Fitness Seller

Wie ben ik

Bezoekers in dit topic

Het was een 4 punts meting waarbij mijn benen niet gemeten zijn

Dus je bovenlichaam is 16;)
Benen zijn bij vrouwen meestal wel het meest vet van het lichaam. Je kan er zo 8 tot 10 % bij op rekenen.

Sorry voor het slechte nieuws, maar het is de harde waarheid.

Dus kcal verlagen en of meer cardio.
 
Helemaal geen slecht nieuws hoor. Als ik ergens tevreden over ben zijn het mijn benen . Maar sowieso ga ik mij. Kcal verlagen.
 
Dus je bovenlichaam is 16;)
Benen zijn bij vrouwen meestal wel het meest vet van het lichaam. Je kan er zo 8 tot 10 % bij op rekenen.

Sorry voor het slechte nieuws, maar het is de harde waarheid.

Dus kcal verlagen en of meer cardio.

Precies dit dus. 16% is hoogst onwaarschijnlijk. Dan ben je Ethiopiër. Ik zou rustig uitgaan van minimaal 25. Minimaal.

Dus minder eten en als je dat niet trekt meer cardio. Of een combi van die twee.
 
Even iets anders: petje af dat je je best doet voor een sixpack na je zwangerschap. Zo ontzettend veel vrouwen die er na hun zwangerschap geen moeite meer voor doen en zich verschuilen achter zogenaamd eeuwigblijvend zwangerschapsvet.

Chapeau! Daar doe jezelf, je kind en papa een groot plezier mee :D
 
Precies dit dus. 16% is hoogst onwaarschijnlijk. Dan ben je Ethiopiër. Ik zou rustig uitgaan van minimaal 25. Minimaal.

Dus minder eten en als je dat niet trekt meer cardio. Of een combi van die twee.
Ik ben geen Ethiopiër. Zal idd wel wat meer vet dan de 16% die gemeten is. Minder eten vind ik best lastig. Heb een half jaar op ca 1500 kcal geleefd en dat was geen pretje. Voor mijn omgeving niet en ook zeker voor mezelf niet (kreeg allerlei lichamelijke klachten)
 
Even iets anders: petje af dat je je best doet voor een sixpack na je zwangerschap. Zo ontzettend veel vrouwen die er na hun zwangerschap geen moeite meer voor doen en zich verschuilen achter zogenaamd eeuwigblijvend zwangerschapsvet.

Chapeau! Daar doe jezelf, je kind en papa een groot plezier mee :D
Bedankt voor je compliment. Ik vind het sowieso enorm leuk om te liften dus dat zorgde ervoor dat genoeg motivatie had om mijn zwangerschapsvetjes kwijt te raken en idd voor mijn vriend heel fijn dat hij niet naast een uitgezakte vriendin hoeft te lopen.
 
Diëten is nooit een pretje ;)

Wat voor lichamelijke klachten dan?
 
Haaruitval, constant hoofdpijn altijd chagrijnig
 
Haaruitval, constant hoofdpijn altijd chagrijnig

Haar uitval op 1500?
Waarschijnlijk heel eenzijdig dieet zonder alle vitamine en mineralen binnen te krijgen.
1500 is prima te doen voor Eem vrouw met bijv 1x in de 2 week een refeed.

Chaggie is normaal op een kcal deficit. Lontje wordt korter. Gewoon wat vaker tot 10 tellen.
 
Haar uitval op 1500?
Waarschijnlijk heel eenzijdig dieet zonder alle vitamine en mineralen binnen te krijgen.
1500 is prima te doen voor Eem vrouw met bijv 1x in de 2 week een refeed.

Chaggie is normaal op een kcal deficit. Lontje wordt korter. Gewoon wat vaker tot 10 tellen.
1500 kcal op een trainingsdag zou prima te doen zijn voor een vrouw die een kantoorbaan heeft maar niet voor een vrouw die 15 uur per dag werkt als metaalbewerker en nog eens 4 keer in de week hardcore aan het trainen is. Op niet trainingsdagen mocht ik maar 1300kcal. Het was zeker geen eenzijdig dieet en vulde sowieso nog aan met multi vitamine en Visolie. Mijn dagen beginnen om 4 uur sochtends en ik werk tot half 7 savonds.
 
Wat is hardcore trainen?

Ik weet niet zo goed wat je nou wilt horen.
Als je op bepaald aantal kcal niet afvalt, moeten je kcal naar beneden of meer cardio.
Dus als je nu op 1900 zit ga je bv naar 1700. Als je dan weer stilstaat zul je weer lager moeten gaan of meer cardio.

