AndroidHealthClinic

LOG: LGD-4033 (Ligandrol) - 8 weken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fietspaal

Cool Novice
Lid geworden
27 jun 2017
Berichten
45
Waardering
9
Lengte
1m83
Massa
91kg
Ik ben gisteren begonnen met mijn eerste cycle, bestaande uit 8 weken lang LGD-4033 (Ligandrol).

Ik ben 24 jaar, 1,83 m en ik weeg 85,0 kg. Ik doe krachttraining vanaf mijn 17e levensjaar. Gemiddeld 3 à 4 keer in de week. Daarnaast doe ik aan een fysieke contactsport. Inmiddels op landelijk niveau. Vanwege mijn anominiteit zeg ik niet welke.

Het doel van deze cycle is om te clean bulken richting de 90,0 kg, een toename in kracht en een betere conditie. Een afname in het vetpercentage zal ook een mooie bijkomstigheid zijn. Ik ben tevens erg benieuwd of mijn prestaties in die fysieke contactsport omhoog gaan.

Ik hou mijn voeding over het algemeen netjes bij met MyFitnessPal. Ik zal 3000 kcal, K: 40%, E: 35%, V: 25% aanhouden. Een vast voedingschema heb ik niet. Misschien ga ik het aantal kcal nog verhogen.

Mijn trainingschema ziet er als volgt uit:

Maandag: Benen, schouders
Dinsdag: Training contactsport
Woensdag: Borst, biceps
Donderdag: Rug, triceps
Vrijdag: Training contactsport
Zaterdag: Rust of biceps, triceps
Zondag: Wedstrijd contactsport of borst, rug

In combinatie met die contactsport is krachttraining echter altijd een beetje passen en meten i.v.m. (kleine) blessures.

Ik zal het volgende gaan nemen:

LGD-4033 (Ligandrol)

Gisteren: 5 mg
Vandaag: 8 mg
Morgen: 10 mg
Tot en met week 8: 10 mg

Wellicht ga ik de dosis nog opschroeven naar 15 mg of 20 mg. In eerste instantie begin ik in ieder geval met het bovenstaande. Over een nakuur ben ik nog niet uit. Misschien is het niet noodzakelijk. Wat denken jullie?

Goede duidelijke foto's zal ik aankomend weekend maken en posten.

Indien jullie vragen en/of opmerkingen hebben, hoor ik het graag.
 
Laatst bewerkt:
Ik merk er nog niets van. Volgens verschillende onderzoeken zal het nog 2 à 4 dagen duren, voordat ik wat ga voelen. Ik ben benieuwd!
 
Laatst bewerkt:
Ik ga je zeker volgen! Vanaf volgende week breng ik de LGD bij mij ook naar 20mg.
Ik denk dat je de eerste week niet direct iets moet verwachten, gewoon consistent zijn.
Ik heb geen eerdere ervaring dus ik kan niet met zekerheid iets zeggen over de PCT, maar ik zou zelf dat risico toch niet nemen.
SERM's hebben op zich ook een positief effect, dus miss gewoon netjes de 4 weken erna uitvoeren.
Ik neem wel andere compounds ook, maar ik eet ondertussen bijna tegen de 4500kcal en verlies vet... dus het kan zijn dat je, je kcal inname ook even moet tweaken.
 
Ik ga je zeker volgen! Vanaf volgende week breng ik de LGD bij mij ook naar 20mg.
Ik denk dat je de eerste week niet direct iets moet verwachten, gewoon consistent zijn.
Ik heb geen eerdere ervaring dus ik kan niet met zekerheid iets zeggen over de PCT, maar ik zou zelf dat risico toch niet nemen.
SERM's hebben op zich ook een positief effect, dus miss gewoon netjes de 4 weken erna uitvoeren.
Ik neem wel andere compounds ook, maar ik eet ondertussen bijna tegen de 4500kcal en verlies vet... dus het kan zijn dat je, je kcal inname ook even moet tweaken.

