Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eerste bestelling geplaatst! Omdat de vriezer nog leeg gegeten en ontdooid moet worden, nog ff geduld tot dinsdag aanstaande voordat ik aan kan vallen :D
 
Top van het kipgehakt Olivier.
Kan ik meteen mijn Musclemeat kadobon van mijn verjaardag opmaken.

Ik zie trouwens de laatste tijd enorm veel concurrenten (collega's?) op Facebook voorbij komen. Kun je toch wel als teken van succes beschouwen, als anderen je gaan na doen.

Happy birthday dan nog :D!

Dat is inderdaad wat wij ook tegen elkaar zeiden toen de eerste poging kwam, alleen succes wordt nagedaan.

Reactie spoiler
Vier jaar geleden waren we de eerste in NL, wegens succes moest het er een keer van komen. We zeiden hier altijd, als er iemand komt dan moet het al een welvarend bedrijf zijn. Dit kun je niet zomaar opzetten als we terug kijken hoe we gegroeid zijn van 4 naar 250 producten en dan ook nog met ons willen concurreren. De eerste twee jaar bleef het stil en in jaar drie was het niet een welvarend bedrijf, maar kwamen de meal prep bedrijfjes als paddenstoelen uit de grond. Wij hadden toen nog geen maaltijden en kozen daar bewust voor. Het concept van ons met zelf kant en klare producten bij elkaar schudden ben je 3x voordeliger uit. Een aantal kwamen, aantal verdwenen na verloop van tijd en een paar zijn er nog.

Hierna kwam b&f, die wel letterlijk voor ons concept ging met +- 10 producten. Het is niet van de grond gekomen en ze stoppen ermee. Hier zit ook een heel verhaal om heen maar dat laat ik even. Hierna nog een na-aper maar die is niet van de grond gekomen en ook niet benoemingswaardig. Hoe ze te werk gingen was wel een beetje sneu en zei genoeg. 1 voor 1 onze klanten op fb en instagram berichten dat ze beter waren. Als je daar tijd voor hebt zegt het al genoeg waar je focus ligt.

Nu is het bedrijf uit de UK erbij gekomen. Ik ben er niet van om andere bedrijven af te kraken, maar gezien zij dit bij ons wel hebben gedaan (addwords campagne met onze naam er in, op facebook schrijven dat diepvries slecht is) ga ik er nu wel wat over zeggen. Wat als eerst opvalt zijn de prijzen. In de UK zijn de prijzen sowieso anders merkte ik toen ik er was. Vergelijk de kg prijzen en je ziet het vanzelf. Tweede dat opvalt is het gemak. Je moet bij de groenten paprika en zoete aardappel bv alles nog zelf doen, meer betalen en meer werk, ik snap het niet. Derde wat opvalt is dat ze promoten met ''vers''. Heel leuk, maar in de praktijk gaat dat niet. Net als bij ons bestel je daar meer dan je in de supermarkt normaal haalt. Je zult het dan toch voor een groot deel moeten invriezen. Thuis invriezen is heel anders dan in een fabriek met -40graden vriestunnels waar kleine ijskristallen ontstaan ipv grote (thuis) waardoor de kwaliteit bewaard blijft. Je dwingt klanten het zelf te moeten invriezen op een slechtere manier en de uitkomt is drama. De uitkomst is dat alles tegen elkaar aan vriest. Denk bv aan de 2x 2.5kg kipzakken. Als vierde valt hun marketing ontzettend op. Elk pakket met ''korting'' en ''gratis'' dat ze posten is misleidend. Het enige dat je hoeft te doen is het aantal kg tellen dat je krijgt delen met de prijs zodat je de kg prijs hebt. Dan kijk je met de kg prijs wat je er voor terug krijgt en geen van de producten is dat waard. ''Van 90 nu voor 60'' en ''pakket 25euro, met 20 stuks gratis'' promoten zijn Tell Sell taferelen. Als ze dat op dbb zouden doen zouden jullie daar nooit intrappen.
Ik zag trouwens jullie Duitse Facebook post

Hänchen (of Hühner) Hackfleisch klinkt wellicht beter dan gehakt kippenvlees.

