XXL Nutrition

Dino log - van skinny naar big poppa (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

haha jep! Hij is een van de weinige fitnessyoutubers die ik echt goed vind. Die rackpulls werken wel man haha. De huisarts heeft één test gedaan, maar verder wil ze gwn afwachten

Ik volg die man al lange tijd, maar hij krijgt de laatste tijd echt gek veel aandacht man! Ik zie bij mij in de gym nu ook mensen rackpulls e.d. doen trouwens :P
Bizar eigenlijk dat het zo snel kan gaan met een YT kanaaltje.

Heb jij ooit (zware) medicatie/antibiotica gehad?
 
23-08-17

Weer rond 01:00 uur 's nachts begonnen met trainen.

Bench
4 x 5 x 80 kg

OHP
4 x 5 x 45 kg dit voelt wel duidelijk zwaarder dan voorheen

Incline Dumbbell Bench
3 x 8 x 28 kg

Skullcrushers
3 x 8 x 27.5 kg

Lateral Raises, Tricep Pushdown
6 sets, 4 sets
 
Dus ben erg benieuwd naar je dieet.

Ik at ook veel slechte vetten voordat ik klachten kreeg.. Ik ging bijna elke dag naar de mcdonald of een andere fastfoodketen.
Gisteren at ik dit. Totaal ongeveer 3300 kcal, wat ook niet genoeg is voor mij om te bulken, maar ik wil het langzaam opbouwen.

4 eieren
200 gr quinoa
200 gr courgette
200 gr kipfilet
10 ml extra vierge olijfolie
200 gr spinazie
1 tomaat
500 gr magere biogarde kwark
40 gr 48+ kaas. Harde kazen zijn wel toegestaan in het fodmap dieet, dus heb het maar geprobeerd.
330 gr glutenvrij brood ( YAM desem brood)
90 gr pindakaas
10 gr amandelen


10 gr L-glutamine ( Dit is echt een aanrader!)
15 ml appel cider azijn
zink supplement en vitamine B-complex.

216E, 288K, 129V
47 gr vezels


Het is inderdaad duur. Maar bezuinigen op voedsel lijkt me niet verstandig. Ik ga nu tijdelijk minder vaak uit eten, eigenlijk helemaal nooit nu, en drink geen alcohol. Dus met dit dieet bespaar ik juist geld.

4000 kcal is wel erg veel ja... zeker gezien je gewicht. Als ik je tips mag geven: Veel pindakaas, veel eieren en ook veel kokosolie! 100 gram kokosolie verspreid over een dag en je hebt 900 extra kcal binnen. Het is ook nog eens goed voor je darmen want het schijnt een antibacteriele werking te hebben. Ik koop nu ook vaak verse makreel. Het kost slechts 5 euro per kg en het bevat veel (goede) vetten dus ook redelijk veel kcal.


Ik volg die man al lange tijd, maar hij krijgt de laatste tijd echt gek veel aandacht man! Ik zie bij mij in de gym nu ook mensen rackpulls e.d. doen trouwens :P
Bizar eigenlijk dat het zo snel kan gaan met een YT kanaaltje.

Heb jij ooit (zware) medicatie/antibiotica gehad?

Welverdiend die aandacht. Ik moet nog iemand tegenkomen die ook rackpulls doet. Ik word raar aangekeken als ik ze doe haha. Maarja ik gym in basic fit.

Nee heb nooit antibiotica gehad. Dat kan inderdaad ook de darmflora verstoren.
 
Oke, duidelijk! Het lijkt bij mij de boel aardig om zeep te hebben gehaald ja :P.
Vreemd dat er bij jou (nog) geen directe verklaring voor is te vinden.
 
Ik at ook veel slechte vetten voordat ik klachten kreeg.. Ik ging bijna elke dag naar de mcdonald of een andere fastfoodketen.
Gisteren at ik dit. Totaal ongeveer 3300 kcal, wat ook niet genoeg is voor mij om te bulken, maar ik wil het langzaam opbouwen.

