AndroidHealthClinic

Monster pre workout 1.3dmaa, paar vragen

Bezoekers in dit topic

Echte monster is zo te krijgen ;)

Hoe zit het met jullie libido <-> DMAA
 
Echte monster is zo te krijgen ;)

Hoe zit het met jullie libido <-> DMAA

Libido op dmaa is allicht geen probleem, hem recht houden is een andere zaak :)

Zelf in het verleden al eens last gehad van 'stimdick', vervelend...
 
Heb via via Monster weten te verkrijgen. Heb tot nu toe niemand (online en IRL) gezien met wat ik heb.

Het poeder is licht/grijs groen en er zitten veel vastgeplakte stukjes in. Eerste drie foto’s zijn van een door midden gebroken korrel. Wat me opviel is dat de inhoud van de korrel een andere kleur heeft dan de buitenkant: groen met bruine spikkels. Het ruikt en smaakt precies naar Monster Energy en opgelost heeft het een donker blauw/groene kleur.

Werking is niet te vergelijken met andere pre workouts. Ik heb ‘n pot Mesomorph staan en een Devil’s Shot sample genomen maar dit spul is met ‘n halve scoop (6-7g) al ‘t hardste wat ik ooit heb genomen. Iemand hier op dbb gaf aan dat 1 scoop 190mg DMAA bevat en ik kan dat nu wel geloven na een halve scoop als ik ‘t vergelijk met een scoop Meso (65mg DMAA).

Is er iemand anders met dezelfde als ik? Of weet iemand of dit uberhaupt wel Monster is?

IMG_0196.JPG


IMG_0195.JPG


IMG_0197.JPG


IMG_0199.JPG
 
Laatst bewerkt:
Heb via via Monster weten te verkrijgen. Heb tot nu toe niemand (online en IRL) gezien met wat ik heb.

Het poeder is licht/grijs groen en er zitten veel vastgeplakte stukjes in. Eerste drie foto’s zijn van een door midden gebroken korrel. Wat me opviel is dat de inhoud van de korrel een andere kleur heeft dan de buitenkant: groen met bruine spikkels. Het ruikt en smaakt precies naar Monster Energy en opgelost heeft het een donker blauw/groene kleur.

Werking is niet te verglijken met andere pre workouts. Ik heb ‘n pot Mesomorph staan en een Devil’s Shot sample genomen maar dit spul is met ‘n halve scoop (6-7g) al ‘t hardste wat ik ooit heb genomen. Iemand hier op dbb gaf aan dat 1 scoop 190mg DMAA bevat en ik kan dat nu wel geloven na een halve scoop als ik ‘t verglijk met een scoop Meso (65mg DMAA).

Is er iemand anders met dezelfde als ik? Of weet iemand of dit uberhaupt wel Monster is?

Bekijk bijlage 378558

Bekijk bijlage 378559

Bekijk bijlage 378560

Bekijk bijlage 378561
ik heb er vanmorgen nog een gezien, dat groene is de kleurstof voor de rest wss vocht of iets bij gekomen niks mis mee.
 
Misschien zijn het de foto’s, maar het lijkt wel alsof er schimmel inzit. Vooral in de bovenste foto dat bovenste korreltje. Misschien is het gezichtsbedrog maar ik zou het toch even dubbelchecken...
IMG_6174.PNG
 
Misschien zijn het de foto’s, maar het lijkt wel alsof er schimmel inzit. Vooral in de bovenste foto dat bovenste korreltje. Misschien is het gezichtsbedrog maar ik zou het toch even dubbelchecken...Bekijk bijlage 378565
Is idd door de foto’s. Had zvm gefocust op de korrel dus de achtergrond is heel wazig. Ziet er normaal uit als een stevige korrel.
 
ik heb er vanmorgen nog een gezien, dat groene is de kleurstof voor de rest wss vocht of iets bij gekomen niks mis mee.
Weet je toevallig hoeveel mg DMAA er in zit per scoop? Degene waar ik het van kocht weet ‘t zelf niet en alleen iemand hier op dbb zei in dit topic dat er 190mg DMAA in zit per scoop. Ik lees net op internet dat de LD50 (dosis waar je dood van kan gaan) bij 200mg ligt...
 
Weet je toevallig hoeveel mg DMAA er in zit per scoop? Degene waar ik het van kocht weet ‘t zelf niet en alleen iemand hier op dbb zei in dit topic dat er 190mg DMAA in zit per scoop. Ik lees net op internet dat de LD50 (dosis waar je dood van kan gaan) bij 200mg ligt...
Waar heb je dat gelezen?

Ik heb begrepen dat er ca 180-200mg dmaa per scoop erin zit.
 