Sorry, maar NIETS in het Duits klink beter... :hahaha:


Hehe. Tot nu toe spreekt elke Duitse klant keurig Engels. We waren gewaarschuwd dat dit niet zo zou zijn, maar ik denk dat we de nieuwe generatie aanspreken met ons concept die wel Engels kan. Bedank voor de vertaling tip van kipgehakt, ik geef het door.

Bestelling binnen en meteen een paar meals geprept. Morgen de italian grill met de biefstuk en die italian grill is zoals hij alleen al ruikt een blijvertje

Haha top. Sommige groente producten zoals de grill kunnen inderdaad ook naast de gezondheid als smaakmaker van de maaltijd toegevoegd worden.

Eerste bestelling geplaatst! Omdat de vriezer nog leeg gegeten en ontdooid moet worden, nog ff geduld tot dinsdag aanstaande voordat ik aan kan vallen :D

Welkom bij Muscle Meat en bedankt voor je bestelling :meal:! Ik keek even op je instagram link, mooie transformatie al voor 2 jaar tijd!
 
Gehaktballen gemaakt met jullie gekruide kipgehakt. Superlekker!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Pasta voor 10 gemaakt vandaag. 1kg Low fat rundergehakt van Musclemeat gebruikt. :thumb:
IMG_5252.JPG

Wel jammer dat weer 2 van de 5 verpakkingen lekten. Helaas door ruimtegebrek een keer niet in een bakje gelegd. Heel de koelkast onder het bloed.
 
Pasta voor 10 gemaakt vandaag. 1kg Low fat rundergehakt van Musclemeat gebruikt. :thumb:
Bekijk bijlage 378829

Wel jammer dat weer 2 van de 5 verpakkingen lekten. Helaas door ruimtegebrek een keer niet in een bakje gelegd. Heel de koelkast onder het bloed.
Heb ik ook wel eens, leg er altijd een vel keukenrol onder.
 
zijn jullie avocado's eigenlijk florida of california?
 
Net de pollo pizza op en hij was heerlijk, idd flink wat vlees erop:thumb:
 
Kangoeroe burgers waren heerlijk!:meal:

Morgen de gemarineerde runderbiefstuk (Indonesian)..ben benieuwd!
 
Gehaktballen gemaakt met jullie gekruide kipgehakt. Superlekker!

Haha nice! Hoe heb je dit gemaakt? Paneermeel erbij, gekruide versie, wat water en verhitten en done? Ook tevreden over het product wanneer los gebakken?

Pasta voor 10 gemaakt vandaag. 1kg Low fat rundergehakt van Musclemeat gebruikt. :thumb:
Bekijk bijlage 378829

Wel jammer dat weer 2 van de 5 verpakkingen lekten. Helaas door ruimtegebrek een keer niet in een bakje gelegd. Heel de koelkast onder het bloed.

Leuk, bedankt voor de foto! Ah dat is niet de bedoeling. Ik zeg je eerlijk dat ik zelf nog nooit een lekkend pakje heb gehad, niemand ook van het personeel. Enige conclusie die ik daar uit kan trekken is dat het tijdens het vervoer gebeurt, ruig vervoer, miniscuul gaatje. Excuus. Voor safety kun je het in een kommetje leggen en dan in de koelkast.

Heb ik ook wel eens, leg er altijd een vel keukenrol onder.

zijn jullie avocado's eigenlijk florida of california?

Navraag gedaan, ik kom met het antwoord bij je terug.

Net de pollo pizza op en hij was heerlijk, idd flink wat vlees erop:thumb:

:thumbs: top! Bedankt voor de review.

Kangoeroe burgers waren heerlijk!:meal:

Morgen de gemarineerde runderbiefstuk (Indonesian)..ben benieuwd!

Ah, het eerste product van je eerste bestelling gaat goed zo te lezen, top! Laat maar weten wat je van de rest vond, altijd leuk en feedback ook altijd welkom natuurlijk.
 
Haha nice! Hoe heb je dit gemaakt? Paneermeel erbij, gekruide versie, wat water en verhitten en done? Ook tevreden over het product wanneer los gebakken?
1 ei erbij, klein beetje zoete sojasaus, klein beetje melk, en een truckload aan brinta om het stevig te krijgen :roflol:
Vervolgens in een pan met een zooi roomboter.

