XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (23 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • full?d=1502788219.jpg

    Val niet op tegen al die fotos hier ;), maar dit is mijn before foto, ga vanaf oktober 5 maanden bulken en dan komt de after foto :). 90kg momenteel. Hoop volgende zomer toch wel weer iets zwaarder te zijn, ben nog maar een beginner, dus hoop over een paar jaar een mooi gewicht te hebben :)
     
    full?d=1502788219.jpg

    Val niet op tegen al die fotos hier ;), maar dit is mijn before foto, ga vanaf oktober 5 maanden bulken en dan komt de after foto :). 90kg momenteel. Hoop volgende zomer toch wel weer iets zwaarder te zijn, ben nog maar een beginner, dus hoop over een paar jaar een mooi gewicht te hebben :)
    succes! tot hoeveel kg wil je gaan bulken? en waarom juist?
     
    full?d=1502788219.jpg

    Val niet op tegen al die fotos hier ;), maar dit is mijn before foto, ga vanaf oktober 5 maanden bulken en dan komt de after foto :). 90kg momenteel. Hoop volgende zomer toch wel weer iets zwaarder te zijn, ben nog maar een beginner, dus hoop over een paar jaar een mooi gewicht te hebben :)
    suc66 kerel. Goed eten, zwaar trainen en je zit over een jaar of 2-3 goed.
     
    Ik bedoel dat trouwens juist positief hoor NaturalGainz ik bedoel dat jij je zelf te laag inschat zeg maar qua fysiek ;)
     
    wel ik vroeg me gewoon af wat zijn specifieke doelen zijn.. natuurlijk zijn meer gains fijn :D
    Ah ik dacht dat jij inmiddels zo ver doorgeslagen was dat je ook wel broodmager zou willen zijn Never mind dan.. Want serieus hoor, je staat er best redelijk bij zo:-)
     
    Ah ik dacht dat jij inmiddels zo ver doorgeslagen was dat je ook wel broodmager zou willen zijn Never mind dan.. Want serieus hoor, je staat er best redelijk bij zo:-)
    thnx maar toch ga ik nog wat verder cutten, tenminste voor zolang het nog lukt. zou graag te weten komen hoe ik eruit zie met een low bodyfat%.. eens ik dat bereikt heb, kan ik altijd ook opnieuw gaan bulken hé
     
    succes! tot hoeveel kg wil je gaan bulken? en waarom juist?

    Thanks! Ben zelf 2.02, ooit tegen mezelf gezegd dat ik wil eindigen bij 95kg en een mooi vetprecentage van 10-12%. Dat is mijn streven dus. En het steeds sterker worden bevalt me ook wel erg goed haha :).
     
    suc66 kerel. Goed eten, zwaar trainen en je zit over een jaar of 2-3 goed.

    Thanks!. was inderdaad van plan om er wat jaartjes vooruit te trekken :). Geniet ontzettend van het sporten en heb altijd zin om te sporten. Nu ik het cutten en bulken door heb hoop ik nog wat sprongen te maken komende Jaren :). Nu nog uit mijn comfort zone door iets zwaarder te trainen nu en dan, maar dat komt vast goed tijdens het bulken.
     
    Huidige shape
    2cqf98p.jpg
     
    Back
    Naar boven