XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Lets make armwrestling fancy!:flexbiceps:
 
Is smtk of Bulck toevallig nog iets met extra spotters en j-hooks van die Heavy Duty HD2?
Ik heb de mijne vervangen door Barbarian spotters en hooks.

Anders moet ik ervoor betalen bij het containerpark ...
 
Lets make armwrestling fancy!:flexbiceps:

Let's do this :piraat2:

Is smtk of Bulck toevallig nog iets met extra spotters en j-hooks van die Heavy Duty HD2?
Ik heb de mijne vervangen door Barbarian spotters en hooks.

Anders moet ik ervoor betalen bij het containerpark ...

Raf heeft geen interesse, Bulck weet ik niet.

---------------------------------------------------------------------------------------

Squat

50-3
80-3
100-3
120-3 belt
140-3
160-3
140-3
120-3

Power clean

2 x 2 x 50
2 x 2 x 60
2 x 2 x 70
2 x 2 x 80
2 x 3 x 85

Dimel deadlift

3 x 10 x 70

Pendlay row

10 x 3 x 70

Snatchgrip shrugs

60-5
90-5
110-5
130-5
150-5 straps

Standing abs

3 x 25 x super mini
 
Speed deadlift

100-1
110-1
120-1
130-1
140-1
150-1
150-3
140-3
130-3
120-3

Strict press

2 x 5 x 50
3 x 5 x 60

Top roll wrist curl

2 x 20 x 5 met handdoek
3 x 20 x 5 met super mini

Side pressure curls high pulley

6 x 10/10 x 10

Bird dog

4 sets

 
@ SMTK

Reversed hyper

50-10
75-10
3 x 10 x 100

IFSA log elke rep clean

2 x 2 x 90
2 x 2 x 95

Box jumps

75cm 1 x 3
90cm 4 x 3

One armed deadlift

6 x 1*1 x 100

One armed snatch

3 x 1*1 x 40
2 x 1*1 x 50

Atlas stones

2 x 2 x 110 @1.40m rug en heup vonden het welletjes zo :o

Dogsled push turn @20m

2 x 40m x 150

Armwrestling

Paar sets met Raf en Yannick
 
gelukkig voor u was ik er vandaag niet om achter uw gat te zitten! 1 arm snatch en 1 arm deadlift (met uw probs), armwrestling? What is u doing my man? Waar is de farmers walk, waar is de loading, etc.etc... waar zijn de reps op oh? Ik zie weer play, play en meer play broeder... Volgende week verwacht ik meer volume op "echte" events en minder playtime :) Als je dan toch te injured bent, spendeer dan (nog) meer tijd aan sledpulls, glute ham raises, 1 arm farmers, bird dogs etc. ipv compleet onnozele (en blessure gevoelige) oefeningen...

xx Domie
 
gelukkig voor u was ik er vandaag niet om achter uw gat te zitten! 1 arm snatch en 1 arm deadlift (met uw probs), armwrestling? What is u doing my man? Waar is de farmers walk, waar is de loading, etc.etc... waar zijn de reps op oh? Ik zie weer play, play en meer play broeder... Volgende week verwacht ik meer volume op "echte" events en minder playtime :) Als je dan toch te injured bent, spendeer dan (nog) meer tijd aan sledpulls, glute ham raises, 1 arm farmers, bird dogs etc. ipv compleet onnozele (en blessure gevoelige) oefeningen...

