Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape (3 bezoekers)

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Fuck die zijn lekker :drool:
Die gaan meestal per hele zak tegelijk hier ;)
Klopt..zat samen met een collega even zo'n 200g zak leeg te beuken..

Jij hebt echt geen ruggegraat man........

:schoot::schoot::schoot:
Klopt...waarom zou ik?

Verder vind ik het inderdaad een rete-saaie vrijdag! Zowel op werk als op DBB is er weinig te beleven...zelfs hier in mijn log niet:sad:
 
Verder vind ik het inderdaad een rete-saaie vrijdag! Zowel op werk als op DBB is er weinig te beleven...zelfs hier in mijn log niet:sad:

Als het zelfs in jouw log saai is dan is er iets grondig mis met DBB :thumbd:

Zou iedereen aan het trainen zijn, zou het...?
 
Klopt...waarom zou ik?

Verder vind ik het inderdaad een rete-saaie vrijdag! Zowel op werk als op DBB is er weinig te beleven...zelfs hier in mijn log niet:sad:

Hier precies hetzelfde, zelfs mijn opmerking over de afwezigheid van jouw ruggegraat doet helemaal niks...........:(, jammer. Dan maar aftellen tot de training.........10, 9, 8, .......
 
Klopt... Alhoewel een potje kwark maar 0,65 euro is en dat 7x is maar 4,55 euro... En geen 7 euro ;)
En minimum bestelbedrag is 20 euro....
Helaas op het moment is dat nu ook nog effe teveel.... Koelkast heeft T begeven en loop al een week of 2 te kloten met een koelbox. :roflol: Daar komt dan ook t glutenvrije eten bij... Dus deze maand wordt t sowieso niets helaas :o

Maar I get your point :)

Kwam laatst bij de Lidl een hele koelkast met glutenvrije shizzle tegen...oh, en cheap ass no sugar, no fat energy drink :bow2:

6B5550EF-D853-4419-9C45-22067F21B2A4.jpeg B3F3CF89-E190-40E3-B762-6F1D01017B25.jpeg CFF17A00-5D07-40DC-A496-E2C65EF216D1.jpeg 923564E3-EAD1-4D48-9DC7-0ACEC90DACF7.jpeg 8BDE9215-8EBE-41EA-9AFC-05CDCE059D74.jpeg
 
Aw shit...daar heb ik niet op gelet. Vond het de moeite waard om effe door te geven :o;)
Thanks. :) Ik ben met alle tips blij!
Ik hou dit soort dingen altijd al in de gaten.... kostenwijs kom ik al vaak bij lidl en/of aldi en ga ik aanbiedingen af.... vooral als het gluten en lactose vrij betreft :)
 
Dat is balen, ik zie hier wat ze hebben:
Glutenvrij - Lidl Nederland
en een recensie:
Glutenvrije Producten bij Lidl - Glutenvrije Blog

Ben benieuwd naar de voedingswaarden, morgen maar eens kijken.

marina1975 : is Duitsland ver weg voor jou? [Link niet meer beschikbaar]
Lactosevrije yoghurt, melk enz.
Het zijn echt wel goeie producten. Je moet alleen niet meerdere allergieeen hebben... :sad:
Duitsland is inderdaad een aardig eindje weg ... dichtsbijzijnde via de snelweg is al minimaal 2 uur rijden enkele reis... :o dus helaas houdt dat op... :(
 
Het zijn echt wel goeie producten. Je moet alleen niet meerdere allergieeen hebben... :sad:
Duitsland is inderdaad een aardig eindje weg ... dichtsbijzijnde via de snelweg is al minimaal 2 uur rijden enkele reis... :o dus helaas houdt dat op... :(
Is wel wat werk en waarschijnlijk ken je dit soort recepten al: Beste glutenvrije pizza ooit (low FODMAP, lactosevrije optie)
Net als dit: Lactosevrije producten
Ik ken Schär ook, maar weet dat dat echt crappy, dure, niet lekkere producten zijn.
Zo, weer even Marvins log vervuild met een conversatie:P.
 
Is wel wat werk en waarschijnlijk ken je dit soort recepten al: Beste glutenvrije pizza ooit (low FODMAP, lactosevrije optie)
Net als dit: Lactosevrije producten
Ik ken Schär ook, maar weet dat dat echt crappy, dure, niet lekkere producten zijn.
Zo, weer even Marvins log vervuild met een conversatie:P.
Ik ken ze inderdaad.... erg duur ook ja.
En Schar is alles duur en veel zoet... Ze vervangen de tarwe veelal door suikers... en ik ben totaal geen zoetekauw. :o
Maar ik blijf open voor alle opties. Wie weet komt er een keer wat langs wat wel betaalbaar en te eten/drinken is. :)

OT: Back to Marvin. :D
 
Als het zelfs in jouw log saai is dan is er iets grondig mis met DBB :thumbd:

Zou iedereen aan het trainen zijn, zou het...?
Mogelijk..mogelijk..

