AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (44 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Misschien voor 6000 euro dat ze het doet
     
    CVOM die mn brief kwijt is en denkt dat ik dan een mailtje ga sturen.

    Heb ze mailtje gestuurd met bevestiging verzending aangetekende brief en succes gewenst met zoeken :roflol:
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Arnold is en blijft baas en legend


     
    :roflol: CVOM die mij grote vette bek geeft als ik vraag waar mijn antwoord op mijn aangetekende brief blijft.

    Blijkbaar konden ze het niet waarderen dat ik ze succes wenste met zoeken in plaats van ze een kopie van de brief te mailen.
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    :roflol: CVOM die mij grote vette bek geeft als ik vraag waar mijn antwoord op mijn aangetekende brief blijft.

    Blijkbaar konden ze het niet waarderen dat ik ze succes wenste met zoeken in plaats van ze een kopie van de brief te mailen.
    Waarom maak ik nooit zulke dingen mee
     
    Omdat niemand zijn leven zo spannend kan zijn. Altijd ruzie met sloots en de popo.
     
    Omdat niemand zijn leven zo spannend kan zijn. Altijd ruzie met sloots en de popo.

    Valt wel mee, dit jaar nog maar 2 boetes gekregen na een staandehouding. Zijn ook allemaal oude zaken :roflol:
     
    Ik zag net een AMG C63 S uit 2016 staan toen ik ging tanken. De eigenaar zag mij ernaast kwijlen, toen mocht ik erin zitten en gaan revven :D:D:D
    Het geluid wat daar vanaf komt is nog veel beter dan op YouTube filmpjes drool:
     
    Ik zag net een AMG C63 S uit 2016 staan toen ik ging tanken. De eigenaar zag mij ernaast kwijlen, toen mocht ik erin zitten en gaan revven :D:D:D
    Het geluid wat daar vanaf komt is nog veel beter dan op YouTube filmpjes drool:

    Rijden laatste tijd ziek veel nieuwe amg's rond lijkt wel. Weet niet of dat is omdat ze meer opvallen tegenover oudere generaties of dat er gewoon meer rond rijden :roflol:

    Rs6 blijft beter :trollface:
     
    Smith machine bench presses in een oude slecht lopende smith.

    Maar allang blij dat ik nog iets kan doen hier :D
     
    Eindelijk gebruik gaan maken van mijn rijbewijs die ik donderdag op heb gehaald
     
    Back
    Naar boven