MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (24 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wat hebben jullie Belgen toch ook een slechte smaak :roflol: Die interieurs van jullie man man man :haha:

    Maar wel leuk voor je hoor :D
    Post eens een foto van jouw interieur dan, ik zie niet wat hier verkeerd mee is :dunno:
     
    big_2-jpg.jpg


    Zie je het echt niet?
     
    Die authentieke tafel bedoel je ? :D

    Nee natuurlijk zie je het niet, anders zouden jullie Belgen ook niet nog steeds van zulke interieurs hebben :roflol:

    Ach wat niet weet, wat niet deert :D
     
    Nee natuurlijk zie je het niet, anders zouden jullie Belgen ook niet nog steeds van zulke interieurs hebben :roflol:

    Ach wat niet weet, wat niet deert :D
    Ach ja, haters zullen ook altijd blijven haten, als er een gouden interieur stond had je waarschijnlijk ook wel al zo een opmerking klaar ;)
     
    Hebben ze nou een oud huis tussen wat rijtjeshuizen gesloopt en vervolgens er weer wat tussen gedrukt?:scratch:

    En pas je wel door de voordeur? :trollface:
     
    Ach ja, haters zullen ook altijd blijven haten, als er een gouden interieur stond had je waarschijnlijk ook wel al zo een opmerking klaar ;)

    Goud is lastig schoonmaken heb je snel vingerafdrukken op. Ik heb mijn gouden wc pot geruild voor een normale :roflol:
     
    En pas je wel door de voordeur? :trollface:
    Ik hoop dat mijn atlas stones er allemaal doorgaan passen, de tuin is alleen langs de voorkant bereikbaar, mijn tire ga ik waarschijnlijk niet mee kunnen verhuizen :(
     
    Ik hoop dat mijn atlas stones er allemaal doorgaan passen, de tuin is alleen langs de voorkant bereikbaar, mijn tire ga ik waarschijnlijk niet mee kunnen verhuizen :(

    Gewoon midden in de nacht fence hoppen met je tire tot je bij je eigen tuin bent :p

    Zou zelf die tegels er wel uit halen, die bakstenen wit verfen en een mooie open haart terug plaatsen.
     
    Gewoon midden in de nacht fence hoppen met je tire tot je bij je eigen tuin bent :p

    Zou zelf die tegels er wel uit halen, die bakstenen wit verfen en een mooie open haart terug plaatsen.
    Ik vind het prima zo.
     
    :roflol: zo'n stink collecte hoer die met haar kind langs de deuren gaat in de hoop dat mensen geen nee zeggen tegen een klein kind.

    Moest op hond van een vriend passen (bennensenner ofzo) dus toen deur open deed stond dat kind oog in oog met die hond.

    Resultaat was dat dat jochie gelijk begon te gillen waardoor ons hondje (die een hekel heeft aan kleine kinderen die kabaal maken) in volle vaart onder die bennensenner door vliegt terwijl die knetter hard loopt te blaffen. Vervolgens springt de bennensenner ook naar buiten omdat die denkt dat die uit mag. Dat jochie sprint vervolgens de oprit af en de halve straat door met 2 honden achter zich aan en die moeder staat met zon blik te kijken: wtf is hier gebeurd.

    Heb die moeder maar een ijsje gegeven om aan dat kind te geven :roflol:

    IMG_1241.jpg
     
    Nieuw bed gekocht/besteld, wordt pas eind december geleverd, maar denk dat ik daar heel lekker op ga slapen :) :) :)
     
    Kilo carbs gegeten :o

    Dreambulk, nog 2 maaltijden dan 9000 kcal :roflol:
     
    Back
    Naar boven