4 eieren
200 gr quinoa
200 gr courgette
200 gr kipfilet
10 ml extra vierge olijfolie
200 gr spinazie
1 tomaat
500 gr magere biogarde kwark
40 gr 48+ kaas. Harde kazen zijn wel toegestaan in het fodmap dieet, dus heb het maar geprobeerd.
330 gr glutenvrij brood ( YAM desem brood)
90 gr pindakaas
10 gr amandelen


10 gr L-glutamine ( Dit is echt een aanrader!)
15 ml appel cider azijn
zink supplement en vitamine B-complex.

216E, 288K, 129V
47 gr vezels


Het is inderdaad duur. Maar bezuinigen op voedsel lijkt me niet verstandig. Ik ga nu tijdelijk minder vaak uit eten, eigenlijk helemaal nooit nu, en drink geen alcohol. Dus met dit dieet bespaar ik juist geld.

4000 kcal is wel erg veel ja... zeker gezien je gewicht. Als ik je tips mag geven: Veel pindakaas, veel eieren en ook veel kokosolie! 100 gram kokosolie verspreid over een dag en je hebt 900 extra kcal binnen. Het is ook nog eens goed voor je darmen want het schijnt een antibacteriele werking te hebben. Ik koop nu ook vaak verse makreel. Het kost slechts 5 euro per kg en het bevat veel (goede) vetten dus ook redelijk veel kcal.
Dank je voor je reactie en het delen van je voeding :)
Ik zal de biogarde eens proberen.... heb je nog een specifiek merk?
Ik ga uberhaupt niet uit eten (iig niet zelf betaald op het moment... ), drinken do eik niet ivm medicatie... maar omdat ik meer moet eten en dus ook duurdere producten is het nog steeds erg duur....

Pindakaas is geen optie.. heb ook een pinda allergie.. helaas.. want dat was de goedkoopste optie.. Noten kan ik wel tegen maar zijn weer duur.. Eieren heb ik al 4 per dag en ook dat tikt op den duur hard aan... Vetten zit ik al boven 200 gram dus dat komt wel goed. ;)

Makreel ga ik eens naar kijken. Nadeel vind ik ervan is dat ik het de hele dag nog proef. Ik vind het wel lekker... maar op werk is het ook niet heel handig. Kom toch vaak uit op blikjes zalm die ik dan vaak vraag als mensen zeggen moet ik een bloemetje meenemen. :o Zo doe ik dat ook met noten. :rolleyes: je moet wat he. :)

Ben benieuwd hoe dan de biogarde zal gaan. Morgen maar eens boodschappen doen... als ik op tijd thuis ben....
 
25-08-17

Rack Pulls

3 x 3 x 180 kg (+10 kg) Helaas niet kunnen filmen

T-bar Rows
4 x 5 x 85 kg

One arm Barbbell Row
3 x 8 x 52.5 kg (+2.5 kg)

Chinups
3 x 6 x BW + 10 kg (+2.5 kg)

Barbbell Curls
3 x 6 x 32.5 kg (+2.5 kg)

Voeding vandaag :
E 263 , K 368, V 122, totaal 3685 kcal. Heb nog nooit zoveel eiwit gegeten op een dag lol. Wilde nog kwark eten maar 310 gr eiwit vind ik wel te veel.

Dank je voor je reactie en het delen van je voeding :)
Ik zal de biogarde eens proberen.... heb je nog een specifiek merk?

Vervelend dat je ook geen pindakaas kan eten :/ .
Magere biogarde kwark van de AH. Was laatst in de aanbieding. Toen kostte het 1 euro per stuk, nu 1,39. Ik hoop dat je het zonder problemen kan eten. Er zitten probiotica in, wat erg gunstig is, maar het blijft een zuivelproduct. Ik ben ook wel benieuwd naar jou voeding etc. Heb jij ook een log?
 
Laatst bewerkt:
Training gaat goed vooruit!

Ik ga eens kijken naar de biogarde. Het is niet goedkoop maar nog altijd beter dan de prijzen van Sojayoghurt en een stuk meer eiwitten.
Ik laat het je weten. :) Ik heb wel een log ja. Bij de dames. Ben recent veel minder actief geworden en eigenlijk even gestopt met loggen omdat het lichamelijk niet echt lekker gaat (gewicht... ). Ik probeer nu met 2 x per week nog wat te onderhouden tot het weer wat beter gaat.
 
