Fitness Seller

Forum Challenge N°9: Pendlay rows

Bezoekers in dit topic

Hier mijn bijdrage zo puur als het maar kan, geen magnesium, straps, riem, onderhandse grip, boxershort of sokken.

Kon helaas niet full retard gaan maar mag pret niet drukken, was wel zwaarder dan verwacht.

 
Teveel naar Branch Warren gekeken...je rug verneuken...hij gaat bijna out
Het lijkt meer een Clean Pull, alleen dan aan het einde voorover buigen.
 
broken bat , not even close :roflol:

In Onslow zijn plaats zou ik echter meer teleurgesteld zijn in jouw reactie. Met alle respect maar als je tot 2x toe zegt dat onderhandse grip toegestaan is (waar hij het speciaal nogmaals vroeg omdat er commentaar op kwam), en je verkondigd dan ineens dat je "in beraad bent", dat vind ik echt niet kunnen. Persoonlijk zou ik dus eerder zeggen voor mij hoeft het niet meer omdat iemand terugkomt op zijn woord dan om andere forumleden die zagen over de uitvoering ervan.

Pendlay is in mijn ogen ook met bovenhandse grip, tot daar begrijp ik de commentaar van sommige forumleden, maar als de admin(s) die de challenge opzet(ten) verklaren dat onderhandse grip toegelaten is, suck it up en doe zelf een onderhandse poging dan als die toch zoveel makkelijker is.

Waar heb ik ergens gezegd dat we in beraad zijn over de grip ?! Hij lijkt (ik denk door de überbolle rug) er een heel andere oefening van te maken en meer te cheaten (legdrive gebruiken) dan de andere inzendingen.
 
Tot wanneer kunnen we overigens inzenden, is het tot of tot en met de 15e? en hoe laat ongeveer?
 
vorige week licht door mijn rug gegaan wou eigenlijk nog een poging wagen wordt hem nu helaas niet.
ben beneiuwd watde volgende challange wordt
 
Netjes Webby!
 
Tnx. Jouw poging was ook zeker nice, dat mag ook wel gezegd worden.

Die van mij waren overigens redelijk deficit:

 
Zalig :roflol:
 
Back
Naar boven