MuscleMeat

BulkPowders.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Worden de spullen altijd aan huis geleverd of is er ook mogelijkheid zoals pakjegemak of dagbladhandel in de buurt.
 
Hoi Bulk Powders,

komt jullie 1 calorie kookspray nog weer op voorraad?
 
We doen natuurlijk dagelijks kortingen, is een beetje eigen aan de sector. Maar voor de sale zitten er toch wel - afhankelijk van wat je koopt - verschillen in. Zo worden er nu verschillende producten aangeboden met 50% en 60% korting aangeboden. Dat gebeurt enkel tijdens de sale. En met de 15% extra korting op de winkelmand, vind ik dat toch wel een behoorlijk mooie deal. Maar het verschil is inderdaad niet voor elk product even groot. We houden de prijzen wel steeds competitief.
Dat zeg je goed. Competitief maar maar zeker niet goedkoper.
 
Worden de spullen altijd aan huis geleverd of is er ook mogelijkheid zoals pakjegemak of dagbladhandel in de buurt.
Hi,

Het kan ook geleverd worden bij een locale pick up shop, maar het moet wel een pick up shop zijn waar DHL aan levert.
 
Hi,

Het kan ook geleverd worden bij een locale pick up shop, maar het moet wel een pick up shop zijn waar DHL aan levert.

Gek genoeg kan ik dat niet selecteren bij het afrekenen ???

Ik woon in belgie
 
Hi Karon,
Het zijn gelijkaardige producten, maar niet helemaal hetzelfde. Onze porties (druppels) zijn kleiner, en gaan dus ook langer mee. Je krijgt evenveel smaak met minder product, om het zo te zeggen.

Dan ga ik ze zeker proberen bij de volgende 40% actie
 
Dan ga ik ze zeker proberen bij de volgende 40% actie

Ik heb nog nooit een 40% actie van bulkpowders meegemaakt :(, komt zo'n aanbieding met enige regelmaat net zoals de 30% acties?
 
Ik heb nog nooit een 40% actie van bulkpowders meegemaakt :(, komt zo'n aanbieding met enige regelmaat net zoals de 30% acties?
Ze wisselen acties af van tot 60% en tot 40% etc. op beperkte range producten, waarbij de whey dan vaak minder dan 30% is met 30% op het gehele assortiment elke maand gok ik. Soms is er 33% op het gehele assortiment, elk kwartaal ofzo?
 
net een bestelling geplaatst , maar ik dacht dat je een pick up locatie kon kiezen ......
er staat aflever adres ( dus mijn huis adres ) en je kan kiezen nieuw adres maar er staat nergens pick up of afhaal locatie (zoals bij post NL )
is dat geen optie bij een bestelling een afhaal locatie kunnen kiezen of een kleine kader waarin je een notitie kan schrijven voor DHL ? ( bijv. bij de buren leveren )
 
Ik heb nog nooit een 40% actie van bulkpowders meegemaakt :(, komt zo'n aanbieding met enige regelmaat net zoals de 30% acties?
En vandaag is de 33% actie :)
 
ik heb sinds 2 weken last van iets rond mn elleboog. Weet niet of het het gewricht is of misschien iets van een pees ofzo. Zijn hier middeltjes voor die misschien zouden kunnen werken? Of is rust het enige goede

Thanks
 
Ik heb nog nooit een 40% actie van bulkpowders meegemaakt :(, komt zo'n aanbieding met enige regelmaat net zoals de 30% acties?

Nu is het 40% op bepaalde supplementen.

