XXL Nutrition

Marina's road to succes! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Succes, ik hoop dat deze keuze je wat vooruitgang zal brengen.
 
Respect Marina. We will keep in touch !
We'll do :)
Goeie keuze Marina ;)
Gezondheid gaat ten alle tijden voor alles, dus ook voor jou. Sterkte met erbovenop komen!
Gezellig dat je wel rond blijft hangen. In de voedingssectie ben je hard nodig soms :)
Thanks. Of het een goede keuze is zal nog blijken... Ik hoop het.
Ik ben er wel hoor.. ook als het hier stil is. Ben altijd wel van het tips en adviezen geven. :)
Een juiste keuze die je al heel lang geleden had moeten nemen.
Ik hoop dat je lijf nu de rust krijgt die het nodig heeft om te resetten.
Rust is wat je lijf heel goed kan gebruiken. Ik hoop dat het je verder brengt.
Ik hoop het ook.... We zullen zien
Ik denk een juiste beslissing om (tijdelijk) volledig te stoppen met trainen. Eerste prioriteit zou moet zijn aankomen en weer richting een gezond gewicht te gaan. De angst om spiermassa te verliezen is (denk ik) ongegrond.
Het is tijdelijk... maar hoe lang het zal zijn geen idee... we zullen het wel zien.
Denk niet dat die angst ongegrond is... Ben nu ruim 2 weken gestopt en bijna een kilo kwijt.. :( en eet hetzelfde....
Begin meteen met koud douchen als je jezelf toch helemaal gaat resetten :)
Dat doen we maar niet.. Zit nu bij 20 graden al met een kruik bij mijn voeten. :o
Kalmte zal je redden, zeggen ze wel eens. Je bent hoe dan ook een bikkel:clap:
Ik hoop het... hoop echt dat het een keer beter zal gaan....
Angst voor gewichtsverlies heeft tot nu toe het gewichtsverlies niet weten te voorkomen. Ik hoop echt dat een tijdje rust en resetten wel een verbetering gaat geven. En wens je al het beste daarmee.
PS: en lief dat je toch blijft meelezen bij anderen :)
Het heeft het niet weten te voorkomen.. maar ben nu in die ruime 2 weken wel al bijna een kilo kwijt.. voel me slap.. en merk echt dat ik meer moeite krijg met lopen... Dus spieren teren wel degelijk in helaas... Maar ik zal het toch aan moeten gaan... Wel doodeng.. want nog minder wegen wil ik niet...
Tuurlijk lees ik mee! en tips geven kan ik toch niet laten. :D
En geef jezelf ook echt die tijd om je rust te nemen (te resetten), dat duurt langer dan 2 weken.
Succes

Laat af en toe wel even lezen hoe het gaat.
De betrokkenheid hier is erg groot
Ben al in week 3.. dus al langer dan 2 weken .:p ;)
Nee zonder dollen.. Ik moet hier nu de tijd voor nemen... Kijken wat het doet.
En ik zal zo nu en dan wel wat posten.. als er wat te melden is tenminste...
Marina, respect voor je besluit! Dat was vast geen makkelijke...Ik hoop dat de rust je brengt, wat je zoekt. Laat inderdaad wel af en toe even weten hoe het met je gaat!
Het was zeker niet makkelijk... Ik heb geen idee hoe het verder gaat. Mijn gewicht daalt helaas wel rapper... hoop dat dat binnenkort wel stopt. Voel me ook veel slapper. Dus ja... vind het ook wel eng allemaal. Maar ik moet het toch aangaan.
Succes, ik hoop dat deze keuze je wat vooruitgang zal brengen.
Dat hoop ik ook.

Ik ga er in ieder geval voor. Al vind ik het enorm lastig en ook best eng.. Ik hoop echt dat het positief zal gaan werken en ik niet nog verder afval nu ik gestopt ben... Ik denk dat ik ook wel wat steun kan gebruiken in deze tijd dat ik niet train... :o
Dus ik hoop dat jullie me niet vergeten en als ik terug kom ik de boel hier weer op kan pakken.... want ik wil toch weer een keer op gaan bouwen als het beter gaat... al heb ik totaal geen zicht erop wanneer hoe en wat... Maar voorlopig in ieder geval niet.
 
Denk dat die laatste zin het meest zegt en het moeilijkst is.
Accepteren dat het herstel wel lang duurt en niet 1,2,3 klaar is. Hopelijk geeft echter die berusting daarin ook een zekere kalmte die je wel helpt herstellen.
 
Ik vind het super dat er zoveel mensen hier op het forum zo meeleven met marina en haar steeds waar mogelijk met raad en daad bij staan. Zoals iemand anders het hier al verwoordde, de betrokkenheid is groot! Vind ik echt top. Nu hopelijk snel beterschap voor jou marina. Ik wens het je meer dan ooit toe! Don't ever quit!
 
