XXL Nutrition

Nuchtere training voor vriendin (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

joeyvdv

Cool Novice
Lid geworden
8 mrt 2016
Berichten
68
Waardering
2
Lengte
1m73
Massa
72kg
Vetpercentage
15%
Mijn vriendin gaat verder studeren en omdat ze weinig tijd heeft gaat ze smorgens trainen , maar omdat ze smorgens niet kan eten was de vraag welke manier het beste is om geen spierverlies te leiden en welke supplementen ze zou kunnen nemen voor geen spierverlies te leiden.
 
waarom kan ze s'morgens niet eten?
Werkt haar mond dan nog niet? Vervelend voor jou ja :eyebrow:
 
Brinta/Bambix/havermout met whey shake ? Kap je zo binnen maar de wil moet er natuurlijk ook zijn, roepen dat ze niet kan eten 's morgens is natuurlijk gemakkelijker....
 
Niet kunnen eten=niet willen eten.

havermout/whey of rijstpoeder/whey shake is op 1 minuut binnen. Of kan ze smorgens ook niet drinken?

Verder gaan supplementen geen hol doen.
 
Fasted trainen is niet echt slim. Whey pre workout is verstandig, kost geen moeite.
 
Leren ontbijten. Vroeger ontbeet ik nooit... nu kan ik niet meer zonder mijn +1000 kcal ontbijtje de deur uit. :o
En als ik train is het ook altijd voor werk om 7:00 (ontbijt 5:30)

Begin gewoon met wat kleins. Al is het een banaan of een whey shake oid. Dan gewoon langzaam opvoeren.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Het probleem is ook dat ze een strikt voedingsschema volgt en als ze dan zo vroeg al eet heeft van 5-6 uur niks meer tot 12uur
 
Post haar schema eens. Misschien kan t beter verdeeld worden of mogelijk nog ergens wat aangepast worden.
 
Mijn vriendin gaat verder studeren en omdat ze weinig tijd heeft gaat ze smorgens trainen , maar omdat ze smorgens niet kan eten was de vraag welke manier het beste is om geen spierverlies te leiden en welke supplementen ze zou kunnen nemen voor geen spierverlies te leiden.
Wat is haar doel?
Om wat voor soort training gaat het?
 
Mijn vriendin gaat verder studeren en omdat ze weinig tijd heeft gaat ze smorgens trainen , maar omdat ze smorgens niet kan eten was de vraag welke manier het beste is om geen spierverlies te leiden en welke supplementen ze zou kunnen nemen voor geen spierverlies te leiden.
Eiwitshake.
 
Kracht/spieropbouw
O.K. Ik dacht even dat ze 's ochtends vroeg ging rennen, wat lastig kan zijn op een gevulde maag. Als het om krachttraining in de vroege ochtend gaat, dan ga ik mee met de adviezen van marina1975. Een eiwitshake is het meest effectief en moet er toch wel in kunnen gaan?
 
Het probleem is ook dat ze een strikt voedingsschema volgt en als ze dan zo vroeg al eet heeft van 5-6 uur niks meer tot 12uur

lijkt me een klote voedingsschema als ze spiermassa en kracht wil winnen.
 
lijkt me een klote voedingsschema als ze spiermassa en kracht wil winnen.
Idd, dit wil zeggen dat ze anders fasted is tot de middag? Lijkt mij sowieso al niet interessant als je in de voormiddag bezig bent?
Als ik in de ochtend voor school niet ontbeet werd ik gek van de honger en kon ik mezelf totaal niet concentreren.
 
Back
Naar boven