AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Tip voor de kip van muscle meat (als het de argentina kipfilet is). Voor het preppen even marineren.. halfuurtje laten staan.. dan wordt het pas echt mals :heart:
 
Tip voor de kip van muscle meat (als het de argentina kipfilet is). Voor het preppen even marineren.. halfuurtje laten staan.. dan wordt het pas echt mals :heart:
Ik marineer mijn kip altijd minimaal 24 uur ;)

But thanks :woot:
 
Ik marineer mijn kip altijd minimaal 24 uur ;)

Ohhhhhhhhh, niks gezegd dan.. :D Wilde voorkomen dat het je ging tegenvallen, als je het gelijk prepped na marineren is deze kip behoorlijk droog en lang zo lekker niet, zou zonde zijn :D
 
Oja...ik heb ook nog getraind:trollface:

LB2:
Incline Leg press (1 set is 10normal/10wide/10small/10hoog/10calfs):

85kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 25 (rustig beginnen...)
110kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 25 (fik erin!:fire:)
135kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 20 (AU!:fire:)
150kg: 10 - 10 - 10 - 10 (korte pauze..) - 20 (5 pompreps..:fire:)

Eerste 3 sets 5kg erbij..

GM:
40kg: 8 (warmup)
50kg: 15, 15, 15 (TUT & MMC:fire:)

Leg extention:
33kg: 12 (warmup)
54kg: 15 (sqeez!), 15, 15 (toe's in!)

Eerste set 40kg, werksets ook 1 zwaarder

Standing leg curl:
12kg: 12 (warmup)
19kg: 15, 15 (2f.), 15 (3f.)

Smith calfraise:
105kg: 10 (warmup)
145kg: 8
165kg: 12, 10 (tering!), 10 (2f.:fire::fire:)

Niet verzwaren..)

Standing rope crunch:
15kg: 15
21kg: 15 (warmup)
24.5kg: 12, 12, 12 (sqeez & hold:fire:)

Seated calfraise 1 set = wide - normal - close stance):
20kg: 10 - 15 - 20 (gestopt..last van rechter hiel..:sad:)

#teamnocalves

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(toch wel tevreden!)

Standing rope crunch? Heb je dan voldoende kabel over om rechtop te komen? Dat red ik volgens mij nooit...ik heb met geknield al problemen bij helemaal uitstrekken. Tenzij ik je verkeerd begrijp :P

Tip voor de kip van muscle meat (als het de argentina kipfilet is). Voor het preppen even marineren.. halfuurtje laten staan.. dan wordt het pas echt mals :heart:

Ik marineer mijn kip altijd minimaal 24 uur ;)

Same here...is bij de voorgegaarde kipblokjes uiteraard niet nodig. Die zijn ook hemels en nog makkelijker te doseren. Gewoon 1 pak per bak, is altijd 200gr :yes::thumbup:
 
Ohhhhhhhhh, niks gezegd dan.. :D Wilde voorkomen dat het je ging tegenvallen, als je het gelijk prepped na marineren is deze kip behoorlijk droog en lang zo lekker niet, zou zonde zijn :D
Thanks again! Het moet natuurlijk niet droog worden...dan heb ik een week smerig eten:roflol:
 
Standing rope crunch? Heb je dan voldoende kabel over om rechtop te komen? Dat red ik volgens mij nooit...ik heb met geknield al problemen bij helemaal uitstrekken. Tenzij ik je verkeerd begrijp :P

Same here...is bij de voorgegaarde kipblokjes uiteraard niet nodig. Die zijn ook hemels en nog makkelijker te doseren. Gewoon 1 pak per bak, is altijd 200gr :yes::thumbup:
Ik hou de kabel bij mijn hoofd..dat scheelt al een heel stuk ;)

Ik vind 200g per prep-bak veel te veel. Zoveel eiwitten heb ik met mijn lengte/gewicht niet nodig ;)

Edit: En ik kan gewoon prima zelf kip bereiden..:meal:
 
Laat ik dit topic ook maar even gaan volgen... voor hoe ver dat mogelijk is als je een dag niet online bent geweest kan je direct een uur terug lezen :trollface:

nee geintje... maar ben wel benieuwd naar het marvinnen enzo
 
Ik hou de kabel bij mijn hoofd..dat scheelt al een heel stuk ;)

Ik vind 200g per prep-bak veel te veel. Zoveel eiwitten heb ik met mijn lengte/gewicht niet nodig ;)

Edit: En ik kan gewoon prima zelf kip bereiden..:meal:

Haha, ja ik hou die kabel in mijn nek...dat scheelt ook al een heel stuk. Maar dan nog :laugh:

Ik heb gemiddeld wel 200gr per bak, evenals 200gr groente en ca. 100 gr rijst/pasta/quinoa. Ik neem dan ook bijna geen eiwitpoeders he? En ik ben iiieeeeetttsss zwaarder dan jij :treuren::roflol:
Laat ik dit topic ook maar even gaan volgen... voor hoe ver dat mogelijk is als je een dag niet online bent geweest kan je direct een uur terug lezen :trollface:

nee geintje... maar ben wel benieuwd naar het marvinnen enzo

Op een goede vrijdagmiddag kun je beter geen 10 minuten offline gaan...want dan mis je zo 3 pagina's :hahaha:
 
Laat ik dit topic ook maar even gaan volgen... voor hoe ver dat mogelijk is als je een dag niet online bent geweest kan je direct een uur terug lezen :trollface:

nee geintje... maar ben wel benieuwd naar het marvinnen enzo
Welkom hier :marvin:

Het went vanzelf...

