AndroidHealthClinic

Dino log - van skinny naar big poppa

Bezoekers in dit topic

14 en 15-06-17

BOR

3 x 112.5 kg PR
6 x 100 kg
12 x 80 kg

Barbbell Shrugs
3 x 8 x 100 kg PR

Rack pulls
3 x 150 kg PR

Pullups

12 x BW
8 x BW + 12 kg
8 x BW gewoon moe

Squat
2 x 100 kg
3 x 115 kg
3 x 115 kg
1 x 122.5 kg PR, 5 x 100 kg


Gisteren woog ik wel erg weinig, 78.7 kg :o en alsnog een squat pr . Misschien omdat een chick constant zat te gluren.
 
Ongeveer zelfde ongeluk als Basma gehad en kan voorlopig alleen benen en buik trainen.

Laatst nog 2 x 122.5 kg gesquat, verder niks bijzonders. Ik stop een tijdje met loggen omdat de aankomende traingen niks zullen voorstellen
cut ging prima, ochtendgewicht 78.5 kg ongeveer en ben duidelijk droger.
Waist is 82 cm ongeveer.
 
Shit man. Onderuit gegaan met de fiets begrijp ik?
 
Da's mooi verrot kerel... Succes met rustig aan doen..
 
05-07-17

Squat

9 x 80 kg
9 x 80 kg
5 x 90 kg
3 x 95 kg

Barbbell Lunges
16 x 20 kg
16 x 30 kg
16 x 40 kg
8 x 50 kg
10 x 55 kg

Leg Curls, Calf Raises

Laag gewicht met squat, maar voelde niet licht genoeg.


Shit man. Onderuit gegaan met de fiets begrijp ik?

Inderdaad. Niks gebroken, maar had een grote wond met glas in m'n handpalm. Het ziet er iets beter uit nu, maar kan nog lang niet bankdrukken enzo.
 
Sterkte bruh! Altijd vervelend zulke dingen, maar het komt goed ;)
 
Weer begonnen met bankdrukken. Doet nog een beetje pijn, maar ik heb geen geduld.

Squat
9 x 85 kg
7 x 90 kg
5 x 95 kg
3 x 100 kg

Bench

6 x 6 x 75 kg

Dips
4 x 8 x BW + 10 kg

ik log niet alles.

Update pic. Duidelijk droger dan eerst. Vanaf nu weer leanbulk
23htwgj.jpg
 
Squat
9 x 87.5 kg
7 x 92.5 kg
5 x 97.5 kg
3 x 102.5 kg

Leg Press
12 x 120 kg
10 x 140 kg
8 x 160 kg
6 x 180 kg

Benchpress
7 x 5 x 80 kg

Rack Pulls
3 x 3 x 140 kg
 
Net resultaat man! Hoeveel vet ben je nu kwijt?

Tnx man :D had beter gekund, want ik heb bijna een maand geen zware upperbody oefeningen gedaan, maar ben alsnog wel tevreden. Ik ben ongeveer 3.5 - 4 kg verloren. Omtrek van m'n waist is nu 4 -4.5 cm korter. Ik gok dat mijn vetpercentage 13% is. Wilde eigenlijk nog droger zijn, maar als ik verder cut, word ik gewoon te dun
 
Prima cut. Je hebt je massa goed weten te behouden zie ik. Nu weer dikke (bench)gains maken ;)
 
Bench
8 x 4 x 85 kg

Rack Pulls
3 x 3 x 145 kg grip is t probleem, niet per se het gewicht
1 x 160 kg idem

Barbbell Shrugs
8 x 100 kg
2 x 8 x 105 kg

BOR
3 x 3 x 100 kg

Skullcrushers
2 x 12 x 27.5 kg
1 x 8 x 27.5 kg

Curls, Lateral Raises, Pushdowns supersetttts

m'n traps zullen dood zijn morgen.


Prima cut. Je hebt je massa goed weten te behouden zie ik. Nu weer dikke (bench)gains maken ;)

tnx man :D. ja, eindelijk weer goed benchen! Ik ga wel op vakantie voor 3 weken, maar er moet wel een gym te vinden zijn
 
Tbar Row
3 x 6 x 80 kg

One arm Barbbell Row
3 x 8 x 50 kg

Rack Pulls
3 x 3 x 170 kg

Chinups
3 x 6 x BW + 7.5 kg

Barbbell Curls
3 x 6 x 30 kg

Nieuwe favoriete oefening is rack pulls. Die stretch in je traps ..
 
Vanaf welke hoogte pak je die rack pulls?
 
22-08-17

Training rond 1 uur 's nachts. En dat zonder preworkout :p
Ik weeg trouwens weer ongeveer 75 kg door darmproblemen. Ik kan helemaal geen suikers eten. Kwark en groenten zijn mijn enige suikerbronnen. Kan zelfs moeilijk rijst eten bijv. Fast food en bewerkte producten zijn ook een no go. Nu gaat het weer iets beter. Wel kut dit, maarja progressie gaat altijd met ups en downs.

