Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dank:)

    Ja sowieso! Nu niet de beste start gemaakt doordat de pl meet in de contest viel en ik aan de -84 mee deed:p

    :)
    Nice! Good luck:) ik ga volgend jaar ook weer mee doen (zoals het nu naar uit ziet!:D)
     
    Nice! Good luck:) ik ga volgend jaar ook weer mee doen (zoals het nu naar uit ziet!:D)
    Dankje, jij ook alvast:D Heeft me wel gemotiveerd om beter terug te komen iig:)
     
    Iets met een bicep en de juiste hoek om je hoofd te doen krimpen :p

    IMG_6882.jpg
     
    Nice.
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    Opgeborgen.. heel ver. Uberhaupt zwaar kuren niet meer. Beetje test p mast p af en toe.

    Wil je kinderen, of heb je gezondheidsproblemen gehad? Of ben je gewoon tot inkeer gekomen? Of heb je een nieuwe vriend die het niet goedkeurt? Al die vragen :dunno:
     
    Wil je kinderen, of heb je gezondheidsproblemen gehad? Of ben je gewoon tot inkeer gekomen? Of heb je een nieuwe vriend die het niet goedkeurt? Al die vragen :dunno:

    Inkeer en leukere dingen in het leven gevonden, vind het trainen en dieeten ook veel leuker zo, hoop tijd over. Kinderen ook zeker maar dat is niet de reden. Maand geleden zaad laten testen en dat was perfect:)
     
    Back
    Naar boven