Haha, ja ik hou die kabel in mijn nek...dat scheelt ook al een heel stuk. Maar dan nog :laugh: Je bent ook een stuk langer..

Ik heb gemiddeld wel 200gr per bak, evenals 200gr groente en ca. 100 gr rijst/pasta/quinoa. Ik neem dan ook bijna geen eiwitpoeders he? En ik ben iiieeeeetttsss zwaarder dan jij :treuren::roflol: Klopt..die eiwitpoeders zijn er een beetje ingeslopen. Maar havermout met vanille whey, rozijnen en kaneel is gewoon goud:meal: Verder de postworkout shake is gewoon lekker en nightprotein neem ik ipv kwark ;)
Op een goede vrijdagmiddag kun je beter geen 10 minuten offline gaan...want dan mis je zo 3 pagina's :hahaha:true story..
Zie rood..

Nou, het was een paar dagen heel slap hoor. T'wordt vandaag net weer gezellig :D
:woot: Goed moment om terug te komen, te komen volgen of nieuw hier aan te melden...op naar de 300 volgers:cheer:
 
Anabolic chicken.. Well, well... ;)
 
Terugkomend op de been oefeningen kan je ook nog kaatsu leg extension en leg curl doen. Vraagt weinig van herstel en is snel klaar. + het is fijn voor de knieën!
 
Was ook teringlekker!
Ik eet altijd tering zout, dus geen vochtballon:thumbs:

Maar moet eerlijk bekennen..mijn vriendin had teveel saus uit de tweede pan erop gegooid en die eet normaal flink wat zout...en die vond het gerecht...te zout:roflol:
Geen idee van de macro's als ik eerlijk ben!

Qua carbs ging er voor 4 personen 230g ongekookte eiermie in de pan. In totaal 700g kipfilet, paar lepeltjes bastard suiker, 2 blikjes tomatenpuree, wat kruiden, groente en ongeveer een halve pot Faja Lobi Bami Trafasie Speciaal..

Ik vind die light sauzen wel ok, maar to be hones eet ik liever iets minder echte saus ;)

Je weet niet hoe weinig saus ik al eet, als ik überhaupt al saus over mijn eten doe. Ziet er zeker lekker uit, maar die macro's / micro's zou voor mij echt een cheatmeal zijn en inderdaad, teringzout. Ik eet liever cleaner, zodat ik meer kan eten :D, en neem/heb ook geen tijd om alles uitgebreid te bereiden en marineren. Ik flikker 's avond als ik thuiskom gewoon 200 gram kipfilet in de pan, 400 gram kant-en-klare roerbakgroente erbij, wat kruiden en 100 gram rijst.

Jouw maaltijden zien er overigens echt wel lekker uit hoor, maar ik denk dat als ik jouw etensstijl toepas ik mezelf niet meer in de hand heb, dat compenseren iedere dag...

Al met al, wat een posts weer hier, even een dagje niet gekeken en loop gelijk tig pagina's achter.
 
Je weet niet hoe weinig saus ik al eet, als ik überhaupt al saus over mijn eten doe. Ziet er zeker lekker uit, maar die macro's / micro's zou voor mij echt een cheatmeal zijn en inderdaad, teringzout. Ik eet liever cleaner, zodat ik meer kan eten :D, en neem/heb ook geen tijd om alles uitgebreid te bereiden en marineren. Ik flikker 's avond als ik thuiskom gewoon 200 gram kipfilet in de pan, 400 gram kant-en-klare roerbakgroente erbij, wat kruiden en 100 gram rijst.

Jouw maaltijden zien er overigens echt wel lekker uit hoor, maar ik denk dat als ik jouw etensstijl toepas ik mezelf niet meer in de hand heb, dat compenseren iedere dag...

Al met al, wat een posts weer hier, even een dagje niet gekeken en loop gelijk tig pagina's achter.
Die blikjes kruidenmengsels van Johny Boer zijn prima spul om je bro-food te pimpen, pure kruiden, geen/weinig zout. Euroma moet ook zoiets hebben, maar die moet ik nog een keer checken in de winkel :) En als je kalium zout gebruikt om eten op smaak te brengen ben je ook prima bezig :thumb: Geen vette of zoete of Na-rijke sauzen nodig :)
 
Hoe ik het deed, op aanrade van onze Jw.

Maandag: 2 oefeningen quads(legpress en leg exten)4x8 gewoon goed zwaar want je hoeft toch maar 2 oefeningen, hierna gewoon de borst triceps training.
Dinsdag 2 oefeningen hamstrings(leg curl en bv. Gm/sldl) 4x8 daarna de rug training.
Donderdag en vrijdag repeat.
Werkte voormij mentaal als fysiek goed.
Mentaal hoef je maar door 2 'zware' been oefeningen heen voor je borst of rug kan doen, voor me fysiek zag ik drastisch verschil in de omvang van me benen.