Nog niet los gebakken, maar zal ongetwijfeld ook prima zijn.
 
Ik gooi de argentijnse kipfilets door de foodprocessor, maar zal op hetzelfde neerkomen. Zakje Verstegen gehaktkruiden naar keuze (1 zakje van 40gr is voor 500gr gehakt, die ik bij 400gr kip). Bevat al paneer. Dan inderdaad een eitje erdoor, eventueel een gesnipperd uitje (kan door dezelfde foodprocessor). Dan lukt het al wel om er balletjes van te maken. Ik heb wat geëxperimenteerd met quinoa en bulgur etc. Deze werkt goed: Albert Heijn, die roer ik er met een vork doorheen tot het zo stevig is dat roeren moeilijk wordt. Je kan dan met de vork simpel stukjes pakken en balletjes in vorm duwen.
 
1 ei erbij, klein beetje zoete sojasaus, klein beetje melk, en een truckload aan brinta om het stevig te krijgen :roflol:
Vervolgens in een pan met een zooi roomboter.

Nog niet los gebakken, maar zal ongetwijfeld ook prima zijn.

Ik gooi de argentijnse kipfilets door de foodprocessor, maar zal op hetzelfde neerkomen. Zakje Verstegen gehaktkruiden naar keuze (1 zakje van 40gr is voor 500gr gehakt, die ik bij 400gr kip). Bevat al paneer. Dan inderdaad een eitje erdoor, eventueel een gesnipperd uitje (kan door dezelfde foodprocessor). Dan lukt het al wel om er balletjes van te maken. Ik heb wat geëxperimenteerd met quinoa en bulgur etc. Deze werkt goed: Albert Heijn, die roer ik er met een vork doorheen tot het zo stevig is dat roeren moeilijk wordt. Je kan dan met de vork simpel stukjes pakken en balletjes in vorm duwen.

Kijk ze gaan, stelletje kook princessen :thumbs: :meal:. Ik hoor heel vaak ''sinds ik muscle meat ken kook ik niet meer'', alleen maar leuk ook een keer het tegenovergestelde te lezen.

zijn jullie avocado's eigenlijk florida of california?

Uit Peru!
 
Ah, het eerste product van je eerste bestelling gaat goed zo te lezen, top! Laat maar weten wat je van de rest vond, altijd leuk en feedback ook altijd welkom natuurlijk.
O damn! Die runderbiefstuk Indonesian was lekker!

Heerlijk gekruid en mals! Die gaat er volgende keer zowieso weer bij!:meal:
 
The Dutch Giant is het mogelijk dat jullie meer monster varianten gaan inkopen? Ultra blue, purple, black of bijvoorbeeld de java monsters, muscle monsters of rehabs?

Zijn nergens in NL te krijgen voor een beetje schappelijke prijs (>4euro/blik)..

Ik weet zeker dat hier animo voor is!:thumbs:
 
ik bedoelde de soort (green skin of brown skin)

Kom ik op terug.

O damn! Die runderbiefstuk Indonesian was lekker!

Heerlijk gekruid en mals! Die gaat er volgende keer zowieso weer bij!:meal:

Top :thumbs: de runderkogelbiefstuk stukken weken in de marinade, extra zacht.

The Dutch Giant is het mogelijk dat jullie meer monster varianten gaan inkopen? Ultra blue, purple, black of bijvoorbeeld de java monsters, muscle monsters of rehabs?

Zijn nergens in NL te krijgen voor een beetje schappelijke prijs (>4euro/blik)..

Ik weet zeker dat hier animo voor is!:thumbs:

Wij verkopen drie kleuren: Dranken . Probleem is dat coca cola Nederland niet de andere kleuren maakt. En je kan niet klant worden van een andere coca cola fabriek in het buitenland. Je zult het dan via een tussenhandelaar moeten doen en dan gaat de prijs flink omhoog voor op je webshop. Maar dan nog slaat 4.50euro idd nergens op. Ik denk niet dat de suiker versies hard zullen lopen, dit maakt ons ook wat unieker met de ultra's. Er zijn geen plannen om die in te kopen. Muscle Monster hebben we proberen te importeren, maar de prijs werd belachelijk door de accijns.
 
Back
Naar boven