Ik heb een nieuwe manier van trainen nu. De ene dag doe ik alles zwaar met lage reps. De andere dag veel volume met licht gewicht.

29-08-17

Benchpress

5 x 75 kg
5 x 80 kg
5 x 85 kg. Volgende keer +2.5 kg

Rack Pull
5 x 170 kg
3 x 190 kg
1 x 200 kg :o

Cheat Rows
5 x 80 kg
5 x 100 kg
5 x 110 kg. Volgende keer toch maar Tbar gebruiken, want ik voel het in mn onderrug.

OHP
5 x 40 kg
5 x 42.5 kg
5 x 45 kg. Volgende keer +2.5 kg

Z Press
5 x 37.5 kg
5 x 40 kg
5 x 42.5 kg. Geen perfecte lockout.

Wide grip Pullups
5 x 10 kg
5 x 12 kg
5 x 14 kg

Dips
5 x 10 kg
5 x 16 kg
5 x 20 kg


Kcal zaterdag: 4130.
Kcal zondag : 3283
Kcal maandag : 3390
Kcal dinsdag : 3515
 
Laatst bewerkt:
Nette workout weer. Wat zijn cheat rows als ik vragen mag?
 
Nette workout weer. Wat zijn cheat rows als ik vragen mag?

tnx :D Leuk dat jij ook weer een bericht post. Ben je ook weer van plan om te loggen?
Cheat rows zijn barbbell rows met meer momentum. Het schijnt beter te zijn dan normale rows omdT de excentrische belasting veel groter is. Ik ben benieuwd. Ik heb in ieder geval wel lekkere spierpijn nu
 
Box Squat
8 x 60 kg
5 x 60 kg
5 x 70 kg
5 x 72.5 kg

Barbbell Shrugs

1 x 8 x 120 kg. iets te zwaar om mee te beginnen.
4 x 10 x 100 kg ongeveer 45 seconden rust.

One arm Tbar Row
1 x 8 x 60 kg ook iets te zwaar, aangezien ik weinig rust. Anders lukt het wel.
4 x 8 x 50 kg

Z Press
4 x 10 x 30 kg Licht gewicht, maar de 4e set ging wel zwaar
1 x 10 x 20 kg

Landmine Z Press
4 x 12 x 30 kg Licht

Lat pulldown
5 x 12 x 50 kg 30 sec rust

CGBP
5 x 10 x 50 kg 30 sec rust behalve laatste set. Laatste rep was grinder
 
tnx :D Leuk dat jij ook weer een bericht post. Ben je ook weer van plan om te loggen?
Cheat rows zijn barbbell rows met meer momentum. Het schijnt beter te zijn dan normale rows omdT de excentrische belasting veel groter is. Ik ben benieuwd. Ik heb in ieder geval wel lekkere spierpijn nu
Hmm oké, doe ook weleens laatste setjes met bor zo idd, kan soms wel goed voelen! Ben laatste tijd pittig druk met werk enzo dus loggen komt er niet meer van. Moet zelfs tijd bij elkaar sprokkelen om nog 3x in de week te trainen wat niet elke week meer lukt jammer genoeg..
 
Benchpress
5 x 80 kg
5 x 85 kg
5 x 87.5 kg volgende keer +2.5 kg

Rackpull
5 x 180 kg Ik voel het in mn onderrug. Weet niet of dat een goed gevoel is of niet...
1 x 210 kg

Tbar Cheat Row
5 x 80 kg
5 x 100 kg
5 x 120 kg

OHP
5 x 42.5 kg
5 x 45 kg
5 x 47.5 kg

Z Press
5 x 40 kg
5 x 42.5 kg
4 x 45 kg

Dips
5 x 12 kg
5 x 20 kg
5 x 24 kg

box squat
4 x 10 x 60 kg

zercher squat
2 x 8 x 60 kg

Bulken gaat echt moeilijk met mijn verteringsproblemen. Gisteren kreeg ik maar 2000 kcal binnen bijvoorbeeld. Heb wat supplementen besteld, waaronder betaine hcl. hopelijk helpt dat



Hmm oké, doe ook weleens laatste setjes met bor zo idd, kan soms wel goed voelen! Ben laatste tijd pittig druk met werk enzo dus loggen komt er niet meer van. Moet zelfs tijd bij elkaar sprokkelen om nog 3x in de week te trainen wat niet elke week meer lukt jammer genoeg..

Ah jammer, ik ga het zelf ook druk krijgen vanaf nu. Ik ga ook maar 2x per week naar de sportschool en zelfs dat is voldoende op progressie te boeken.
 
2x per week kan inderdaad prima! Jij volgt AlphaDestiny ook volgens mij en hij bewijst het eigenlijk wel :)
 
Ben wel benieuwd naar de supps die je hebt besteld vor de verteringsproblemen en of ze helpen. :)

Biogarde in huis.. maar nog niet durven proberen. :o ik denk dat ik toch even op het weekend wacht...
 
Ah jammer, ik ga het zelf ook druk krijgen vanaf nu. Ik ga ook maar 2x per week naar de sportschool en zelfs dat is voldoende op progressie te boeken.
Nja druk zijn is niet perse slecht natuurlijk ;) Ja met 2x kom je er ook wel alleen merk persoonlijk wel een groot verschil tussen 2 en 3 keer.
 
Box Squat
5 x 60 kg
5 x 70 kg
5 x 80 kg
5 x 90 kg
3 x 100 kg
1 x 110 kg

Zercher Squat
5 x 60 kg
5 x 70 kg
5 x 80 kg
2 x 90 kg

Shrugs
4 x 10 x 110 kg

Z Press
3 x 12 x 30 kg
1 x 10 x 30 kg
1 x 12 x 20 kg

One Arm Tbar Row
3 x 8 x 60 kg

Landmine Press
3 x 12 x 60 kg
1 x 8 x 60 kg

CGBP
2 x 12 x 50 kg

Gewicht is nog steeds rond de 76 :( Vertering gaat wel iets beter dan eerst, dus ik ga proberen 3500 kcal binnen te krijgen
 
Lekkere training!

Jammer dat je gewicht nog niet zo meewerkt. Ik hoop dat het lukt met de 3500 kcal.
 
Benchpress
5 x 80 kg
5 x 90 kg
5 x 85 kg

Tbar Row
5 x 80 kg
5 x 100 kg
6 x 120 kg dropset

OHP
5 x 40 kg
5 x 50 kg
1 x 55 kg jammer dit

Z Press
5 x 40 kg
1 x 50 kg

Snatch grip Rackpull
5 x 180 kg

Wide grip Pullups
5 x BW + 12 kg
5 x BW + 16 kg
3 x BW + 22 kg dropset

Dips
8 x BW + 10 kg
5 x BW + 32 kg
5 x BW + 32 kg Ik heb een riem met ketting nodig, de dumbbells gaan niet veel hoger dan dit.

Waist omtrek is iets van 78 cm. Toen ik 82 kg woog was het ongeveer 86 cm.

Lekkere training!

Jammer dat je gewicht nog niet zo meewerkt. Ik hoop dat het lukt met de 3500 kcal.

Met 3500 lukt het wel, maar het lukt me niet echt om 3500 binnen te krijgen :o Ik vind het echt knap dat jij +4000 kcal kan eten met dit dieet. Ik denk dat ik langzaam nieuwe voedingsmiddelen ga introduceren, die ik eigenlijk niet kon eten.
 
Lekker getraind!

Tja... meer vetten eten is het in mijn geval. Dat tikt sneller aan in je kcal. Dus als je het kan probeer dan daar wat meer focus op te leggen om aan je kcal te komen. Misschien kan je nu wel tegen bepaalde voedingsmiddelen die je eerst niet kon verdragen. Soms kan een intolerantie ook wegtrekken na een product een tijdje niet te gebruiken.
 
Back
Naar boven