voordat mensen real of fake hebben kunnen zeggen.

kwam je topic daar toevallig tegen, die test komt me bekend voor :burns:

leuke progressie tot nu toe, ff je topic doorgelezen :) gaat de goede kant uit
 
kwam je topic daar toevallig tegen, die test komt me bekend voor :burns:

leuke progressie tot nu toe, ff je topic doorgelezen :) gaat de goede kant uit

hahah tenks man!
 
okay we zitten in week 9 :D

weeg nog steeds 88kg, maar met een drogere shape, ben namelijk HEEL WAT water verloren sinds mijn examens gedaan zijn en ik weer heel wat actiever ben. Nu zie ik er 11% vet uit maar ga nog steeds uit van 12, want kan ook aan het water liggen. kga na de nakuur ergens misschien een dexa scan doen (heb daar gratis toegang voor) dus dan weet ik mijn vetpercentage met vrij veel zekerheid en nauwkeurigheid :p

Vanaf vandaag dan ook weer +100kcal gedaan, en zal komende week rustig aan vermeerderen zodat ik begin tiende week opnieuw +100kcal zit!

prikken ging goed, wel weer twee keer moeten prikken. Eerste keer had ik een twitch, was wel grappig, eerste keer dat ik dit voorhad. Gelukkig doe ik de naald er heeeel rustig in waardoor ik de meeste venen en zenuwen hopelijk wegduw ipv doorprik. tweede keer erin ging alles goed. goed nagemasseerd dus verwacht geen pip. heb weer glutes gedaan omdat ik benen had vandaag en wou dus geen quad shot doen zodat ik 4u erna niet zou sterven van de pip :p

verder heb ik op bepaalde oefeningen ineens een explosie van kracht gevoeld deze week, maar ben bewust niet echt veel zwaarder gegaan maar eerder de reps verhoogt om het veiliger te houden ;)

hcg kan binnenkort weer gestart worden!

oh en creatine zal vanaf volgende week weer gestart worden waarschijnlijk om een beetje de dip op te vangen hopelijk. Of zou ik hier misschien beter pas in de nakuur mee starten? hmm.. twijfels. Ik ga ervan uit dat het sws een weekje of twee gaat "laden" voor ik er wat van merk want ga geen laadfase doen, gewoon starten met 5g/dag.

edit: lol kut vandaag opgestaan @86,8kg, zo goed als geen water retentie, heb mn abs nog nooit zo duidelijk gezien deze kuur wtf.. kheb wat meer honger dus ga ineens +50g carbs toevoegen, ff zien wat dat doet en misschien later in de week nog eens +50g carbs, wil deze laatste twee weken nog wel zo veel mogelijk gainen :D
 
Laatst bewerkt:
ZO DAN!
de laatste spuit zit er in :D kheb wat virgin muscle geprikt denk ik, want voel de pip al komen, was ook weer even geleden :p

ben VEEL vocht verloren deze week door al het gezweet met die hitte (heb ik elke zomer voor) en toch het gevoel dat ik voller sta! De hcg zit er ook weer in! (dus ga nog w10-11-12 2x 500iu zetten)
all in all gaat het een kuur worden van 9,5 weken ipv 10 omdat ik e5d gezet heb op het einde dus wordt het geen perfecte week.

Eerlijk gezegd is de verleiding heel groot om er 11 weken van te maken of zelfs 12, want sinds week 8-9 sta ik veel voller en krijg ik een mooiere shape. Ook zijn sinds toen de krachtgainz begonnen. Maar dat ga ik niet doen, want hoe vroeger ik nu stop hoe minder time off ik moet nemen ofc en denk dat ik liever iets vroeger aan de test+tren wil dan nog een paar weken extra test only en dan een langere off periode te moeten nemen :p

Ben dus veel vocht verloren, zoals eerder vernoemd waardoor ik nu op 88,5kilo sta. Ik had gehoopt op 90kg maar goed ben droger geworden afgelopen weken ondanks het toevoegen van +200kcal aan carbs. Ga er wel deze week nog 89,5 van proberen te maken wat zeker moet lukken!

Nu ik aan het einde kom van de kuur ben ik toch enorm tevreden met de resultaten. Blij dat ik eindelijk mijn plateau heb kunnen doorbreken. Ben toch benieuwd hoeveel massa ik zal overhouden na de nakuur wanneer het vocht ervanaf is. Zelf hoop ik om dan op 86kg te staan met een mooie shape. Of dit realistisch is weet ik niet :p
Dat zou een toename van 6,2kg spier betekenen netto.

