AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Goeie traps en schouders man! Hoe shrug jij (DB/BB/Smith)?

    Moet zeggen dumbells vooral en soms losse stang in het squat rek.
    Raad je aan eens schouder training van seth feroce te kijken, erg veel van hem geleerd. Begon op gegeven moment ook schouder training met traps, daarvan zijn ze flink gegroeid. Succes!
     
    Niet om een party pooper te zijn, maar als natty heb je vaak heel wat meer nodig dan wat dumbbell shrugs en af en toe een barbell shrug om die traps te laten groeien. Dat is niet om te haten, maar zo werkt het nou eenmaal en zeker bij traps en schouders.
     
    Hangt er vanaf hoe je traint, traps is nou niet echt een grote spiergroep. Heb altijd al grote traps en schouders gehad dus genen spelen natuurlijk ook mee. Owja 12 jaar in de gym helpt ook.
     
    Niet om een party pooper te zijn, maar als natty heb je vaak heel wat meer nodig dan wat dumbbell shrugs en af en toe een barbell shrug om die traps te laten groeien. Dat is niet om te haten, maar zo werkt het nou eenmaal en zeker bij traps en schouders.
    3x pw of meer dl,shrug helpt bij mij goedd!!!!!
     
    Hangt er vanaf hoe je traint, traps is nou niet echt een grote spiergroep. Heb altijd al grote traps en schouders gehad dus genen spelen natuurlijk ook mee. Owja 12 jaar in de gym helpt ook.
    Tuurlijk spelen genen en trainingsjaren mee, dat staat buiten kijf. Traps is inderdaad geen hele grote spiergroep (althans, de ROM is in ieder geval beperkt), maar wel een extreem sterke spiergroep (ze houden eigenlijk gewoon je armen op hun plaats), dus je moet ze flink belasten om te overloaden. Maar goed, je kunt echt niet ontkennen dat ze enhanced nou eenmaal een stuk makkelijker groeien en dat heeft niets met genen of trainingsjaren te maken.

    3x pw of meer dl,shrug helpt bij mij goedd!!!!!
    Doe er maar een keer zware rackpulls, snatch grip high pulls en barbell cheat shrugs bij, dan voel je wel dat je traps hebt.
     
    Tuurlijk spelen genen en trainingsjaren mee, dat staat buiten kijf. Traps is inderdaad geen hele grote spiergroep (althans, de ROM is in ieder geval beperkt), maar wel een extreem sterke spiergroep (ze houden eigenlijk gewoon je armen op hun plaats), dus je moet ze flink belasten om te overloaden. Maar goed, je kunt echt niet ontkennen dat ze enhanced nou eenmaal een stuk makkelijker groeien en dat heeft niets met genen of trainingsjaren te maken.


    Doe er maar een keer zware rackpulls, snatch grip high pulls en barbell cheat shrugs bij, dan voel je wel dat je traps hebt.

    True. Een juicer herken je vaak ook aan flink hoge traps. En bolle schouders.
     
    Tuurlijk spelen genen en trainingsjaren mee, dat staat buiten kijf. Traps is inderdaad geen hele grote spiergroep (althans, de ROM is in ieder geval beperkt), maar wel een extreem sterke spiergroep (ze houden eigenlijk gewoon je armen op hun plaats), dus je moet ze flink belasten om te overloaden. Maar goed, je kunt echt niet ontkennen dat ze enhanced nou eenmaal een stuk makkelijker groeien en dat heeft niets met genen of trainingsjaren te maken.


    Doe er maar een keer zware rackpulls, snatch grip high pulls en barbell cheat shrugs bij, dan voel je wel dat je traps hebt.
    Shrugs in de smith met barbell achter je geeft je een grotere rom best oefenig imo
     
    True. Een juicer herken je vaak ook aan flink hoge traps. En bolle schouders.
    Ik vind dat ook echt wel mooi staan, flinke traps en volle schouders. Maar een natty moet toch een andere trainingsmethodiek volgen dan bijvoorbeeld een Seth Feroce om zelfs maar in de buurt te komen. Het is wat het is. Waarbij ik overigens nooit zal beweren dat mensen die aan de AAS zitten ook niet keihard moeten trainen om het maximale eruit te halen.

    Shrugs in de smith met barbell achter je geeft je een grotere rom best oefenig imo
    Dat zou inderdaad iets meer speling kunnen geven inderdaad. Ik zou alleen steeds tegen mijn ass aankomen denk ik. :p
     
    Tuurlijk spelen genen en trainingsjaren mee, dat staat buiten kijf. Traps is inderdaad geen hele grote spiergroep (althans, de ROM is in ieder geval beperkt), maar wel een extreem sterke spiergroep (ze houden eigenlijk gewoon je armen op hun plaats), dus je moet ze flink belasten om te overloaden. Maar goed, je kunt echt niet ontkennen dat ze enhanced nou eenmaal een stuk makkelijker groeien en dat heeft niets met genen of trainingsjaren te maken.


    Doe er maar een keer zware rackpulls, snatch grip high pulls en barbell cheat shrugs bij, dan voel je wel dat je traps hebt.
    Ja precies ik pak dl meestal bij lb en de dag er na weer shrugs soms. Heb gemerkt dat Hoe meer je de trap stimuleert Hoe beter ze gaan. Keertje per week shrugs os iig zeker niet voldoende
     
    Doorgaans wel, meer androgene receptoren in de schouder/traps.

    Vrij kort door de bocht. Daarnaast hebben de meeste roiders op dit forum nauwelijks traps/schouders.
     
    .

    Screenshot_20170825-180848.png
     
    Back
    Naar boven