Er is geen andere optie meid.

We zullen moeten lijden om er als goden uit te zien :D
 
Wat is hardcore trainen?

Ik weet niet zo goed wat je nou wilt horen.
Als je op bepaald aantal kcal niet afvalt, moeten je kcal naar beneden of meer cardio.
Dus als je nu op 1900 zit ga je bv naar 1700. Als je dan weer stilstaat zul je weer lager moeten gaan of meer cardio.

Er is geen andere optie meid.

We zullen moeten lijden om er als goden uit te zien :D
Zoals ik al had aangeven ga ik idd mijn budget verlagen naar 1700, dit is wel heel wat anders dan 1300 op niet trainingsdagen en 1500 op wel trainingsdagen. Zo'n budget is gewoonweg lichamelijk niet haalbaar voor mij. Ik weet inmiddels wel wat lijden is aangezien ik al bijna 50kg kwijt ben.
Ergens had ik gehoopt dat er een fatburner zou zijn die mij weer een boost zou geven en van mijn plateau af zou helpen.

Hardcore trainen is voor mij met de mannen meetrainen, arnold schema's en tot het gaatje gaan a la dana linn bailey
 
Zoals ik al had aangeven ga ik idd mijn budget verlagen naar 1700, dit is wel heel wat anders dan 1300 op niet trainingsdagen en 1500 op wel trainingsdagen. Zo'n budget is gewoonweg lichamelijk niet haalbaar voor mij. Ik weet inmiddels wel wat lijden is aangezien ik al bijna 50kg kwijt ben.
Ergens had ik gehoopt dat er een fatburner zou zijn die mij weer een boost zou geven en van mijn plateau af zou helpen.

Hardcore trainen is voor mij met de mannen meetrainen, arnold schema's en tot het gaatje gaan a la dana linn bailey

hangt er dan toch vanaf met welke mannen je meetraint.
 
Een fatburner gaat niet zoveel voor je doen en relatief kost het veel geld tot wat het oplevert. Je zou of meer kcal moeten verbranden door cardio of trainen, of je zou het aantal kcal dat je eet weer moeten verlagen. Post anders eens je eetschema en wat is je onderhoud? Ik denk dat het beter is dat we daar tips op geven.

Mijn vriend johnyjordaan wil ook vast nog wel iets zeggen over een fatburner.

Veel te duur betaalde rommel is het. En gaat je praktisch niks opleveren qua vetverbranding.
 
hangt er dan toch vanaf met welke mannen je meetraint.

De mannen waar ik me train die beulen mij flink af en houden er geen rekening mee dat ik een meisje ben. Geloof me maar dat ze van aanpakken weten
 
Ik vind dit een beetje raar verhaal. Zou bijna denken dat je een troll bent. Hardcore trainen is met de mannen meetrainen, Arnold-schema's, afbeulen, ze houden er geen rekening mee dat je een meisje bent (opmerkelijke omschrijving), budget (???)...lees je eigenlijk wel wat je schrijft? Ik zet er echt mijn vraagtekens bij.

Ik ken geen man bij ons op de gym die een 'Arnold-schema' heeft en volgens mij zijn die hier ook zeldzaam of zelfs volledig afwezig. Daarbij: het lichaam van de vrouw ontwikkelt zich ook in de bodybuilding heel anders dan dat van de man.

Als je al serieus bent, dan is er maar 1 optie: wie mooi wil gaan, moet pijn doorstaan. Dus aan de bak, kennelijk zeker ook met cardio en minder eten.
 
Dit is een van de schema's waar ik mee train. Volgens mij een arnold schema maar kan het mis hebben. Ik lees heel goed wat ik schrijf. Ik train met een vriend van mij en die houdt er geen rekening mee dat ik een meisje ben, in de zin van gewoon dezelfde oefeningen doen als hij en niet kiepen maar doorpakken.
Dat ze bij jou in de gym die schema's niet gebruiken wil niet zeggen dat ze niet gebruikt worden.

Wat is er mis met het woord budget?
En als ik al serieus ben?????!!!!!
Wat is dat voor opmerking?
Hoezo zou ik niet serieus zijn?
Ik wilde graag advies en die kreeg ik. Mijn kcal inname verlagen dus ga ik mijn budget verlagen naar 1700
 

Bijlagen

  • Schwarzenegger SupersetsEVY.pdf
    248 KB · Weergaven: 122
IMG_1713.JPG
 
Back
Naar boven