Ik denk dat ik sowieso natty niet veel meer zou kunnen vasthouden (mss op een hoger vetpercentage wel) want zat volgens mij toch wel redelijk kortbij mijn naturel limiet. Maargoed op een periode van 10 weken verlies je natuurlijk niet veel.

Ben wel benieuwd of ik last ga hebben van een dip binnenkort in week 11-12 en na mn nakuur. Is erg persoonsgebonden neem ik aan.
 
ondertussen zijn we 1 week na de laatste test inject, dus toch even snel een update geven.

Deze laatste week was waarschijnlijk de beste tot nu toe. Ga me zaterdag op lege maag wegen, maar doorheen de dag weeg ik momenteel 90 kg. Hier ben ik toch echt blij mee. :) Ik sta ook droger terwijl ik wel het gevoel heb dat ik nog wat water vasthoud aangezien ik echt heel veel zweet :p conclusie is dus dat ik minstens even lean sta als toen ik begonnen was met toch heel wat massa erbij. Heb van enorm veel mensen te horen gekregen dat ik de laatste paar weken veel gegroeid ben, wat natuurlijk een mooie conformatie is. :p

Ben wel niet zeker wat ik nu best doe met mijn voeding.. Sta momenteel op 4.1-4.2kcal en dit is wel te hoog volgens mij wanneer ik off ga. Ik kwam vroeger al teveel bij per week op 3300. Ik ben natuurlijk wel veel bijgekomen dus ga waarschijnlijk even zo'n 25g carbs schrappen vanaf morgen ofzo; Als ik mijn gewicht vasthoud blijven mn kcals daarop en als ik bijkom zal ik verder verlagen.

Ik neem aan dat ik sowieso wel wat zal afvallen wegens de waterretentie door verhoogde E atm, dus als ik afval ga ik niet ineens meer dan 4K kcal eten. Het laatste wat ik wil is in de nakuur een dikke blob worden natuurlijk :p

Volgende woensdag gaat dan de eerste 20mg nolva erin. Deze zou ik graag verdelen in 2x10mg per dag maar mijn tablets zijn lastig te breken en heb zo geen machientje om tabs te breken :( zal nog zien of het met een mes lukt :p zou ideaal zijn.

Ik zet nog t/m volgende maandag HCG. (ik zet momenteel 500iu e3d voor iets stabielere bloedwaarden nu er geen extra test bijzit :p)

edit: vanaf vandaag begin ik weer met 5g creatine en 5g beta alanine per dag!
 
Laatst bewerkt:
2e dag van de nakuur atm en gaat gwn goed :)
ik heb week 10 en 11 in totaal 1x 600iu en 2x 750iu hcg gezet ipv 500iu omdat ik toch het gevoel had dat mn ballen wat gekrompen waren na die periode zonder hcg, maar nu staat het weer goed voor zover ik kan zeggen. (laatste shot test e was in week 9)

er valt niet echt wat te melden buiten mn gewicht (89,5kg) dus ben niet achteruit gegaan. geweldig. :D heb het gevoel dat ik mss iets minder vol sta doorheen de dag maar zal voornamelijk mentaal zijn. Tijdens het trainen nog steeds zieke pomp. Ben van 4100-4200 kcal naar 3.750kcal gegaan en heb gwn carbs weggehaald voor die kcal. Ik at pwo altijd 4snee brood met honing extra om mn carbs omhoog te krijgen, die zijn er nu uit. Ik verwacht dat ik wat ga zakken in gewicht (vocht) omdat ik wat actiever ben atm. ik probeer 8u per nacht te slapen nu om zo min mogelijk te verliezen trouwens maar dit lukt niet altijd wegens werk atm waardoor ik vaker doorheen de dag een uurtje ofzo bijslaap.. Niet ideaal maargoed.

Trainen en kracht gaan nog steeds goed, heb zelfs mn pr bij het squatten onlangs geëvenaard in de tweede week na mijn kuur.

Libido dip merk ik niet echt wat van. Ja, ben niet meer zo geil als tijdens de kuur waarbij ik bij elke chick dacht "ja die zou ik wel eens" maar had een ergere dip verwacht eerlijk gezegd. Ik heb eigenlijk gewoon het gevoel dat ik qua libido sta waar ik stond voorheen de kuur. Ben me er wel van bewust dat de dip ook nog na de nakuur kan komen :)

kheb ook geen last van acne tot nu toe, en ik dacht dat nu wel het gevaarlijk moment is omdat ik nu enorm veel hormoonschommelingen zal hebben. Heb roa bij de hand maar denk niet dat het nodig zal zijn.
 
