XXL Nutrition

Forum Challenge N°8 Push ups (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goeie pushups maat!
 
Ik denk dat ik wederom pas :D
 
Ja ik zag inderdaad al 90+ in 2 minuten voorbijkomen. Ik kan überhaupt maar 20 pushups, dus dacht laat deze maar varen. Maar zie ik sta nog steeds nummer 1.

Ik snap natuurlijk wel dat niet iedereen een powerrack op zolder heeft met rubberen vloer, beschikt over een mobiele telefoon om filmpjes mee te maken en dat push-ups zo'n belastende oefening is dat je deze in je schema moet passen ipv. dat je elke dag ff probeert. Maar voor mij viel hij goed. Als ik over een paar dagen hersteld ben doe ik denk ik nog een poging om mijn eigen record te breken.
Dat had ik genoemd; dat was toen ik nog een skinny ecto was en dit elke dag deed. Gaat me nu niet meer lukken; daarnaast is borst tot op de grond een stukje zwaarder. Al met al wel een poging gedaan zojuist. Ik was het voor mijn training vergeten, dus na 2 uur trainen toen ik thuiskwam maar geprobeerd. Gelukkig had ik enkel benen en buik (en cardio) gedaan. Liempje: strak gedaan man, daar kom ik niet aan! :bow:
Borst tot aan de grond is misschien niet zo goed te zien, maar je hoort wel dat ik echt de grond raak (ik win bovendien niet, dus maakt al niet uit); dit laatste was sowieso slecht, dus 51 (als ze tellen, ik zie nu dat mijn rug wel wat rechter mag). Morgen nog eens een poging doen.
 
BB_ video is niet beschikbaar.


Welke zou challenge zou je nog graag voorbij zien komen ?
Upside down sit ups, alleen dit is lastig te bepalen (tot hoe ver zak je en kom je omhoog).
 
  • Like
Waarderingen: BB_
15 augustus wordt de winnaar bekend gemaakt --> betekent dit dat tot en met morgenavond (14e, middernacht) uiterlijk ingezonden kan worden en de 15e niet meer?
 
15 augustus wordt de winnaar bekend gemaakt --> betekent dit dat tot en met morgenavond (14e, middernacht) uiterlijk ingezonden kan worden en de 15e niet meer?
De 15de mag er nog ingezonden worden maar niet tot middernacht...
 
Volgens mij telde ik er 62, minus 2 x 5 omdat de kat 2 x in beeld liep, dus 52 ;);).

Grapje, netjes zeg! :thumbs:

Vandaag nog last van m'n push-dag, misschien dat ik morgen als ik tijd heb kijken of ik nog een poging waag.
 
Wie durft nog meer? Er moeten hier vast jongens zijn die mij met me dikke lichaam kunnen verslaan!
 
hmm heb een poging gedaan, kwam maar tot 40 in 45sec toen verzuurde mn triceps al
 
Wie durft nog meer? Er moeten hier vast jongens zijn die mij met me dikke lichaam kunnen verslaan!
Hoe dikker hoe kleiner je ROM voordat je de grond raakt. (Oke, het is natuurlijk wel een stuk zwaarder :P).
 
Back
Naar boven