AndroidHealthClinic

12

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Compleet off gaan op een kcal deficit?
Jij durft bro :D

Ik wil geen fat gains bro. Liever 3 kilo kwijt dan 2 kilo vet gainen. Als je test laag is dan gain je zelfs vet als je enkel water drinkt...
 
Ik wil geen fat gains bro. Liever 3 kilo kwijt dan 2 kilo vet gainen. Als je test laag is dan gain je zelfs vet als je enkel water drinkt...
Die kilo's komen er toch wel terug bij de volgende keer :D
Maar toch vind ik het ook gedurfd
 
Ik wil nu gewoon effe rust van het vele eten. Mijn gewicht zit nog steeds op een goede 85 kilo en dat is allesbehalve verkeerd voor mijn lengte en het zijn kwalitatieve kilo's. Daarnet in de gym zag ik de strepen op mijn borst door men trui heen hahahaha. Vocht is volledig weg daar.
Mijn vrouw zei vanmorgend ook dat het haar opviel dat ik al een paar dagen totaal niet meer snurk wat ze ook heel leuk vind.
Die hcg doet momenteel zijn ding en nu nog hopen als ik daar volgende week mee stop men knikkers niet snel terug rozijnen worden hehe.
 
ik geloof toch echt wel dat hcg langer moet.

wanneer ga je bloed prikken dan?
 
Ik wil nu gewoon effe rust van het vele eten. Mijn gewicht zit nog steeds op een goede 85 kilo en dat is allesbehalve verkeerd voor mijn lengte en het zijn kwalitatieve kilo's. Daarnet in de gym zag ik de strepen op mijn borst door men trui heen hahahaha. Vocht is volledig weg daar.
Mijn vrouw zei vanmorgend ook dat het haar opviel dat ik al een paar dagen totaal niet meer snurk wat ze ook heel leuk vind.
Die hcg doet momenteel zijn ding en nu nog hopen als ik daar volgende week mee stop men knikkers niet snel terug rozijnen worden hehe.
Dat snurkprobleem ken ik als geen ander. Nooit gesnurkt maar sinds ik de 100kg+ was gepasseerd extreem! Op 106 was ik complete bomen om het zagen. Nu dat ik flink wat kilo's kwijt ben met cutten, is het snurken ook nog amper... bij mij kwam het ook door het vocht. Vandaar nu ook de keuze bij een leanbulk, niet meer als een imbiciel kilo's te willen pakken maar uitgaan van wat er in de spiegel te zien is en in de gym gebeurd.
 
Dat snurkprobleem ken ik als geen ander. Nooit gesnurkt maar sinds ik de 100kg+ was gepasseerd extreem! Op 106 was ik complete bomen om het zagen. Nu dat ik flink wat kilo's kwijt ben met cutten, is het snurken ook nog amper... bij mij kwam het ook door het vocht. Vandaar nu ook de keuze bij een leanbulk, niet meer als een imbiciel kilo's te willen pakken maar uitgaan van wat er in de spiegel te zien is en in de gym gebeurd.

Haha herkenbaar, het zal toch te maken hebben met de ruimte rondom je luchtwegen en de spiermassa die je er omheen hebt aangezet. Zo snurken dikke/vette mensen meer als ze op hun rug liggen en gespierde mensen vaak meer terwijl ze op hun buik liggen.
 
Jep is gewoon vocht + de extra kilo's.

Heb nu zo een horloge/tracker die 24/24 alles registeerd. Slaap, dag, hartslag, stappen enz.
Leuk ding en kom je veel mee te weten.

Nu soms 1 x een uitschieter in hartslag tijdens de nacht. Toen ik zwaarder was 3x. Dus het minderd wel. Merk er zelf niets van maar als je maar 50 minuten diep slaapt op een nacht dan snap ik de vermoeidheid wel als ik smorgens opsta.

Zit nu op 3.5 uur diepe slaap per nacht en voel me al veeeel beter overdag.
 
Jep is gewoon vocht + de extra kilo's.

Heb nu zo een horloge/tracker die 24/24 alles registeerd. Slaap, dag, hartslag, stappen enz.
Leuk ding en kom je veel mee te weten.

Nu soms 1 x een uitschieter in hartslag tijdens de nacht. Toen ik zwaarder was 3x. Dus het minderd wel. Merk er zelf niets van maar als je maar 50 minuten diep slaapt op een nacht dan snap ik de vermoeidheid wel als ik smorgens opsta.

Zit nu op 3.5 uur diepe slaap per nacht en voel me al veeeel beter overdag.

Heb je een linkje bro? Wellicht is dat ook wat voor mij, al is het alleen maar omdat ik een statistieken en informatie spons ben :p
 
Handig die horloges ja, welke heb je? ikke 20
 
Je kan er natuurlijk ook eentje hier in de winkel gaan halen maar dan ben je toch snel 80 euro kwijt maar heb je wel garantie uiteraard.
 
Zeker herkenbaar :D mijn vriendin is altijd blij als ik off ben, dan stopt het snurken ook bij mij.
 
Zeker herkenbaar :D mijn vriendin is altijd blij als ik off ben, dan stopt het snurken ook bij mij.

Same here, tren uit het systeem en gelijk niet meer snurken.
 
kai gaat naar dorian zijn super league indd.
 
Nogmaals, Kai heeft de Olympia niet nodig.
 
 
Ik wil geen fat gains bro. Liever 3 kilo kwijt dan 2 kilo vet gainen. Als je test laag is dan gain je zelfs vet als je enkel water drinkt...

Heb je clen overwogen om tijdens je pct te nemen?

Ik verdiep er me op dit moment zelf in. Ik lees tegenstrijdige zaken. De ene zegt dat het te katabool is om zonder aas te nemen en de ander raadt het aan in pct.

Marvin hier op het forum gebruikt het trouwens ook zonder aas en behaalt steeds leuke resultaten.

Wat denk jij?
 
Neen nog niet overwogen. Zal dat ook niet snel doen.


Vandaag men laatste inject hcg gezet en vanaf nu verder op clomid en nolva. Morgen vertrek ik voor 16 dagen naar het goede weer.
Trainingen gaan goed, shape is meer dan oke en zit momenteel op 86 kilo :cool:. Vind het vreemd maar voel me echt goed, libido is oke en over de shape mag ik zeker niet klagen.
Ik neem wel wat proviron mee op vakantie (als eventuele back up) want wil daar niet met een limp dick gaan zitten over 10 dagen. Maar probeer er wel vanaf te blijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven