Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (19 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hema maakt pijnlijke fout met taart: Hoer 3 jaar!

De Hema heeft geblunderd met een verjaardagstaart. De winkelketen vergat een cruciale letter op de gepersonaliseerde lekkernij, wat een pijnlijk resultaat tot gevolg had.

De Nederlandse Sylvia Bekkema bestelde bij de Hema een verjaardagstaart voor haar zoontje. De knul werd drie jaar, dus reden voor een feestje. De taart werd onder meer versierd met een foto van het jongetje en een leuke felicitatie. Bij dit laatste ging het echter mis. De winkelketen vergat een letter, waardoor de tekst op de taart las: “HOER 3 JAAR”.

9b343f28-9bc6-11e7-b87c-744ef8769626_web_scale_0.8009154_0.8009154__.jpg


van harte proficiat, hoer :D
 
  • Like
Waarderingen: mat
Hema maakt pijnlijke fout met taart: Hoer 3 jaar!

De Hema heeft geblunderd met een verjaardagstaart. De winkelketen vergat een cruciale letter op de gepersonaliseerde lekkernij, wat een pijnlijk resultaat tot gevolg had.

De Nederlandse Sylvia Bekkema bestelde bij de Hema een verjaardagstaart voor haar zoontje. De knul werd drie jaar, dus reden voor een feestje. De taart werd onder meer versierd met een foto van het jongetje en een leuke felicitatie. Bij dit laatste ging het echter mis. De winkelketen vergat een letter, waardoor de tekst op de taart las: “HOER 3 JAAR”.

9b343f28-9bc6-11e7-b87c-744ef8769626_web_scale_0.8009154_0.8009154__.jpg


van harte proficiat, hoer :D

Ff taart bestellen met 'hoer' er op zodat ik Facebook likes kan krijgen.

Of gewoon gevalletje van een dom foutje en iemand die dan gelijk voor de likes, aandacht en vermoedelijk gratis zooi dat op Facebook moet zetten.

Zo kinderachtig dat mensen publiekelijk hun beklacht doen over zoiets stompzinnigs. Eet gewoon die taart op, t kind is 3 alsof die dat leest.
 
Zo kinderachtig dat mensen publiekelijk hun beklacht doen over zoiets stompzinnigs. Eet gewoon die taart op, t kind is 3 alsof die dat leest.

Haha klopt wel, een beetje zoals op een forum komen klagen dat er wat lawaai van vrachtwagenchauffeurs is in je straat wanneer je in het midden van de dag wilt gaan slapen
 
Haha klopt wel, een beetje zoals op een forum komen klagen dat er wat lawaai van vrachtwagenchauffeurs is in je straat wanneer je in het midden van de dag wilt gaan slapen

Ik probeer niet een specifiek bedrijf en of persoon zwart te maken voor aandacht of gratis spullen.

En als ik 's nachts moet werken verwacht ik gewoon dat het niet raar is dat ik overdag wil slapen? :roflol: . Raar is het wel dat wanneer er een paar gehandicapten in een vrachtwagen geramd worden het opeens sociaal acceptabel is om zo te lopen toeteren.

Of moet ik zeggen sociaal onacceptabel om er wat van te zeggen omdat er fucking gehandicapten in zitten? :o alsof minder dan 90% van de mensen zich niet irriteert aan dat getoeter
 
Ik wist nog niet eens dat het gehandicapten waren... dan moest je je nog meer schamen :mad:
 
Ik moet 370 euro betalen als ik als een mongool op de toeter loop te rammen :mad:
 
Waar maak je je druk om. Is een keer per jaar. Laat die mensen ook een leuke dag hebben.

Ik heb niks tegen truckersdag in beginsel, enkel die onnodige tyfusherrie waar het mee gepaard gaat.

Kan aan mij liggen hoor maar ik vind auto rijden niet leuker als ik continue als een debiel op de toeter zit te rammen.

Hou gewoon je feestje zonder andere mensen onnodig lastig te vallen.
 
Laat ze nu GVD gewoon een leuke dag hebben!! :mad:
 
Nee :mad:

Genoeg bos en weilanden hier ga daar lekker toeteren.:mad:
 
Ik heb niks tegen truckersdag in beginsel, enkel die onnodige tyfusherrie waar het mee gepaard gaat.

Kan aan mij liggen hoor maar ik vind auto rijden niet leuker als ik continue als een debiel op de toeter zit te rammen.

Hou gewoon je feestje zonder andere mensen onnodig lastig te vallen.
Jij Rand liever minderjarige meisjes aan in je auto
 
Dat ik me vandaag goed voel. Ik heb een mild drankprobleem. Ik ben niet verslaafd aan de drank maar ik heb het wel nodig om 2 keer per week zwaar te drinken. Gisteren 6 halve liters bier in een paar uur tijd opgedronken. Ff op bed nagenieten van de alcohol, krijg ik zin aan een glas water en ik stijg m'n nest uit en ik val overal tegenaan. Ik schrok ervan, maar ik wil mijn biertje natuurlijk niet opgeven. Ik heb mijn 1 tot 2 pakjes sigaretten per dag ook al opgegeven! Ik wil weer terug naar een sociale drinker zijn. Niet iemand die zuipt voor de high. Ik verlang zo naar die alcohol. Ik heb vandaag 1 speciaal biertje uit India gekocht en de kunst is om die in de koelkast te laten staan en in het weekend op te drinken en het daarbij te laten.
 
Dat ik me vandaag goed voel. Ik heb een mild drankprobleem. Ik ben niet verslaafd aan de drank maar ik heb het wel nodig om 2 keer per week zwaar te drinken. Gisteren 6 halve liters bier in een paar uur tijd opgedronken. Ff op bed nagenieten van de alcohol, krijg ik zin aan een glas water en ik stijg m'n nest uit en ik val overal tegenaan. Ik schrok ervan, maar ik wil mijn biertje natuurlijk niet opgeven. Ik heb mijn 1 tot 2 pakjes sigaretten per dag ook al opgegeven! Ik wil weer terug naar een sociale drinker zijn. Niet iemand die zuipt voor de high. Ik verlang zo naar die alcohol. Ik heb vandaag 1 speciaal biertje uit India gekocht en de kunst is om die in de koelkast te laten staan en in het weekend op te drinken en het daarbij te laten.
 
Dat ik me vandaag goed voel. Ik heb een mild drankprobleem. Ik ben niet verslaafd aan de drank maar ik heb het wel nodig om 2 keer per week zwaar te drinken. Gisteren 6 halve liters bier in een paar uur tijd opgedronken. Ff op bed nagenieten van de alcohol, krijg ik zin aan een glas water en ik stijg m'n nest uit en ik val overal tegenaan. Ik schrok ervan, maar ik wil mijn biertje natuurlijk niet opgeven. Ik heb mijn 1 tot 2 pakjes sigaretten per dag ook al opgegeven! Ik wil weer terug naar een sociale drinker zijn. Niet iemand die zuipt voor de high. Ik verlang zo naar die alcohol. Ik heb vandaag 1 speciaal biertje uit India gekocht en de kunst is om die in de koelkast te laten staan en in het weekend op te drinken en het daarbij te laten.
Goede soundtrack had die film
 
Back
Naar boven