Fitness Seller

Wie heb ik kunnen helpen bij het herstel van bepaalde aandoeningen/klachten?

Bezoekers in dit topic

Bon deze ochtend nieuw bloedonderzoek gaan afnemen. LH , FSH, prolactine, oestrogeen , test , vrije, denk zowat alles. Ook nog wat extra's zoals zink , vit d, witte en rode enzo...
Moet wel 10 dagen wachten om het resultaat ivm verschillende labo's.

Voila hier ben ik met de resulaten ☺

Prolactine 10 (ref waarde 4,04 - 15,20)
LH 1,6 (1,7 - 8,6 )
FSH 2,1 (1,5 - 12,4 )
Oestrogeen 29 (ref waarde 27-52)
Testosteron 222 (ref waarde 330 - 805 )
Shbg 24 (ref waarde 18,3 - 54,1)
Vrije test 5 (ref waarde 7 - 16,44)

Vit d 58,2 (20-60)
Zink 0,9 (0,5-1,2)

Cortisol 7,2 (6,2-18)
Dhea 275 (88,9 - 427)
Androsteendion 153 (50 - 350)
 
Voila hier ben ik met de resulaten ☺

Prolactine 10 (ref waarde 4,04 - 15,20)
LH 1,6 (1,7 - 8,6 )
FSH 2,1 (1,5 - 12,4 )
Oestrogeen 29 (ref waarde 27-52)
Testosteron 222 (ref waarde 330 - 805 )
Shbg 24 (ref waarde 18,3 - 54,1)
Vrije test 5 (ref waarde 7 - 16,44)

Vit d 58,2 (20-60)
Zink 0,9 (0,5-1,2)

Cortisol 7,2 (6,2-18)
Dhea 275 (88,9 - 427)
Androsteendion 153 (50 - 350)


LH en testosteron is nog aan de lage kant. Dus ligt vermoedelijk niet aan je leydig cellen, maar aan je hypothalamus (GnR) of hypofyse (LH en FSH).

Oestrogeen is niet te hoog alsook prolactine niet dus daar zal de onderdrukking niet aan liggen.

Wanneer was je laatste kuur?
 
Hey Cools, ik dacht dat je je leydigcellen door middel van een hcg blast kon heractiveren. Werkt low dose ook dan? Misschien gedurende een lange periode low dose hcg in plaats van paar weken hoge dosering?

Je kan je LH receptoren mogelijk gevoeliger maken met hcg, lage dosis is beste aanpak daarvoor. Activeren leydig cellen is wat anders en dit kan altijd met hcg, maar soms is een lage dosis niet voldoende om je nakuur goed te laten aanslaan.
 
LH en testosteron is nog aan de lage kant. Dus ligt vermoedelijk niet aan je leydig cellen, maar aan je hypothalamus (GnR) of hypofyse (LH en FSH).

Oestrogeen is niet te hoog alsook prolactine niet dus daar zal de onderdrukking niet aan liggen.

Wanneer was je laatste kuur?


In 2015 enkel anavar.
 
In 2015 enkel anavar.

Dat is te lang geleden om nog effect te hebben. Een paar weken clomid op 25mg zou een optie kunnen zijn om dit te verbeteren. TRT raad ik niet meteen aan.
 
Beste Cools,

Ik heb "Idiopathic childhood occipital epilepsy of Gastaut" en heb in het verleden lamotrigine 100mg + Decapine 3000mg eenmaal daags een paar uur voor het slapen geprobeerd. De medicatie werkt in hoge dosis redelijk maar kamp met het probleem dat ik mij extreem dood begin te voelen en feitelijk nog hoger zou moeten in de dosis om echt aanvalsvrij te kunnen zijn.

Ik weet nu uit ervaring dat zwaar sporten en stress een extreem hoge aanvalsfrequentie uitlokt met zwaardere aanvallen. Wat ik ook weet is dat door gebruik van antioxidanten in de vorm van fruit (200+ gram per dag) Blauwe bessen, bosvruchten, aardbeien tomaten en etc een groot voordeel oplevert. ook een hoge dosis eiwitten gaat niet goed en zou invloed hebben op de medicatie en epilepsie (verhaal niet helemaal begrepen van de neuroloog)

Wat het meest vreemde is, met Andarine S4 namen de aanvallen drastisch af (175mg per dag), terwijl gezien de bijwerkingen en mijn vorm van epilepsie je zou verwachten dat het een verkeerde combinatie is. Ook door gebruik van TRT. is het uiteindelijk veel beter gegaan (omstandigheden en daardoor vrijwel geen test. meer)

In hoeverre het van belang is dat ik autisme heb.... geen idee maar de Depakine zou daar wel invloed op hebben en weet dat het idd zo is, krijg een soort wakker gevoel dat de wereld meer tastbaar is. Tevens heb ik een zeer Beta rijk EEG.

Bijwerkingen van Lamotrigine waren niet prettig, extreme agressie, pukkels en vette huid en spasme in het gezicht. Ik was er toen van overtuigt dat het mijn test. niveau aan het opjagen was op een extreme manier maar was toen ook net bezig met een extreem schema voor het sporten en voeding. Dus kan dat niet helemaal los van elkaar zien of eenduidig over oordelen wat de oorzaak is geweest.

Ik verwacht geen oplossing, maar ben gewoon eens benieuwd naar jouw zienswijze.

Vriendelijke groet, 4me
 
Laatst bewerkt:
Hey Cools

Een vriend van mij heeft "te lang op hoge spanning gewerkt/ teveel cortisol in zn lichaam". hij werkt aan zijn lifestyle, maar wat voor supplementen zou jij aanraden? Ik dacht aan bv magnesium, zink, calcium,vit D, gaba voor ontspanning en beter slapen.
 
Back
Naar boven