MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zei iemand traps?

We weten gelukkig allemaal dat de betere fysieken (foto's hierboven bv.), tot een vrij klein percentage behoort.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Overigens kun je de juicers natuurlijk ook herkennen aan hun vasculariteit, nog een hokje om aan te vinken ;)

IMG_7068.jpg
Klopt, maar ik heb dit van nature, zit in de familie. Ik hoop niet dat veel mensen daar gelijk bepaalde conclusies uit trekken, maar ik heb ook niet de fysiek om te verwachten dat ik een juicer ben (niet dat dat wat zegt).
 
Waarom juicen ze dan?:roflol:

Je bent gewoon een grap voor alle juicers dan..:trollface:
Omdat sommige mensen zo simplistisch zijn dat ze denken dat wanneer ze de spuit erin zetten vanzelf gaan groeien en niet bereid zijn er moeite voor te doen. Dan heb ik het vooral over newbies die gelijk naar de AAS grijpen als ze 1 week geen progressie boeken of zichzelf te skinny/ecto vinden.
 
Doorgaans wel, meer androgene receptoren in de schouder/traps.
Vrij kort door de bocht. Daarnaast hebben de meeste roiders op dit forum nauwelijks traps/schouders.

hoxyz heeft gelijk Hoody.
Schouders en traps hoef ik zeker niet veel aandacht te geven als ik ON ben, raakt anders zeer snel uit verhouding.
 
hoxyz heeft gelijk Hoody.
Schouders en traps hoef ik zeker niet veel aandacht te geven als ik ON ben, raakt anders zeer snel uit verhouding.
hangt ook wel wat af van je genen. genoeg die er kuren en slechte schouders hebben:P
 
Back
Naar boven