Lees het nu pas dat je trainen laat liggen.
Heel veel succes. En moet haast wel dat je aankomt daar je minder actief bent.
Hopenlijk Gaat het je wat opleveren op langer termijn:)
 
Net klaar met lezen. Lijkt me vooral psychisch erg moeilijk. Sterkte.
 
Veel succes, Marina. Neem je tijd en start niet te vroeg opnieuw.
 
Denk dat die laatste zin het meest zegt en het moeilijkst is.
Accepteren dat het herstel wel lang duurt en niet 1,2,3 klaar is. Hopelijk geeft echter die berusting daarin ook een zekere kalmte die je wel helpt herstellen.
Moeilijk is het zeker. Maar verstand moet nu even op plek 1 komen...

Ik vind het super dat er zoveel mensen hier op het forum zo meeleven met marina en haar steeds waar mogelijk met raad en daad bij staan. Zoals iemand anders het hier al verwoordde, de betrokkenheid is groot! Vind ik echt top. Nu hopelijk snel beterschap voor jou marina. Ik wens het je meer dan ooit toe! Don't ever quit!
Dank je. :)
Lees het nu pas dat je trainen laat liggen.
Heel veel succes. En moet haast wel dat je aankomt daar je minder actief bent.
Hopenlijk Gaat het je wat opleveren op langer termijn:)
Niet dat ik het wil... maar het is voor nu even besluiten wat het beste is voor mijn gezondheid... al is het erg moeilijk....
Ik val op dit moment ook af... wss toch wat massa wat ik inlever. Heb ook continu een soort van spierpijn in mijn benen nu... :( geen idee wat het is. Maar merk dat ik me duidelijk slapper voel ... Ik hoop echt dat het profijt gaat geven.... want nu voelt het of ik nog meer inlever en ik heb al zo weinig...
Net klaar met lezen. Lijkt me vooral psychisch erg moeilijk. Sterkte.
Dat is het zeker :( Maar ook omdat ik me gewoon zoveel slapper voel... Toen ik trainde voelde ik me echt veel beter.... dus of het goed doet.. geen idee...
Veel succes, Marina. Neem je tijd en start niet te vroeg opnieuw.
Ik doe mijn best.
Succes morgen Marina :thumbup:
Geen resultaten nog. Zou gebeld... maar is dus niet gebeurd.. :( voelt weer erg als niet serieus genomen worden en wederom kastje-muur...
Maar goed morgen zelf maar bellen en eens horen... Ik had mijn hoop wel gevestigd op vandaag wat meer te weten welke weg we ingaan met de onderzoeken...
 
Geen resultaten nog. Zou gebeld... maar is dus niet gebeurd.. :( voelt weer erg als niet serieus genomen worden en wederom kastje-muur...
Maar goed morgen zelf maar bellen en eens horen... Ik had mijn hoop wel gevestigd op vandaag wat meer te weten welke weg we ingaan met de onderzoeken...

Dat meeen je:0 Ik had er ook nog wel een goed gevoel over, maar dit is toch wel een beetje kak. Wie weet kwamen ze er om een of andere stomme reden niet aan toe vandaag:emo: Hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid! Gewoon meteen om 9 uur stalken dat soepzooitje:D
 
Dat meeen je:0 Ik had er ook nog wel een goed gevoel over, maar dit is toch wel een beetje kak. Wie weet kwamen ze er om een of andere stomme reden niet aan toe vandaag:emo: Hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid! Gewoon meteen om 9 uur stalken dat soepzooitje:D
ik hoop het...
8:30 bellen.. dan gaan ze open :whip:
 
Slap voelen heb ik ook als ik lange tijd niet train even als wat zwaarder gevoel in ledematen etc.
Zit zo in je systeem. Herstelt wel.
 
Hey Marina, om de een of andere reden had ik gemist dat je wél een log had. (Je contestlog had ik uiteraard wel gevolgd.) Vanaf nu volg ik. Ik lees zojuist je berichten; een begrijpelijke keuze, ook al is het niet fijn. Ik wens je veel succes en sterkte en blijf je volgen! :thumbup:
 
Om eerlijk te zijn wist ik niet goed meer hoe te reageren. .... Ik post even een (korte) update in de spoiler.
Ik heb liever niet dat deze gequote wordt en haal deze reactie ook weer weg.

edit: .....
 
Laatst bewerkt:
Godverdomme wat een kut nieuws.

Is dit niet het moment dat de artsen alles er aan zouden moeten doen om oplossingen te zoeken of wordt je nog steeds van hot naar her gestuurd.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven