Fitness Seller

Aankondiging Uitslag Big-T Memorial Contest 2017 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vergeet niet dat je als manlet van 'god' wat extra ability hebt gekregen tot het aanzetten van spiermassa (ter compensatie)
 
Dat was juist het punt / de vraag, kun je als natty deelnemen aan een MAP en goed presteren?

Ik denk dat dat voor 90% niet mogelijk is. Die 10% (als het al zoveel is) met goede genen zullen misschien een degelijk resultaat neerzetten.

I see what you did there...

Maar nummer 3 is ook natty..:trollface:

We zijn allemaal een beetje natty... geweest... ooit...
 
Vergeet niet dat je als manlet van 'god' wat extra ability hebt gekregen tot het aanzetten van spiermassa (ter compensatie)

Dat is onzin, lijkt enkel zo omdat ze kleiner zijn en dus in verhouding groter lijken.
 
Dat is onzin, lijkt enkel zo omdat ze kleiner zijn en dus in verhouding groter lijken.
En toch zie ik het vaak. Als je de simpele rekkensom je lengte -1m in kilo's bij een mooi vetpercentage doet lijkt het gewoon weg of gasten <1.75m vaak daar nog makkelijk 5kg bij gainen..
 
En toch zie ik het vaak. Als je de simpele rekkensom je lengte -1m in kilo's bij een mooi vetpercentage doet lijkt het gewoon weg of gasten <1.75m vaak daar nog makkelijk 5kg bij gainen..

Klopt, maar dat omslagpunt waar jij het over hebt begint pas op 1.85m en niet bij 1.80m, dan heb je nog dat manlet voordeel namelijk :roflol:
 
Klopt, maar dat omslagpunt waar jij het over hebt begint pas op 1.85m en niet bij 1.80m, dan heb je nog dat manlet voordeel namelijk :roflol:
Nog niks van gemerkt..:sad:
 
Klopt, veel verder dan de 4e plek kom je anders nooit :p

4 kg eraf en ik zie mezelf wel richting top 3 (6 maanden terug):

proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi65.tinypic.com%2F564w5.png
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Trouwens Hoody doe volgend jaar gewoon mee, ik ben t ook weer van plan :$
 
Back
Naar boven