XXL Nutrition

BulkPowders.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb die van Myprotein en als je dat potje openmaakt ruikt dat ook redelijk sterk, lijkt me dus normaal
Ik gebruik visolie waar de capsules in blisterverpakkingen zijn. Geen geur helemaal. Als u de visolie kan ruiken, betekent dat ook dat lucht het kan bereiken, waardoor oxidatie kan ontstaan. Zie ook het volgende artikel: 3/3 TOP-Selling US Fish Oils Exceed Maximal Peroxide and Total Oxidation Levels - Levels Roughly 4000% Higher Than in Medical Grade N3 Supplements, Harvard Study Shows - SuppVersity: Nutrition and Exercise Science for Everyone
 
Ik gebruik visolie waar de capsules in blisterverpakkingen zijn. Geen geur helemaal. Als u de visolie kan ruiken, betekent dat ook dat lucht het kan bereiken, waardoor oxidatie kan ontstaan. Zie ook het volgende artikel: 3/3 TOP-Selling US Fish Oils Exceed Maximal Peroxide and Total Oxidation Levels - Levels Roughly 4000% Higher Than in Medical Grade N3 Supplements, Harvard Study Shows - SuppVersity: Nutrition and Exercise Science for Everyone
Dus dan kan je ze beter weg gooien als ze stinken?
 
EPA and DHA containing oxidized trash fats from the dietary fish oil supplements have a >77% reduced ability to protect your LDL oxidation from (>90% protection for pure products, a meager 21 ± 4% for the "fish oil" you have probably been buying for years).
[...]was still anti- and not pro-oxidative, [so] it's more likely that you have only wasted time and money


Waarschijnlijk geen negatieve gevolgen voor de gezondheid, dus je kan ze nog steeds gebruiken. Maar de volgende keer dat u visolie koopt, kunt u overwegen om die in een blisterpak te kopen (i.e. individueel verpakt.)
 
Nog een poging ;)
Excuses voor de late reactie. Met de vakantie zijn konden we niet altijd actief zijn op het forum.
We zijn helaas nog steeds niet zeker wanneer dit terug op voorraad zal zijn. We hebben de supplier gecontacteerd. We zullen je een pm sturen als we meer informatie hebben.
 
op julie site staat dat 1 scoop van de vitamine b6 gelijk staat aan 25mg, op de verpakking staat dat 1/10 van een soop gelijk staat aan 25mg, enig idee welke van de twee klopt? beetje belangrijk bij het doseren :D
 
op julie site staat dat 1 scoop van de vitamine b6 gelijk staat aan 25mg, op de verpakking staat dat 1/10 van een soop gelijk staat aan 25mg, enig idee welke van de twee klopt? beetje belangrijk bij het doseren :D

Hi,
De verpakking is in dit geval correct. Mix 1/10 van de scoop (25mg) with 50ml water.
Sorry voor de onduidelijkheid. We passen de website meteen aan!
 
Ik zou ff willen melden dat ik de laatste tijd wat hersluitbare zakken heb waarvan de sluiting niet echt meewerkt. Erg vervelend als een volle zak poeder gewoon open in de kast staat.
 
Ik zou ff willen melden dat ik de laatste tijd wat hersluitbare zakken heb waarvan de sluiting niet echt meewerkt. Erg vervelend als een volle zak poeder gewoon open in de kast staat.

Kan geen kwaad zolang er geen vocht bij komt. Waar ik me wel aan erger is hoe beperkt houdbaar de whey van BP is. Ik koop altijd groot in en als het dan al na 6 maanden over de datum is...

Gelukkig maakt het bij Whey niet zoveel uit als het over de datum is maar je zou toch minstens wel een jaar oid verwachten
 
Kan geen kwaad zolang er geen vocht bij komt. Waar ik me wel aan erger is hoe beperkt houdbaar de whey van BP is. Ik koop altijd groot in en als het dan al na 6 maanden over de datum is...

Gelukkig maakt het bij Whey niet zoveel uit als het over de datum is maar je zou toch minstens wel een jaar oid verwachten
Kan misschien niet zoveel kwaad, maar als je die zak dan per ongeluk omstoot en de kast hangt vol poeder is dat minder leuk. Zelfs als je de zak indrukt blaast het poeder er gewoon uit. In een die vol staat is dat niet zo uitzonderlijk.
Ik heb toch liefst dat ze netjes sluiten. ;)

Ik heb volgens mij nog nooit naar de vervaldatum gekeken zelfs ...:eek:
 
Wasknijpers, lucht eruit drukken, paar keer omvouwen, 3 wasknijpers ofzo erop
 
Wasknijpers, lucht eruit drukken, paar keer omvouwen, 3 wasknijpers ofzo erop
Zo doe ik het nu dus.

Het viel me gewoon op dat het de laatste tijd vaker voorkomt. Normaal sluiten die zakken best goed. Op zich weinig problemen mee.
 
241117_blackFriday2NL.jpg


Super Black Friday korting op de site. Het ideale moment om je voorraad aan te vullen.
 
Grappig hoe elk jaar de marketing machine in Nederland meer meedoet aan Black Friday, maar waar je in Amerika voor de winkeldeur slaapt om mega korting te krijgen krijg je hier 25% korting, terwijl op andere momenten er 30 tot 33% op alles gegeven wordt. Heel tactisch combineren we dit met max 60% korting, maar dat is alleen op onzin producten die toch niet verkocht worden. Op de whey is momenteel 5% korting, samen met de 25% kom je op de maandelijkse 30% korting uit die altijd al geldt. Die ook al onzin is, als je dat elke maand doet kan je het net zo goed je basisprijs maken, maar blijkbaar valt de Nederlander nog steeds voor nepkorting.
 
:hamer:marketing pure onzin heel die black vrijdag
 
Wat moet die Vitamine B5 prijs voorstellen ???

upload_2018-2-11_15-38-0.png


Prijs voor een halve kilo ligt gemiddeld overal rond de €30,-. Met die zogenaamde 33% korting eraf is het nog steeds 300% duurder dan elders??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven