XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape (2 bezoekers)

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Toen ik 80 woog benched ik... owh wacht... toen was ik 12 ofzo :o
:roflol:
:roflol: 2 GI Joe's en de blauwe turtle
:roflol::roflol:
:)

Auch... boeit je niet? :sad:

74 kg en 6x83 bench, telt dat? Of ook niet. :P
Nope..boeit me echt niet. Ik bench ook wel 6x90kg op 80kg hoor. Maar geef eerlijk toe..6x100kg gaat het bij jouw ook niet worden..

Nee die vond ik niks, bedoel piccadillo.
wat een namen..

Die heb ik nog niet gehad.
Heb net Argentijnse grillkruiden van Euroma gehaald. Ook pure kruiden, geen zout. Ruikt al vast lekker :)
Ik krijg al jeuk van het stukje geen zout..kijk er hoeft geen 75% zout in te zitten, maar geen zout..:barf:

BIJNA WEEKEND!!


 
GVD en dan zelfs ook nog zo'n post missen? Dit gaat echt de verkeerde kant op..........er is peper in de reet nodig hier (shit nu begin ik zelf ook al over kruiden)........
 
Jezus dit is nog erger dan vorige week.............geneuzel over kruiden...............:mad: :schoot:

:burns:
Toch weer gelukt om iemand te irriteren met deze vrijdagsdiscussie :D

Maar geef eerlijk toe..6x100kg gaat het bij jouw ook niet worden..

Ik krijg al jeuk van het stukje geen zout..kijk er hoeft geen 75% zout in te zitten, maar geen zout..:barf:
Never nooit niet nee, dat is waar.

Je kan toch zelf naar smaak zout toevoegen, eruit halen is lastiger. En ik krijg er jeuk van als je 1,50 betaalt voor zo'n zakje Honig/Maggi/Calve of dat soort rommel dat wel voor 75% uit zout bestaat. Dan betaal je 600 euro per kilo zout of iets dergelijks. Beetje zonde van het geld.
 
Toch weer gelukt om iemand te irriteren met deze vrijdagsdiscussie :D

Nou ja irriteren is het niet.............................IK BEN GEWOON ZWAAR TELEURGESTELD.....:(

Never nooit niet nee, dat is waar.

Je kan toch zelf naar smaak zout toevoegen, eruit halen is lastiger. En ik krijg er jeuk van als je 1,50 betaalt voor zo'n zakje Honig/Maggi/Calve of dat soort rommel dat wel voor 75% uit zout bestaat. Dan betaal je 600 euro per kilo zout of iets dergelijks. Beetje zonde van het geld.

Ja joh ga lekker verder..........:mad:



;)
 
GVD en dan zelfs ook nog zo'n post missen? Dit gaat echt de verkeerde kant op..........er is peper in de reet nodig hier (shit nu begin ik zelf ook al over kruiden)........
Sorry...maar inderdaad matige relpotentie weer..

Zelfs mijn weekend plannen gooien geen olie op het vuur (meer)

Je kan toch zelf naar smaak zout toevoegen, eruit halen is lastiger. En ik krijg er jeuk van als je 1,50 betaalt voor zo'n zakje Honig/Maggi/Calve of dat soort rommel dat wel voor 75% uit zout bestaat. Dan betaal je 600 euro per kilo zout of iets dergelijks. Beetje zonde van het geld.
True, true
Nou ja irriteren is het niet.............................IK BEN GEWOON ZWAAR TELEURGESTELD.....:(

Ja joh ga lekker verder..........:mad:

;)
:roflol:
 
Tja Marvin............ik denk dat iedereen het marvinnen gewoon zat is........
 
Sorry...maar inderdaad matige relpotentie weer..

Zelfs mijn weekend plannen gooien geen olie op het vuur (meer)
Ja ik kan op dat Jamin plaatje wel zeggen dat ik genoeg gifstoffen zie om een hele lagere school ADHD te bezorgen. Maar ik weet dat dat jou toch geen zak boeit :D
 
Tja Marvin............ik denk dat iedereen het marvinnen gewoon zat is........
Ik probeer juist de hele wereld te verzieken ermee!:marvin:
Ja ik kan op dat Jamin plaatje wel zeggen dat ik genoeg gifstoffen zie om een hele lagere school ADHD te bezorgen. Maar ik weet dat dat jou toch geen zak boeit :D
Also true:roflol:
 
Jezus dit is nog erger dan vorige week.............geneuzel over kruiden...............:mad: :schoot:

:burns:

Als hij nou die contest had gewonnen had hij ook gewoon gratis die voorgekruide kip kunnen bestellen ipv die cheap ass natural kip. :trollface:
 
Als hij nou die contest had gewonnen had hij ook gewoon gratis die voorgekruide kip kunnen bestellen ipv die cheap ass natural kip. :trollface:
Ik kruid mijn kip liever zelf met deze:

898819.png

49.5% zout :trollface:
 
Chast, Marvin is denk ik helemaal lamgeslagen.........elke potentie tot enige rel wordt met een korrel zout genomen........zo jammer
 
Chast, Marvin is denk ik helemaal lamgeslagen.........elke potentie tot enige rel wordt met een korrel zout genomen........zo jammer

Gesproken over potentie, stel je voor welk potentieel hij zou hebben als hij eindelijk uit de "fake natty kast" komt en de spuit er in ramt.

Wel oppassen met zoutinname dan :P
 
Aangezien het toch vrijdag is en zout niet echt interessant is.
Marvin nu de eerste woede een beetje is bezonken, hoe denk jij nu nog over de contest uitslag
 
Back
Naar boven