Hey Chast ...nog bedankt voor je tip hè?

Ging zo de sportschool uit vandaag...
skyword-image-330355.gif


:hahaha:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
de vloer was iig goed schoon zeker
 
Anabolic chicken.. Well, well... ;)
:meal:

Terugkomend op de been oefeningen kan je ook nog kaatsu leg extension en leg curl doen. Vraagt weinig van herstel en is snel klaar. + het is fijn voor de knieën!
Die ga ik zo even youtuben..

Je weet niet hoe weinig saus ik al eet, als ik überhaupt al saus over mijn eten doe. Ziet er zeker lekker uit, maar die macro's / micro's zou voor mij echt een cheatmeal zijn en inderdaad, teringzout. Ik eet liever cleaner, zodat ik meer kan eten :D, en neem/heb ook geen tijd om alles uitgebreid te bereiden en marineren. Ik flikker 's avond als ik thuiskom gewoon 200 gram kipfilet in de pan, 400 gram kant-en-klare roerbakgroente erbij, wat kruiden en 100 gram rijst.

Jouw maaltijden zien er overigens echt wel lekker uit hoor, maar ik denk dat als ik jouw etensstijl toepas ik mezelf niet meer in de hand heb, dat compenseren iedere dag...

Al met al, wat een posts weer hier, even een dagje niet gekeken en loop gelijk tig pagina's achter.
Ik prep iedere zondag meal voor doordeweeks..alleen s'avond is vrij. En daar wil ik best wat tijd voor uit trekken zodat het wat lekkerder is.

Ik moet eerlijk bekkennen dat het momenteel ook wat uit de hand loopt..daarover zo meer:o

Die blikjes kruidenmengsels van Johny Boer zijn prima spul om je bro-food te pimpen, pure kruiden, geen/weinig zout. Euroma moet ook zoiets hebben, maar die moet ik nog een keer checken in de winkel :) En als je kalium zout gebruikt om eten op smaak te brengen ben je ook prima bezig :thumb: Geen vette of zoete of Na-rijke sauzen nodig :)
Die Johny Boer zijn inderdaad lekker!

Maar what's up met de zout-vrees?

Hey Chast ...nog bedankt voor je tip hè?

Ging zo de sportschool uit vandaag...
skyword-image-330355.gif


:hahaha:
Van 2 oefeningen benen?

Dan moet je maar niet die serie legpresses van mij gister proberen..:o

Dan zou ik maar eens stoppen met de inverted squats jongeman..
:roflol:

Didn't even squat...Leg press en leg extensions...

0WBgJ.gif
Meen je? Een paar setjes en je kan al niet meer lopen:eek!:

de vloer was iig goed schoon zeker
:roflol:

Yesterday's roti!:meal:


Echter daarna ook nog 3 glazen liqor43 bij een vriendin van mijn vriendin (sort of housewarming). Dus dacht vanmorgen..ga even op de weegschaal staan (zelfkastijdingen enzo..)..conclusie: beetje teveel #gainenzondertrainen en te weinig Marvinnen lately..:marvin:

Opzich valt het mee, maar oog wat fluffy! En heb zaterdag een BBQ/verjaardag...zondag een verjaardag en eet ik buiten de deur..:marvin:

En eindstand besloot ik gister om vandaag broodje kipshoarma (met uiteraard een hoop knoflooksaus) te eten..

...maaar..die heb ik redelijk in weten te fitten!

Verder is het vandaag UB dag! En ga ik eens kijken wat ik kan fabriceren uit het idee van Chast

UB2:
Benchpress:

30kg: 15
40kg: 10
60kg: 8 (warmup)
70kg: 6
80kg: 4x6-8

Alt. Plate-loaded row:
25kg: 8
35kg: 8 (warmup)
45kg: 4x6-8

Incline Smith benchpress (in 3 stappen concentrisch):
40kg: 10
50kg: 8 (warmup)
55kg: 3x8-10

Matrix pulldown (plate-loaded. gewicht/kant):
25kg: 12 (warmup)
40kg: 3x10-12

Machine press (tricep focus):
22.5kg: 8 (warmup)
32.5kg: 3x12-15

EZ-Preacher curl:
17.5kg: 12 (warmup)
27.5kg: 3x8-12

Extra ?

En de voeding..

Voeding, donderdag 17-08-2017:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 12g pumpblend (myprotein)
Post-workout: 30g whey (Quality supplements)
13:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet + 125g spinazie + mineola
18:00 25g nightprotein (XXL)
19:15 2 broodjes + ~150g kipshoarma* + komkommer + sla + 2el knoflooksaus (~750kcals)

~1890kcals, E/K/V = 190g (40%) / 155g (32%) / 60g (28%)

* Fucking schrale hoeveelheid shoarma…:sad: But...it fits my macro's!:woot:
 
Back
Naar boven