Fitness Seller

Supplement voor spieropbouw

Bezoekers in dit topic

Kymbox

Cool Novice
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
98
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Hallo iedereen,

Ga binnenkort starten met de bulk en wilde graag weten of jullie goede supplementen hebben voor spieropbouw en deze met mij wilde delen. Ik lees namelijk zoveel op internet en is t voor mij gewoon moeilijk te onderscheiden wat nu fabeltjes zijn en wat gewoon echt werkt. En of spieropbouwsupplementen wel eigenlijk bestaan.

Bedankt voor jullie moeite1
 
Barbells, bed en rundvlees.
 
allemaal fabeltjes.

Creatine(voor sommige mensen),maar verwacht er geen wonderen van.
 
Creatine en eventueel een weightgainer (ter aanvulling, niet ter vervanging)
 
In ieder geval creatine en eiwitpreparaten.

Verder helpen trimethylglycine en fosfatidezuur misschien een beetje en mogelijk ook vitamine D een beetje als je deficiënt was.
 
Laatst bewerkt:
wat echt werkt is goed eten en keihard trainen! 'eten' moet je altijd doen daarnaast als aanvulling op je dagelijkse voeding zijn aminozuren erg belangrijk voor de spiergroei zo kan je een eiwit shake nemen als je voor de bulk gaat; (de weight gainer) en voor meer spieren en droog trainen de; (isolate) je kan dit overigens ook erg goed combineren met de Slow release protein. als advies zou ik je de L-arginine & L-ornithine aanraden. als cominatie te gebruiken.

dus 1 van de bovenstaande eiwitten naar keuze ligt aan het doel dat je wilt behalen deze in combinatie innemen met arginine & ornithine.
daarnaast kan je het zo gek maken als je zelf wilt. Je zou BCAA erbij kunnen nemen en/of CREATINE Monohydrate hoewel ik het afraad en eerst gewoon moet gaan sporten met deze supplementen.

met creatine zou ik beginnen als je al verder in je trainingsfase zit bv. in het midden van de bulkfase.

BCAA gaat helemaal niks opleveren. weight gainer is vaak rommel.

Ik zou deze twee al zeker links laten liggen.

Als je gewoon wat moeite doet haal je voldoende uit je voeding zonder die 2 supps.
En als je perse een weightgainer wil maak hem dan gewoon zelf. (rijstpoeder of havermoutpoeder,eiwitpoeder,mct olie of olijfolie)

In vele gevallen is zelfs een eiwitshake niet nodig omdat je genoeg eiwit uit je voeding haalt.
Ja whey wordt sneller opgenomen,maar denk je dat dit zo veel verschil gaat uitmaken?

Waarmee ik niet wil zeggen dat wheyshakes niet handig kunnen zijn om aan je eiwitten te komen,maar wel dat het niet altijd nodig is.
 
Ik zal de dag prijzen dat niemand meer BCAAs adviseert. Wat een enorme geldklopperij is dat.
 
Creatine is altijd wel de moeite waard om af en toe te gebruiken. Verder zijn alle producten die voor directe spieropbouw zorgen verboden en vallen ook niet onder het naampje supplementen.

Spieropbouwende supplementen zijn er dan ook niet. Er zijn wel genoeg supplementen die invloed hebben op je prestaties of het aantal reps dat je kan doen. Die extra ondersteuning kan natuurlijk wel lijden tot meer spieropbouw, maar dat moet je wel zelf doen en zal niet direct door een poedertje gebeuren.. Deze maakt het alleen wat makkelijker.
 
Gewoon goed eten kerel en zorgen dat je je eiwitten binnenkrijgt. In principe heb je niet eens een eiwitpoeder nodig :)
 
Back
Naar boven