Squat
3 x 6 x 87.5 kg. Weer rustig opbouwen. Ik begon anderhalve week geleden met 80 kg. Ik probeer elke week 5 kg erbij te doen tot het niet meer lukt. Prachtige form ATG

Leg Press
3 x 8 x 95 kg per kant

Calf Raises
3 x 15 x 50 kg per kant
3 x 6 x 60 kg per kant


Vanaf welke hoogte pak je die rack pulls?

Ongeveer kniehoogte. Ik zal het proberen te filmen morgen.
 
Geïnspireerd door AlphaDestiny?

Kloten van je verteringsproblemen trouwens! Ben je er al mee naar de huisarts geweest?
 
Even uit pure interesse.. Weet je ook waarom je zoveel last hebt met vertering?
Ik ben zelf gluten en lactose intolerant en moet dus al vnl puur eten... maar de laatste maanden heb ik ook problemen met rijst.
Welke problemen ondervind jij met rijst? Bij mij komt het er nl onverteerd weer uit zeg maar... maar steeds meer koolhydraatbronnen krijg ik last van krampen en vertering. Vandaar mijn interesse...
Vind het iig klote voor je :(
Sterkte.
 
Even uit pure interesse.. Weet je ook waarom je zoveel last hebt met vertering?
Ik ben zelf gluten en lactose intolerant en moet dus al vnl puur eten... maar de laatste maanden heb ik ook problemen met rijst.
Welke problemen ondervind jij met rijst? Bij mij komt het er nl onverteerd weer uit zeg maar... maar steeds meer koolhydraatbronnen krijg ik last van krampen en vertering. Vandaar mijn interesse...
Vind het iig klote voor je :(
Sterkte.

Ik weet het niet zeker. Er zijn periodes geweest waarin ik een liter melk per dag kon drinken en nu zorgt een klein glaasje al voor problemen. Ik vermijd ook gluten en melk nu. Biogarde kwark schijnt wel goed te zijn, dat is t enige zuivelproduct dat ik consumeer. Ik denk zelf dat ik een disbalans tussen goede en slechte bacterien in mn darmen heb, waardoor ik bepaalde voeding niet goed kan verteren. Waarschijnlijk is het ontstaan door lange tijd veel suikers te eten + alcohol. Ik volg nu een (licht aangepaste) FODMAP dieet nu en het gaat wel beter zo.
Rijst zou mij waarschijnlijk bloated maken. Ik eet nu quinoa ipv rijst. Dankjewel, jij ook sterkte


Geïnspireerd door AlphaDestiny?

Kloten van je verteringsproblemen trouwens! Ben je er al mee naar de huisarts geweest?

haha jep! Hij is een van de weinige fitnessyoutubers die ik echt goed vind. Die rackpulls werken wel man haha. De huisarts heeft één test gedaan, maar verder wil ze gwn afwachten
 
Ik weet het niet zeker. Er zijn periodes geweest waarin ik een liter melk per dag kon drinken en nu zorgt een klein glaasje al voor problemen. Ik vermijd ook gluten en melk nu. Biogarde kwark schijnt wel goed te zijn, dat is t enige zuivelproduct dat ik consumeer. Ik denk zelf dat ik een disbalans tussen goede en slechte bacterien in mn darmen heb, waardoor ik bepaalde voeding niet goed kan verteren. Waarschijnlijk is het ontstaan door lange tijd veel suikers te eten + alcohol. Ik volg nu een (licht aangepaste) FODMAP dieet nu en het gaat wel beter zo.
Rijst zou mij waarschijnlijk bloated maken. Ik eet nu quinoa ipv rijst. Dankjewel, jij ook sterkte
Zuivel kan ik echt niet hebben. Alhoewel ik biogarde nog nooit heb geprobeerd. Misschien het proberen waard aangezien soja erg duur is.
Ik heb in de tijd dat ik snel en extreem veel aan moest komen ook extreem veel suiker en (vooral slechte) vetten gegeten.. toen wel wat van aangekomen maar problemen zijn daarna gestart en steeds erger geworden... Dus het komt me wel bekend voor.
Zou jij je dieet eens met me willen delen? Ik ben echt op zoek naar voedingsmiddelen die ik nog niet heb geprobeerd om te kijken of dat "vasthoud" want wat ik nu ook eet alles komt er zo snel weer uit dat ik afval op +4000 kcal...
Quinoa gaat bij mij wel goed. Maar is ook weer erg duur als je grote hoeveelheden moet eten. Dus ben erg benieuwd naar je dieet.
 
Back
Naar boven