xx Domie
One armed deadlift snap ik ergens nog wel maar ik zie niet in wat er verkeerd is met de snatches en het armworstelen.
Ik heb geen wedstrijden meer op de planning staan nu dus ik wil vooral heel blijven en er plezier uit halen, gisteren was weer de 1ste keer IFSA log na meer dan 2 maanden en ik vond het wel prima zo, al zei ik zelf al tegen Yannick dat ik in mijn log gezeik zou krijgen over het volume, al had ik het eerder van Gijs verwacht dan van jou... :P
 
beetje weinig volume he ouwe piraat:p
 
armworstelen is voor pussies en tenzij je er wedstrijdambities in hebt is het een blessuregevoelige bullshit toevoeging aan je training... box jumps zijn een leuke warm up voor jochies van 18 en 80kg, voor een +100kg man die jumpers knees gehad heeft (en nog heeft?) totaal onnodig, 1 arm deadlift is een notoire blessuremaker en er zijn veel betere (en veiligere) opties voor de kwaliteiten die deze traint, idem voor 1 arm snatch al is die minder leip...

xx
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Het is niet te geloven maar ik ben het een keer eens met prostaatstoter. Rare blessuregevoelige training pirate. Je kan wel lol uit je training halen maar op deze manier zit je weer in de lappenmand binnenkort.
 
Ik snap jullie insteek maar ik ben het niet eens met de stelling dat dit blessure gevoeliger zou zijn dan bv. yoke, farmers en tire.
De one armed deadlift was gewoon licht en door de gladde barbell zonder knurling eigenlijk meer een grip oefening (links heb ik wel af en toe gecheat met hook grip, snatches met een andere barbell mét midden knurling).
Een wedstrijd armworstelen sluit ik in de toekomst niet volledig uit...

ChAoS & PAIN: **Who Loves Snatch? I Sure As Hell Do.
 
Ik snap jullie insteek maar ik ben het niet eens met de stelling dat dit blessure gevoeliger zou zijn dan bv. yoke, farmers en tire.

je moet het blessure risico afwegen tegenover de meerwaarde
stones zijn redelijk blessure gevoelig maar wel een must voor strongman dus skippen kan niet echt. 1 arm deadlift heeft voor stongman naar mijn mening nagenoeg geen meerwaarde en toch een risico op blessures
 
Op de leeftijd van Sanca Saxon moet je je wel meer afvragen ben ik bang :p
 
je moet het blessure risico afwegen tegenover de meerwaarde
stones zijn redelijk blessure gevoelig maar wel een must voor strongman dus skippen kan niet echt. 1 arm deadlift heeft voor stongman naar mijn mening nagenoeg geen meerwaarde en toch een risico op blessures

precies dit! Ik heb altijd pijn van yoke maar moet wel, is een strongman event... Springen enz. is dat niet
 
Power clean + Strict press

6 x 6 x 50

Squat

50-8
70-8
90-8
110-8 belt
135-8

Snatch grip shrugs

100-5
120-5
140-5 straps
150-5
160-5

Fat gripz seated cable row

40-8
50-8
60-8
70-8
60-10

Circuit:

Hyper extensions

3 x 10 x bw

Standing abs

3 x 30 x super mini

Bird dog

3 sets
 
Power clean + Push press

2 x 3 x 50
2 x 2 x 60
1 x 6 x 70
1 x 10 x 70 voor de challenge

Pendlay row

70-4
80-4
90-4
100-4
110-4
120-4 belt, straps
130-2
100-8

*Circuit*:

*Kettlebell swing*

3 x 6 x 40

*Standing abs*

3 x 30 x super mini

*Bird dog*

3 sets

*Bentover lateral raise*

3 x 12 x 5kg plates

Pec deck

4 x 10

Hyper extension

1 x 25 x bw

 
One armed deadlift snap ik ergens nog wel maar ik zie niet in wat er verkeerd is met de snatches en het armworstelen.
Ik heb geen wedstrijden meer op de planning staan nu dus ik wil vooral heel blijven en er plezier uit halen, gisteren was weer de 1ste keer IFSA log na meer dan 2 maanden en ik vond het wel prima zo, al zei ik zelf al tegen Yannick dat ik in mijn log gezeik zou krijgen over het volume, al had ik het eerder van Gijs verwacht dan van jou... :P

Gezeik over volume van mij?.....Nooit! Alleen als het te weinig is. Armworstelen? Tja... niet doen zou ik zeggen
 
Back
Naar boven