Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

20:45: Juventus - Lazio
22:00: Barcelona - Real

proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2Fm2PDS.gif
 
wow, spijkerman, bergkamp en L'ami staan weer aan het roer bij Ajax. Was vanavond weer goed zichtbaar.


en die 40 miljoen mag tottenham in hun reet steken. Sanchez moet blijven!
 
Munchen 1860 is ook ver naar onderen gesodemietert. Tijd terug 2. Bundesliga en spelend in de Allianz. Jetzt in Regionalliga Bayern.
 
Lukaku heeft een goed premier league debuut bij utd. Die matic is ook geniaal. Gaan meedoen om titel denk ik
 
Munchen 1860 is ook ver naar onderen gesodemietert. Tijd terug 2. Bundesliga en spelend in de Allianz. Jetzt in Regionalliga Bayern.
Kregen door betalingsproblemen geen pro-licentie, daardoor officieel gedoemd tot de amateurs.
 
Ik wil Sierd en
images?q=tbn:ANd9GcS6DKReKa8KvHQ6yLYvPr253HOYOudn5fCGd3ZzSRo-UPGZ__49EmgAf9Ia.jpg
:(

Raar om die Valverde te zien bij Barca
 
  • Like
Waarderingen: mat
Waarom mocht Madrid niet met hun witte shirts aantreden?

:scratch:
 
17 Spanjaarden op het wedstrijdblad. (Barcelona: 9 + T1 / Madrid: 8)
 
Wees blij dat we hem nog kunnen zien spelen en niet ergens onder de vleugels van Felipão zit in China.
 
Waarom mocht Madrid niet met hun witte shirts aantreden?

:scratch:
3e shirt was nog niet gepresenteerd aan het publiek of iets las ik. Zwaar irritant iig want dat wit was beter geweest qua kleuren idd
 
De laatste Barcelona trainer die zijn eerste officiële wedstrijd niet won was Luis Aragonés. :o
 
Zidane is echt het beste wat Real de afgelopen jaren is overkomen. Wat een trainer zeg
Ongelofelijk dat die scheids 2e gele geeft aan ronaldo.. maar we zagen daarna wel wie volgende week basis staat, marco asensio
 
Back
Naar boven