XXL Nutrition

Monster Energy (Ultra Zero) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Psvcr7

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
2 dec 2013
Berichten
3.800
Waardering
2.000
Lengte
1m85
Massa
86kg
Ik drink meestal wel een blik monster ultra voor de smaak en omdat het kcal vrij is en in NL hebben we hiervan 3 varianten: wit, oranje en rood. Nu heb je in het buitenland bijvoorbeeld ook zwart en geel. Nu is mijn vraag of iemand een webshop weet die deze verkopen voor een niet al te gekke prijs. Als ik zelf rondkijk kom ik op €4,50 per blik:rolleyes:
 
Ik drink meestal wel een blik monster ultra voor de smaak en omdat het kcal vrij is en in NL hebben we hiervan 3 varianten: wit, oranje en rood. Nu heb je in het buitenland bijvoorbeeld ook zwart en geel. Nu is mijn vraag of iemand een webshop weet die deze verkopen voor een niet al te gekke prijs. Als ik zelf rondkijk kom ik op €4,50 per blik:rolleyes:
In!

Ik ben zeeeer benieuwd!
 
Iemand weleens zo iets besteld via Amazon?

 
Iemand weleens zo iets besteld via Amazon?

ook al gekeken maar als je via de nederlandse amazon erop zoekt krijg je het niet eens gevonden dus ik denk niet dat ze naar NL leveren.
 
Wij verkopen drie kleuren: Dranken . Probleem is dat coca cola Nederland niet de andere kleuren maakt. En je kan niet klant worden van een andere coca cola fabriek in het buitenland. Je zult het dan via een tussenhandelaar moeten doen en dan gaat de prijs flink omhoog voor op je webshop. Maar dan nog slaat 4.50euro idd nergens op.
 
Wij verkopen drie kleuren: Dranken . Probleem is dat coca cola Nederland niet de andere kleuren maakt. En je kan niet klant worden van een andere coca cola fabriek in het buitenland. Je zult het dan via een tussenhandelaar moeten doen en dan gaat de prijs flink omhoog voor op je webshop. Maar dan nog slaat 4.50euro idd nergens op.
Thanks! Nooit geweten dat deze in NL geproduceerd worden. :D

We zoeken even verder naar iemand die niet de boel op licht:roflol:
 
Ik heb het een paar maanden geleden idd ook al gevraagd in het musclemeat topic aangezien ik daar altijd blikken monster mee bestel maar toen kreeg ik inderdaad ook al hetzelfde antwoord. Ik denk dat het voor minder dan 4 euro per blik niet gaat lukken:grumble:
 
In Spanje ( Costa Brava ) worden ze in vrijwel elke " supermercado " verkocht voor ongeveer 1,80 per blik
Misschien handig voor iemand die nog in Spanje zit of nog gaat
 
In Spanje ( Costa Brava ) worden ze in vrijwel elke " supermercado " verkocht voor ongeveer 1,80 per blik
Misschien handig voor iemand die nog in Spanje zit of nog gaat
ik ben in gran canaria geweest deze zomer en daar had je ze idd en bij de supermarkt waar wij in de buurt zaten hadden ze actie voor €1,- per blik haha. Daar hadden ze alleen de rode en de witte.
 
In Spanje ( Costa Brava ) worden ze in vrijwel elke " supermercado " verkocht voor ongeveer 1,80 per blik
Misschien handig voor iemand die nog in Spanje zit of nog gaat
Vorig jaar op Mallorca geweest en dit jaar op Kreta (ja dat is Griekenland..:rolleyes:)...helaas geen blauwe, gele, zwarte of paarse Ultra's...:sad:
 
USA only denk ik. Wat hebben die amerikanen het toch goed:(
 
Ook in.

Die paarse is stiekem gewoon purple drank :lol:
 
Hmm die gele wil ik juist weer het minst graag van allemaal:o, ik denk dat het gewoon ebay etc in de gaten houden wordt.
 
Back
Naar boven