Ik ben gewoon bier aan het drinken, telt dat ook?
#ikrekenhetgoed

Voor mij wel, ik was net bezig met mini mars/snickers/bounty/twix te eten en ik tel het ook mee :D
Dat reken ik ook goed:marvin:
Hier precies hetzelfde, zelfs mijn opmerking over de afwezigheid van jouw ruggegraat doet helemaal niks...........:(, jammer. Dan maar aftellen tot de training.........10, 9, 8, .......
Het was rustdag:mad:

Maak ons maar jaloers.. :(

Oh wacht, Marvin lust geen pils:roflol:!!!!
Nope..smerig vind ik dat!

dat worden snel 1500-2000 kcal :o
Dat heb ik gister alleen al aan snoep gegeten:roflol:

Kwam laatst bij de Lidl een hele koelkast met glutenvrije shizzle tegen...oh, en cheap ass no sugar, no fat energy drink :bow2:

Bekijk bijlage 378784 Bekijk bijlage 378785 Bekijk bijlage 378786 Bekijk bijlage 378787 Bekijk bijlage 378783
No fat energy drink:roflol:
*nohomo*
En nu ook nog lactose en pindavrij.... Ken het assortiment.... maar helaas....
Niet teveel eisen stellen hè!? ;)
Haha, het was zijn zak snoep:roflol:
Aw shit...daar heb ik niet op gelet. Vond het de moeite waard om effe door te geven :o;)
Fixed!
Thanks 4 the fix:thumbs:
Thanks. :) Ik ben met alle tips blij!
Ik hou dit soort dingen altijd al in de gaten.... kostenwijs kom ik al vaak bij lidl en/of aldi en ga ik aanbiedingen af.... vooral als het gluten en lactose vrij betreft :)
:thumbs: Zo proberen we elkaar hier soms toch te helpen..
Dat is balen, ik zie hier wat ze hebben:
Glutenvrij - Lidl Nederland
en een recensie:
Glutenvrije Producten bij Lidl - Glutenvrije Blog

Ben benieuwd naar de voedingswaarden, morgen maar eens kijken.

marina1975 : is Duitsland ver weg voor jou? [Link niet meer beschikbaar]
Lactosevrije yoghurt, melk enz.
:thumbs: Erg behulpzaam kerel!:woot:

Het zijn echt wel goeie producten. Je moet alleen niet meerdere allergieeen hebben... :sad:
Duitsland is inderdaad een aardig eindje weg ... dichtsbijzijnde via de snelweg is al minimaal 2 uur rijden enkele reis... :o dus helaas houdt dat op... :(
:roflol: Beetje ver weg voor wat boodschappen! Kun je net zo goed naar de plaatselijke super gaan:o
Is wel wat werk en waarschijnlijk ken je dit soort recepten al: Beste glutenvrije pizza ooit (low FODMAP, lactosevrije optie)
Net als dit: Lactosevrije producten
Ik ken Schär ook, maar weet dat dat echt crappy, dure, niet lekkere producten zijn.
Zo, weer even Marvins log vervuild met een conversatie:P.
Geen probleem hoor! Beetje leven in de brouwerij hier!:thumbs:
Ik ken ze inderdaad.... erg duur ook ja.
En Schar is alles duur en veel zoet... Ze vervangen de tarwe veelal door suikers... en ik ben totaal geen zoetekauw. :o
Maar ik blijf open voor alle opties. Wie weet komt er een keer wat langs wat wel betaalbaar en te eten/drinken is. :)

OT: Back to Marvin. :D
Mag hier altijd neergegooit worden hoor:thumbs: Niks is hier of topic...of althans..bijna niks!

Ruggegraad-loze Marvin reporting!

Gister weer 3 B52's..300g tumtum en wat hamkaas chips zitten vreten:eating:

 
Mooi voor de gainzzz van vanmiddag :D

Nog sampletjes in de aanbieding voor me om te proberen? :o kan het altijd proberen. hahahaha
 
Mooi voor de gainzzz van vanmiddag :D

Nog sampletjes in de aanbieding voor me om te proberen? :o kan het altijd proberen. hahahaha
Momenteel niks liggen volgens mij. Of althans niks nieuws.. ;)
 
Back
Naar boven