Complimenten trouwens hoe snel jullie versturen. Echt veel sneller dan MP en aangezien die nu ook DHL gebruiken is er eigenlijk geen reden meer om nog daar te bestellen
 
vorige donderdag avond mijn 1ste bestelling geplaats bij bulkpwd , 30% korting aktie .
vandaag ( dinsdag ) binnen gekomen , bij de buren netjes geleverd . als je de weekend dagen aftrekt, 3 dagen geduurd om te leveren , heb ik geen problemen mee .
tot nu toe tevreden
 
Hi,

Ik heb het even nagevraagd bij ons product team, en zij zeggen mij dat hiervoor de stukken vlees die rond het bot zitten worden gebruikt.
Sorry, maar dat kan niet het geval zijn.
Vergelijk het aminozuurprofiel van HydroBeef (https://www.bulkpowders.co.uk/assets/coa/BeefProteinIsolate9711032016.pdf) en dierlijke huid (https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1215839/pdf/biochemj00862-0065.pdf , pag. 593). Ze zijn in wezen identiek, en helemaal anders dan het profiel van de werkelijke spiervlees ([Link niet meer beschikbaar] , pag. 1557). HydroBeef is zonder twijfel voornamelijk collageen. Ik ben een fan van Bulkpowders, maar dit product is erg misleidend.
 
ik heb sinds 2 weken last van iets rond mn elleboog. Weet niet of het het gewricht is of misschien iets van een pees ofzo. Zijn hier middeltjes voor die misschien zouden kunnen werken? Of is rust het enige goede

Thanks

Hi,
Je kan Complete Joint Restore proberen. Het helpt de gewrichten op verschillende manieren. – Cissus helpt met zacht weefsel, glucosamine & chondroitine zijn voedingsstoffen voor de gewrichten, dus dit gezondheid van het kraakbeen en synoviale capsule onderteunen. Als je langdurig last ondervindt, zou ik ook wel aanraden om het even te laten rusten, en bij de dokter langs te gaan.
 
Sorry, maar dat kan niet het geval zijn.
Vergelijk het aminozuurprofiel van HydroBeef (https://www.bulkpowders.co.uk/assets/coa/BeefProteinIsolate9711032016.pdf) en dierlijke huid (https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1215839/pdf/biochemj00862-0065.pdf , pag. 593). Ze zijn in wezen identiek, en helemaal anders dan het profiel van de werkelijke spiervlees ([Link niet meer beschikbaar] , pag. 1557). HydroBeef is zonder twijfel voornamelijk collageen. Ik ben een fan van Bulkpowders, maar dit product is erg misleidend.
Hi,
Ons product team heeft mij verzekerd dat het om beef offcuts van het bot gaat. Daarom zal het wel een hoeveelheid collageen bevatten. Maar het is niet afkomstig van huid, oren, etc.
 
Hoi BP,

Ik zit met een probleem. Wilde zojuist mijn eerste bestelling plaatsen bij jullie.
Had een referral code gekregen van een collega, deze gebruikt.
Echter bij het betalen via iDeal kreeg ik de melding van een systeemfout in iDeal en werd de betaling afgebroken.
Bestelling opnieuw in mijn winkelmand gezet, referral code ingevoerd, echter zegt hij dat deze gebruikt is.
Welkomstcode gebruikt die ik in de mail had, zegt hij dat ik niet aan de voorwaarden voldoe.

Als ik echter terugkijk bij 'mijn bestellingen' staan er geen bestellingen in, ook geen geld afgeschreven.

Kunnen jullie mij helpen aan een nieuwe code ofzo?
 
Ik heb zojuist 270 Omega 3-Visolie Softgels 1000 MG binnengekregen van jullie en toen ik de zak open deed kwam er een sterke vislucht uit.

Betekent dat dat de capsules niet meer goed zijn of kan dat verder geen kwaad?
 
Ik heb zojuist 270 Omega 3-Visolie Softgels 1000 MG binnengekregen van jullie en toen ik de zak open deed kwam er een sterke vislucht uit.

Betekent dat dat de capsules niet meer goed zijn of kan dat verder geen kwaad?
Ik heb die van Myprotein en als je dat potje openmaakt ruikt dat ook redelijk sterk, lijkt me dus normaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven