XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Het zou kunnen? Er bestaan genoeg medicijnen waarbij 2 glaasjes alcohol schade aanrichten... en aangezien sarms dacht ik onder medicijnen vallen vind ik de vraag niet zo heel raar. Overigens heb ik verder geen kennis over aas dus je zou de volgende keer ook iets vriendelijker kunnen reageren

Je zit op het DBB forum...wat had je verwacht? ;)

Enniehoe...1 of 2 glaasjes met lgd? No problem kerel...3 of 4? Ook goed :klink: Cheers...
 
Over 2 weken vertrek ik voor een korte vakantie naar Turkije. Dan zit ik nog in mijn Ostarine 'kuur'. Ik wil het meenemen in mijn koffer, en dan stop ik het in een ander potje natuurlijk. Zou toch geen probleem moeten zijn?
 
skydirk hoe sta jij tegenover sarms gebruik?
 
skydirk hoe sta jij tegenover sarms gebruik?
Ik ken er eigenlijk niks van. Enkel wat ik daarover lees en hoor maar veel serieuze zaken vind ik daar niet over. Telkens hetzelfde wat op alle sites herhaald wordt. Ik was het al vergeten maar heb ooit eens ostarine gebruikt maar heb daar niets van gevoeld of gemerkt.
 
Regels nagekeken en post aangepast.
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Ik had een vraagje.Heeft er iemand ervaring
Met sarms van focused nutrition?
 
Ik heb interesse om LGD-4033 of MK677 met mijn AAS te stacken. Iemand hier ervaring mee?
 
Ik heb interesse om LGD-4033 of MK677 met mijn AAS te stacken. Iemand hier ervaring mee?

Ik stack nu mk677 gw501516 , test e , deca en 5iu hgh tezamen .
Maar ben net begonnen sinds 2 weken . Wil je wel op de hoogte houden als je interesse hebt .
 
Ik stack nu mk677 gw501516 , test e , deca en 5iu hgh tezamen .
Maar ben net begonnen sinds 2 weken . Wil je wel op de hoogte houden als je interesse hebt .

Ja graag! Maar lastig zeggen wat je nou precies van wat merkt haha. :p
 
Valt wel mee hoor . Zit nu in maand 7 hgh , ik doe dit jaar blast cruise . Heb net 8 weken cruise gedaan . En ga nu weer blasten . Wat ik nu al merk ( cliché ) sinds 2 weken mk hele maffe dromen als een kind ! ( dit heb ik met alleen de hgh nooit gehad ) .

De gw vind ik nu al te gek spul . Omdat ik ziek ben geweest was ik daarna even op full body gegaan . En die trainingen gaan als een malle ! Uithouding conditie en herstel ( tussen de sets ) zijn als nooit tevoren ! Ik doe extra sets met gemak en moet mezelf uit de gym sturen .

Qua vet% is er tot nu toe niets veranderd .
 
  • Like
Waarderingen: GruX
kan iemand een pb sturen over nakuur, welke ik precies moet nemen voor hoelang?

12 weken 10mg lgd p/d
 
Wat vinden jullie van deze stack voor een bulk:

1-12 proviron 25mg.
1-12 lgd 4033 12.5mg.
1-12 ostarine 20mg (eventueel).
13-14 nolva 20mg.
15-16 nolva 10mg.

Eventuele toevoegingen?
 
Laatst bewerkt:
Wat vinden jullie van deze stack voor een bulk:

1-12 proviron 25mg.
1-12 lgd 4033 12.5mg.
1-12 ostarine 20mg (eventueel).
13-14 nolva 20mg.
15-16 nolva 10mg.

Eventuele toevoegingen?

Ik vind dat dat er heel netjes uitziet. (10 mg LGD is perfect, meer heeft geen zin imo. maar als je capsules of zo 12,5 zijn, oke)
Ik zou ook mijn PCT anders doen, Clomid op 50-25-25-25.
Nolva is ietsje zwakker. :) Verder niks aan veranderen.
 
Ik vind dat dat er heel netjes uitziet. (10 mg LGD is perfect, meer heeft geen zin imo. maar als je capsules of zo 12,5 zijn, oke)
Ik zou ook mijn PCT anders doen, Clomid op 50-25-25-25.
Nolva is ietsje zwakker. :) Verder niks aan veranderen.

Hoi,
Waarom heeft meer dan 10mg LGD4033 volgens jou geen zin dan?
 
Ik zie een aantal vragen voorbij komen, hier twee posts van mij van het afgelopen jaar in de AAS sectie die wat zaken kunnen verhelderen voor sommigen:

GW-501516 eerste bevindingen:




Ostarine & GW-501516:



Jwalker, ik heb een conversatie met je gestart over deze 2 producten. Ben benieuwd of je mij kunt helpen man
 
Back
Naar boven