AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic


Ik ben alweer lucide; prins, kikker en kussen.....

Speel beter!
 
Er is al een topic song.
KbVfAKml.jpg
 

Klopt, maar ik denk dat je trein een crash heeft nu!​
 
Wel jammer, het economische beleid van Bill Clinton is het beste wat Amerika ooit gekend heeft. Had gehoopt op een tweede groei.:hoody:
 
Laatst bewerkt:
Dit is werkelijk te gek voor woorden. Keer op keer blijft ze mij verbazen. Ik dacht dat iedereen de schuld geven behalve jezelf een typisch mannelijk trekje was.

:scratch:
Dat is het ook.
 
??? Ben je vergeten wat de oorzaken waren van afgelopen crisis.

Precies.

In zekere zin vergelijkbaar met de 'pot-verteren-politiek' onder de PvDA in de jaren '70 van de vorige eeuw.

Gooooooh, wat hadden we het toen toch allemaal goed qua luxe en koopkracht.

En toen begin tachtiger jaren, wat een crisis, werkeloosheid en ellende.

Gek toch, hoe zou dat nou kunnen??? :emo::emo::emo:

Wat dat betreft hebben mensen over het algemeen weinig daadwerkelijk historisch collectief-causaal besef, wat op zich weer heel goed verklaart waarom we generatie na generatie dezelfde domme fouten blijven maken.
 
Clinton verdient waarschijnlijk niet veel krediet voor de jaren '90 boom, wat vooral in zijn tweede termijn tot ontploffing kwam. Als je kijkt naar de ongekende groei van de jaren '90 zijn de grootste redenen buiten de macht/ controle van Clinton om gegaan. De opkomst van het internet, de babyboomers die qua verdienen in hun piek kwamen, het vredesdividend dat na de koude oorlog kwam.

Wat Clinton wel enigszins kan worden aangerekend is de schuld van de grote financiële crisis. Zijn beleid heeft de zaadjes geplant. Denk aan de hypothecaire effecten en subprime leningen; niet uitgevonden in jaren '90 maar groeide ongekend sterk en waren onderdeel van een bredere financiering van de Amerikaanse economie welke rechtstreeks bij hebben gedragen aan de crisis. Verhoogde leningen aan lage inkomens en de deregulering van de bankindustrie hebben ook zo hun uitwerking gehad.

En dan is er nog dit; Presidents and the U.S. Economy: An Econometric Exploration
 
Flashback clip shows Clinton saying illegal immigrant children ‘should be sent back’... :nowai:
:trollface:
 
Turns out Weiner got played by an 15 year old girl who didn't like Clinton.
http://nypost.com/2017/09/08/teen-who-sexted-with-anthony-weiner-speaks-out/
The teenaged girl whose sexting with Anthony Weiner helped shape the 2016 election is speaking out for the first time, telling Inside Edition that she played along with their creepy exchanges — until the disgraced pol included his young son in a bare-chested selfie he sent her.
2012 - One of the greatest TrumpTweets of all time.
Epic comments.
 
Het is een perv en vreemde vogel. Maar toch kon ik geen hekel aan hem krijgen toen ik die doc. over hem keek.
 
Beta white knights die doen alsof ze dit soort dingen niet zeggen wanneer ze onder mannen zijn.

Maar ja, je moet toch iets als dit de enige dirt is die je op hem kan vinden. Wanhopig, obsessief zelfs.

Idd,wil het soort man die soortgelijke dingen nog nooit gezegd heeft wel eens zien.
 
Trump's tough Border Patrol policies deter Jose from entering the U.S.

No Way José!
eLt3gFTl.jpg

Nacho Country!
 
Laatst bewerkt:
Beta white knights die doen alsof ze dit soort dingen niet zeggen wanneer ze onder mannen zijn.

Maar ja, je moet toch iets als dit de enige dirt is die je op hem kan vinden. Wanhopig, obsessief zelfs.

Whaha dat vrouwen hier over vallen is een ding. Maar mannen, inderdaad, ik heb daar ook altijd zo om kunnen lachen.

Kan je nagaan, een man die 40 jaar in de schijnwerpers staat al, continu op televisie, en het enige wat ze hebben kunnen vinden is grab'em by the pussy. Zou me eerder zorgen gaan maken dat dit allemaal wel erg netjes is.
 
Back
Naar boven