Fitness Seller

Haaruitval/haargroei (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rasz

Novice
Lid geworden
23 jul 2016
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
65kg
Van anabolen gaat je lichaamsbeharing en je baard groeien en je hoofdhaar kan er van uitvallen.
Hoe zit dit met je wenkbrauwen en wimpers?
Vallen die uit of worden ze juist dikker door anabolen?

Mvg
 
Ik merkte aan mijn wenkbrauwen/wimpers geen verandering.tijdens 14 maanden ON.

Haar op kruin werd wel een stuk dunner...
 
Wenkbrauwen en wimpers vallen uit. Mensen zullen je heel vreemd gaan aanstaren. Heb je dat zelf nog nooit gezien? Ik kom zelf regelmatig bb'ers tegen met heel veel haar op het lichaam behalve op het gezicht en hoofd. Angstaanjagend.
 
Dit ligt toch bij iedereen anders .

Mijn bos met krullen groeit nog harder als normaal .Ik heb dan ook een borstkas vol met haar . En nu ik ruim 8 maanden on ben ..... helaas ook een rug welke onthaard moet worden .

Qua verlies : ik heb alopecia in mijn baard op 3 plekken . Tijdens hgh ging dat snel weg gelukkig .
 
Wenkbrauwen en wimpers vallen uit. Mensen zullen je heel vreemd gaan aanstaren. Heb je dat zelf nog nooit gezien? Ik kom zelf regelmatig bb'ers tegen met heel veel haar op het lichaam behalve op het gezicht en hoofd. Angstaanjagend.

Worden ze dunner of vallen ze echt uit?
 
gewoon hgh ernaast zetten om haaruitval tegen te gaan.
 
IMG_0264.JPG
 
Is een normale vraag man.
 
Zal even serieus antwoorden: ik weet niet hoeveel en hoe lang je van plan bent te gaan kuren maar als ik in mijn omgeving naar gebruikers kijk dan heeft het weinig effect op de wenkbrauwen en wimpers.
 
Je konthaar valt wel uit.
 
Ik vraag me toch af hoe ik dagelijks enorme beesten op insta voorbij zie komen met een enorme bos met haren. Zijn dit dan echt transplantaties of gewoon niet te hoog in androgene gaan als je er gevoelig aan bent?
Kijk naar mensen als Regan Grimes. Toch wel veruit een steeffysiek en dan zon kinderkoppie vol met haar.. die moet er aardig wat aas doorheen gejaagd hebben met de tijd
 
Ik vraag me toch af hoe ik dagelijks enorme beesten op insta voorbij zie komen met een enorme bos met haren. Zijn dit dan echt transplantaties of gewoon niet te hoog in androgene gaan als je er gevoelig aan bent?
Kijk naar mensen als Regan Grimes. Toch wel veruit een steeffysiek en dan zon kinderkoppie vol met haar.. die moet er aardig wat aas doorheen gejaagd hebben met de tijd
Sommige hebben 0,0 last van, andere verliezen een heleboel haar. Aanleg I guess
 
Sommige hebben 0,0 last van, andere verliezen een heleboel haar. Aanleg I guess
Uiteraard aanleg. Maar met zulke doseringen had ik toch wel verwacht dat je ongeacht aanleg toch wel wat inhammen zou gaan zien. Oneerlijke genen. :(
 
Uiteraard aanleg. Maar met zulke doseringen had ik toch wel verwacht dat je ongeacht aanleg toch wel wat inhammen zou gaan zien. Oneerlijke genen. :(
Geen last van.... Pas toen ik stopte viel wat meer uit. Maar dit trok snel weer weg. :-)
 
Is nagenoeg volledig persoonsgebonden. Ik ben 33, kuur een jaartje of 5 nu en heb nog steeds nog niet eens een halve baard.. Mijn inhammen zijn in de 5 jaar kuren wellicht ietsje groter geworden, maar als ik naar mijn vader kijk dan had die al inhammen tot bijna de helft van zijn schedel op dezelfde leeftijd als ik.

Anyway, kloon jezelf, laat die kloon AAS nemen en jij zelf niet. Na een paar jaar vergelijk je het resultaat.

Oh en van GH gaat je haar ook nog eens sneller groeien en wordt mijn haar ook zeker dikker. Geen idee hoe dit op de wenkbrauwen is, voelen nog steeds poezelig lief en zacht :kiss:
 
Back
Naar boven