AndroidHealthClinic

Nieuws Floyd Mayweather vs. Conor McGregor (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alleen is dit een bokswedstrijd waarin een van de twee, Conor, zowel fysiek als mentaal weinig te zoeken heeft.

 
Hoe doet je zoon het inmiddels, al vooruitzichten als prof? Jaren terug was er toch een topic over?

Erg goed moet ik zeggen dank je. Al draait hij al 2 jaar geen wedstrijden meer, grotendeels omdat het erg moeilijk was wedstrijden te krijgen vanwege het gegeven dat hij redelijk wat partijen had gedraaid en tegenstanders daar, vaak op laatste moment, op afhaakten. Deels door school, hij doet havo/vwo en werkt ook daar hard voor, trainen is daardoor terug gebracht naar 2x in de week.
Maar er komt nu flink kracht in en toevallig dacht ik vd week nog "zal weer eens een filmpje maken van het sparren en in het topic zetten".
Voor prof is nog te vroeg, hij is net 14 haha, maar dat hij A-vechter kan worden bestaat eigenlijk geen twijfel. Of hij/wij dat gaan willen is een tweede. Weet niet of het kickboksen daarvoor genoeg perspectief bied, op dit moment iig zeker niet. Voor nu is het een leuke hobby!:thumbs:
 
Mooi in te lezen man


Lang geleden dat je gepost hebt niet?

Ja is een poosje geleden inderdaad. Log wel dagelijks even in hoor om te kijken of ik ergens nog wat bij kan springen maar kan sinds het overlijden van Tijl niet echt mijn draai vinden op het forum.
 
Erg goed moet ik zeggen dank je. Al draait hij al 2 jaar geen wedstrijden meer, grotendeels omdat het erg moeilijk was wedstrijden te krijgen vanwege het gegeven dat hij redelijk wat partijen had gedraaid en tegenstanders daar, vaak op laatste moment, op afhaakten. Deels door school, hij doet havo/vwo en werkt ook daar hard voor, trainen is daardoor terug gebracht naar 2x in de week.
Maar er komt nu flink kracht in en toevallig dacht ik vd week nog "zal weer eens een filmpje maken van het sparren en in het topic zetten".
Voor prof is nog te vroeg, hij is net 14 haha, maar dat hij A-vechter kan worden bestaat eigenlijk geen twijfel. Of hij/wij dat gaan willen is een tweede. Weet niet of het kickboksen daarvoor genoeg perspectief bied, op dit moment iig zeker niet. Voor nu is het een leuke hobby!:thumbs:
Dat is zuur. Zeker in een fase waarin ontwikkeling zo hard kan gaan. Is een probleem dat op een of andere manier aangepakt zou moeten worden. Over prof was ook meer met een knipoog, maar mooi dat het zo goed gaat!

----------
 
Laatst bewerkt:
Dat is zuur. Is een probleem dat op een of andere manier aangepakt zou moeten worden. Over prof was ook meer met een knipoog, maar mooi dat het zo goed gaat!

Zeker en heb daar ook wel een mening over. Het kickboksen is echt een drama om op redelijk niveau te doen. De bonden zouden daar beter hun werk in moeten doen maarja...
 
Komt ook voor op prof niveau. Bekende naam die niet graag vecht tegen een minder bekende naam vanwege kans op verlies etc. Zo wordt het ook moeilijk gemaakt om andere talenten een kans te geven. Snap wel dat er gepromoot moet worden maar slaat soms echt door naar de verkeerde kant van de balans.
 
Gaat iemand hier de ppv kopen?
 
Niemand gaat en snachts opstaan en €100 ervoor betalen hier:rolleyes:
 
Nice! Dan koop ik hem zeker :)
 
Voor de luie mensen :)

Het pay-per-view evenement komt online beschikbaar op www.foxsports.nl en op televisie in samenwerking met de tv-aanbieders Ziggo, KPN, Caiway, Telfort en Xs4all.

Maandag 14 augustus om 12.00 uur start de pay-per-view verkoop op www.foxsports.nl/maymac. De kosten voor het losse evenement bedragen €7,95.
 

Ja ik ben Conor fan :).
 
ik snap die hele hype niet, geen fluit aan die lichtgewichtjes!
 
Gaat ook nog leuk worden als ze met 8oz handschoenen gaan boksen :cool:.
 
8oz it is. :)
 
Back
Naar boven