2e week nakuur gaat vanaf vandaag in, Neem de nolva gwn in 1 keer ipv te verdelen in 2 dosissen. heb nu wel de tabs in 2 gekregen maar dan zijn ze niet helemaal gelijk verdeeld dus denk ik ook maar fuck it ik neem het gwn in 1x binnen :p
Ben heel wat vocht verloren (van 89-89,5kg naar 87,9) dus toch rond de 1,5kg vocht verloren. Ik zie er ripped uit nu het vocht van de kuur weg is, en niet flat zoals ik verwacht had. Lijk wel wat onder 12% vet (meer rond 11-10) te zitten maar zal wel een illusie zijn ivm het vochtverlies. Wat wel leuk is, is dat ik ineens meer aders zie bij het trainen voor de een of andere reden. eet nog steeds dezelfde 7 maaltijden per dag, en een pwo shake maar heb een appel toegevoegd voor de kleine hoeveelheid carbs en omdat ik toch vrij snel afviel :D

Voelde me 1 dag afgelopen week wat flat dus heb toen ff gecheat met wat chips en de volgende dag was ik weer helemaal vol. Nu nog steeds. Ook nog steeds die zieke pomps in de gym.

Kcal tel ik niet echt maar zal rond de 3820~ kcal zijn. heel ruw geschat. Ik werk liever met macro's per maaltijd.

libido = nog steeds gewoon goed. Maar goed ook want ik vertrek binnen 2 daagjes op vakantie voor 4daagjes met mn vriendin :D

Oh en nog steeds geen acne gelukkig! ;)
 
snel ff een update hier :)
weet niet of ik dit topic nog verder ga updaten want loop nu toch stilaan naar het einde van mijn nakuur toe en gewicht staat mooi steady rond de 87kilo, morgen nog eens wegen al verwacht ik dan een iets hoger gewicht want ga wat vocht houden na vandaag denk ik..

Mijn voeding staat tegenwoordig op 3.850kcal, 8 maaltijden, maar vandaag beetje naar de klote gewerkt omdat een vriend jarig was en van de ene cheatmeal kwam de andere.. paar hamburgers, wat frieten, dessertje gegeten lol :D heb het wat proberen goed te maken via IIFYM principe maarja ik heb geen idee hoeveel kcal er in die dingen zitten natuurlijk, dus vandaar denk ik toch wat vocht vast te houden na vandaag.. :roflol:

verder gaat het wel erg goed op alle vlakken; libido is goed, goede energie in de gym (al drink ik tegenwoordig wel weer pwo van tijd tot tijd en heb dit nooit gedaan in mijn kuur), goede pomp, geen acne,.. dus mag niet klagen

ook merk ik dat mijn tepels weer "normaal" geworden zijn. Ik had tijdens mijn kuur de indruk dat ze wat opgezwollen waren en nu ben ik daar zeker van omdat ze toch weer gekrompen zijn nu. Wss door de nolva.

Ik heb ook al nagedacht over mijn volgende kuur (binnen 5 weken) en ga waarschijnlijk voor de volgende:

w1-10: test 500mg
w1-6: tren e 300mg
w7-10:mast e 300mg
w1-10: hcg 2x 500iu

beetje experimenteren met verschillende stoffen nu ik weet wat test voor me doet :D ben ook van plan om de test te frontloaden door op de eerste dag 1,2g te zetten omdat ik kickstarten met orals niet zie zitten eerlijk gezegd wegens leverschade etc.

wil even ook iedereen bedanken hier die wat tips heeft gegeven doorheen de weken :) vooral die tip om hcg bij te halen voor de laatste weken door RFFNCK heeft me erg geholpen. Mn testes zijn die weken toch weer naar oorspronkelijke grootte gegaan en ben er zeker van dat dat deels de reden is waarom ik niet echt een dip meegemaakt heb post cycle. :D
 
Best snel die nieuwe kuur. Heb je foto's van nu/ tijdens je kuur?:P
 
Best snel die nieuwe kuur. Heb je foto's van nu/ tijdens je kuur?:P

ja, vind je? :p ik ben gewoon 9 weken off geweest dan normaal gezien na 9 weken on. Mij werd altijd time on = time off als basisprincipe meegegeven voor de eerste paar kuren maar idd beetje langer off zou wss beter zijn, maarja dan heb ik weer zoiets van "het was maar een test kuurtje" en mn bloedwaardes waren gewoon oke on cycle dus meh. :D

