XXL Nutrition

Ondergewicht Trainings en voedingsschema

Bezoekers in dit topic

T.H.Y

Novice
Lid geworden
13 sep 2017
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
54kg
Vetpercentage
10%
Hoi allemaal. ik ben een 18 jarige jongen en ben ongv 1.75m lang en weeg 55kg en ben dus flink mager voor mijn lengte. ik wil beginnen met fitnessen maar weet niet echt waar ik moet beginnen en mijn vraag was dus of er iemand wat tips zou kunnen geven met bijv wat ik moet eten en welke supplementen ik moet pakken of misschien zelfs een schema voor mij zou willen maken . mijn doel is 10kg bij tekomen.
 
Laatst bewerkt:
Deze persoon is echt!


 
Mijn advies is elke dag een liter volle melk. Hoe goedkoper en slechter het merk, hoe beter! Zaanse hoeve...... (groeihormonen)

 
Karkas vlees van kippen, gemalen vlees met hoge eiwitten.... Kipburgers, kipsnitsels en soortgelijke!
 
T.H.Y Post eens wat je nu eet? Dan kunnen mensen je gericht adviezen geven.
marina1975 heeft een mooi excelsheet + een standaard post voor het maken van voedingsschema's.
 
Ik ben oprecht begaan met 4me en snap dat die nu niet 100% helder is en dat we hem dit niet kunnen verwijten maar oprecht denk ik dat een tijdelijke van goed zou gaan voordat die zichzelf hier te kijk zet en alleen maar topics loopt te vervuilen.
Nogmaals ik neem je niks kwalijks en wens je oprecht heel veel sterkte.
 
Maak eerst een deftig voedingsshema en hou je daar dan ook aan.

Jij hebt nu helemaal geen supplementen nodig.

Met uw gewicht kom je makkelijk aan je eiwitten zonder shakes. En andere supplementen heb je al helemaal niet nodig.
 
Ik ben oprecht begaan met 4me en snap dat die nu niet 100% helder is en dat we hem dit niet kunnen verwijten maar oprecht denk ik dat een tijdelijke van goed zou gaan voordat die zichzelf hier te kijk zet en alleen maar topics loopt te vervuilen.

Bedankt voor het compliment!

 
Back
Naar boven