Weet je toevallig hoeveel mg DMAA er in zit per scoop? Degene waar ik het van kocht weet ‘t zelf niet en alleen iemand hier op dbb zei in dit topic dat er 190mg DMAA in zit per scoop. Ik lees net op internet dat de LD50 (dosis waar je dood van kan gaan) bij 200mg ligt...
heb geen flauw idee man.. in die monster caps zit 50mg iig dat staat op het potje
 
Waar heb je dat gelezen?

Ik heb begrepen dat er ca 180-200mg dmaa per scoop erin zit.
Hier 200mg: Dangers Of DMAA Powder - Mind And Muscle

En hier: 1,3-Dimethylamylamine - Scientific Review on Usage, Dosage, Side Effects
“No long-term toxicity studies are in existence, although acute LD50 of DMAA has been established at 39mg/kg bodyweight intravenous injection and 185mg/kg bodyweight intraperitoneal injection.[6]Theoretically well below what can be achieved via oral ingestion.” Zoals aangegeven staat er dat die doseringen heel laag zijn ivm wat je oraal kan nemen maar er staat geen LD50 voor orale dosering.

Het probleem wat ik nu met Monster heb is dat ik na gebruik van een paar scoops (niet in 1x genomen natuurlijk) niks meer voel van andere “lichte” DMAA pre-workouts die ~60mg DMAA per scoop hebben. Mss dat ik maar n halfe scp Monster moet bewaren voor de zwaarste trainingsdag vd week ipv 2x p week een hele scoop.
 
Hier 200mg: Dangers Of DMAA Powder - Mind And Muscle

En hier: 1,3-Dimethylamylamine - Scientific Review on Usage, Dosage, Side Effects
“No long-term toxicity studies are in existence, although acute LD50 of DMAA has been established at 39mg/kg bodyweight intravenous injection and 185mg/kg bodyweight intraperitoneal injection.[6]Theoretically well below what can be achieved via oral ingestion.” Zoals aangegeven staat er dat die doseringen heel laag zijn ivm wat je oraal kan nemen maar er staat geen LD50 voor orale dosering.

Het probleem wat ik nu met Monster heb is dat ik na gebruik van een paar scoops (niet in 1x genomen natuurlijk) niks meer voel van andere “lichte” DMAA pre-workouts die ~60mg DMAA per scoop hebben. Mss dat ik maar n halfe scp Monster moet bewaren voor de zwaarste trainingsdag vd week ipv 2x p week een hele scoop.
ik zou dus met mijn gewicht meer dan 3900mg iv kunnen injecteren of ik lees het verkeerd
 
Hoeveel zat er dan bijv in unstoppable v1? Want dat was een van de fijnste pwo's ooit..'
Maar op devils shot ging ik dan weer echt te hard, gewoon echt het drugged gevoel
 
Ik had ook 2 potjes unstoppable, ging er lekker hard op, nu heb ik gewoon losse pillen DMAA gekocht vanuit duitsland en combineer ik met cafeïne en ga er ook goed op.
 
Hoeveel zat er dan bijv in unstoppable v1? Want dat was een van de fijnste pwo's ooit..'
Maar op devils shot ging ik dan weer echt te hard, gewoon echt het drugged gevoel

Dmba zat daar in. Minder sterk dan dmaa.
 
Hoeveel zat er dan bijv in unstoppable v1? Want dat was een van de fijnste pwo's ooit..'
Maar op devils shot ging ik dan weer echt te hard, gewoon echt het drugged gevoel
Dat was een andere stof, namelijk DMBA, tegenwoordig is daar weer een andere variant op maar dan zonder crash, namelijk DMHA.

Een pwo die dit bevat is bijvoorbeeld Limitless van muscle rage
 
Dat was een andere stof, namelijk DMBA, tegenwoordig is daar weer een andere variant op maar dan zonder crash, namelijk DMHA.

Een pwo die dit bevat is bijvoorbeeld Limitless van muscle rage

Tevreden over dmha vergeleken met dmaa of dmba?
 
Tevreden over dmha vergeleken met dmaa of dmba?
Ik ga hem na mijn vakantie bestellen. Heb van een maatje begrepen dat hij er even lekker op gaat, behalve gekke dromen/nachtmerries (beetje tren idee, maar minder erg):p
 
Ik zag net toevallig nog een ad voor limitless voorbij komen van een winkel waar ik ooit besteld heb, met een kortingscode krijg je 5e korting op een pot. Weet alleen niet of ik dat hier mag posten?
 
Ik zag net toevallig nog een ad voor limitless voorbij komen van een winkel waar ik ooit besteld heb, met een kortingscode krijg je 5e korting op een pot. Weet alleen niet of ik dat hier mag posten?
ik kwam hem ook tegen op facebook haha, zit net nog op hun site te kijken. is van vitaalsportvoeding.nl
 
Back
Naar boven