Ik heb idd foto's van elke week (op 1 week na omdat ik het toen vergeten ben lol). Zie het eerlijk gezegd niet echt zitten om ze te uploaden momenteel omdat ik niet herkend wil worden. Heb lang getwijfeld om ze te uploaden omdat ik zelf voor ik begon met de kuur op zoek was naar topics met before en after foto's en dit is behoorlijk moeilijk te vinden lol, heb daarom de foto's zelfs in zwart wit gezet maar dan valt de kwaliteit weer voor een deel weg en de foto's zijn ook nog eens genomen op een spot dat vrij herkenbaar is voor mensen die me kennen :p als er iets bestond als het snapchat systeem op dit forum of als ik in een punt in mn leven zat waar ik geen fucks meer moet geven om dit soort zaken zou ik het meteen doen maar dit is me net iets te riskant :D
 
ik begrijp het, gewoon faceless dan? :p

ik zou trouwens dit doen
test 500 1-10
tren 300 1-8
mast 400 1-10

die 4 weekjes mast op 300mg na tren gaat niet veel doen
 
Je bent langer dan 9 weken on geweest he. Mij is verteld dat je je twee weken 'pauze' en de nakuur er ook nog bij moet tellen. Dus bij 3 weken nakuur krijg je dus bij jou 9,5 + 2 + 3 = 14,5 weken on.
Als je zo snel een nieuwe kuur wilt doen, had je beter gebridged volgens mij. Of laat bloedonderzoek doen, dan weet je perfect wanneer je hersteld bent ;)
Voor de rest, mooie resultaten :D
 
Tof dat je je nakuur nog logt ;)

Heb je jou vetten omhoog gehaald vanaf de nakuur naar 1g/kg lichaamsgewicht?
 
ik begrijp het, gewoon faceless dan? :p

ik zou trouwens dit doen
test 500 1-10
tren 300 1-8
mast 400 1-10

die 4 weekjes mast op 300mg na tren gaat niet veel doen

haha ja faceless zou het sws geworden zijn hoor, mn kop erop gooien zie ik al helemaal niet zitten :D gaat em meer om de achtergrond van de foto's :p

hmm tenks voor je voorstel! lijkt me mss beter idd
ik dacht zelf die tren voor mast te wisselen omdat ik dacht die tren best te stoppen na 6 weken, maarja meh 6 of 8 weken zal wss niet een heel groot verschil zijn, en als de mentale sides na die 6 weken toch te erg worden kan ik nog steeds stoppen :p
 
Je bent langer dan 9 weken on geweest he. Mij is verteld dat je je twee weken 'pauze' en de nakuur er ook nog bij moet tellen. Dus bij 3 weken nakuur krijg je dus bij jou 9,5 + 2 + 3 = 14,5 weken on.
Als je zo snel een nieuwe kuur wilt doen, had je beter gebridged volgens mij. Of laat bloedonderzoek doen, dan weet je perfect wanneer je hersteld bent ;)
Voor de rest, mooie resultaten :D

ja je hebt geijk ben 9,5 weken on geweest en heb het ook met 9,5 weken uitgerekend hoor, wou het alleen simpel houden en dus zei ik 9 weken haha :)
Bridgen is voor binnen een paar kuren haha voorlopig ben ik nog van plan om steeds on-off te gaa :)

damn das wel een heel andere formule haha.. Ik had ergens jaren geleden een post gelezen van Big Cat waarin stond dat time off ingaat 1 week na de laatste shot van een lange ester en 1 dag na de laatste shot van een korte ester, maar ik ga normaal gezien wel bloed laten onderzoeken hoor een week voor ik begin aan de kuur en als mn levels echt niet in orde zijn stel ik het nog verder uit :)

thanks voor het compliment! :D
 
Tof dat je je nakuur nog logt ;)

Heb je jou vetten omhoog gehaald vanaf de nakuur naar 1g/kg lichaamsgewicht?

das een redelijk lang verhaal haha, ik had tijdens mijn kuur mn vetten op 0,9g/kg staan en voor ik begon stond ik op een "heel hoog" vet dieet voor de meeste omdat dat het beste werkte om me lean/niet bloated te houden (richting de 1,5g/kg vet). Voelde me daar ook veel beter op. Heb sinds het begin van de nakuur mn vetten verhoogd naar 1g/kg en ga het zo houden voorlopig omdat ik mn carbs niet drastisch wil verlagen en omdat mn libido gwn helemaal in orde is :)

Ik weet dat de meeste mensen hun vetten verlagen als ze on gaan, maar dat heb ik niet gedaan omdat ik in de nakuur niet wou spelen met mn macro's en mn vetten weer zou moeten verhogen, cabs verlagen,.. etc :p
 
Back
Naar boven