Thanks. Ik zal clomid overwegen. Beter het zekere voor het onzekere nemen.

Ik hou tot volgende week 3.000 kcal aan. Als ik nog niet ben aangekomen zal ik het verhogen. Naast het sporten s'avonds beweeg ik echter nauwelijks. Dus mijn calorieënbehoefte is niet al te hoog. Lange dagen zitten op kantoor...
 
Idd, geen risico nemen, anders was het voor niets imo.

Ik heb ook een kantoorjob, de enigste beweging is die naar de volgende meeting. kcal verbruik zit tussen de 4000-4500 deze week en ik ben zelfs gewicht aan het verliezen.
Ik kap er nu elke avond nog een grote pot Ben&Jerries bij, want op gezonde voeding alleen is dit niet meer haalbaar. Ook teveel vezels en daar kan je, je ook slecht van voelen.
 
In! Ben erg benieuwd.
 
Gisteren een hersenschudding opgelopen :(. Nu nog steeds een beetje hoofdpijn. Ik ben benieuwd hoe het vanavond in de gym gaat.

Mijn gewicht is ongeveer hetzelfde als vorige week dinsdag. Ik ga mijn kcal verhogen naar 3.500.
 
Laatst bewerkt:
Gerelateerd aan de contactsport?

Ik weet niet hoe het is bij LGD alleen, maar ik merk voor mij dat progressie naast training enorm afhankelijk is van kcal.
Normaal wordt je gewoon vet als je de kcal te veel verhoogt maar nu is dat niet het geval.
 
Gerelateerd aan de contactsport?

Ik weet niet hoe het is bij LGD alleen, maar ik merk voor mij dat progressie naast training enorm afhankelijk is van kcal.
Normaal wordt je gewoon vet als je de kcal te veel verhoogt maar nu is dat niet het geval.

Ja, een flinke klap gehad... De training in de gym ging gelukkig zeer goed gisteren. Ik merk al dat ik wat meer herhalingen kan.

Ik woog vanochtend 86,7 kg. Mijn kcal zitten sinds gisteren op 3.500 (K: 37%, E: 33% & V: 30%).
 
Laatst bewerkt:
Gisteren mijn benen getraind. Zoals andere vaak zeggen merk ik ook dat mijn uithoudingsvermogen hoger is. Meer reps en minder rust tussen de sets nodig. De pomp is ook goed. Qua kracht merk ik nog geen veranderingen. Tot nu toe voelt het goed, ook mentaal.

Vanochtend woog ik al 87,0 kg.
 
Laatst bewerkt:
Gaat de goede kant. Zit zelf met 2 blessures, maar zodra ik hersteld ben word het 15mg lgd voor 12 weken met wat proviron erbij
 
Vanochtend woog ik 87,5 kg. Nu al 2,5 kg erbij. Dit kan niet anders dan een deel vocht zijn. Vanavond schouders en biceps trainen :). Qua kracht merk nog geen verschil.
 
Laatst bewerkt:
Oké, even een update. Ik ben er vanochtend achtergekomen dat ik al die tijd verkeerd gedoseerd heb. Elke dag 0,1 ml i.p.v. 1,0 ml genomen. Ik ga nu paar dagen naar het buitenland en daarna begin ik opnieuw maar dan met de juiste dosis...
 
Laatst bewerkt:
Sinds zaterdag 07-10-2017 ben ik dus opnieuw begonnen, maar dan met de juiste dosis (10 mg (1 ml)). Vanochtend woog ik 87,4 kg.
 
Laatst bewerkt:
Oke, wij zijn nu 1,5 week verder (met de juiste dosis van 10 mg) en ik weeg nu 88,8 kg.

Mijn spieren beginnen al wat voller te lijken en met de trainingen gaat het zeer goed. De pomp is duidelijk beter en ik zweet tijdens de rust in setjes veel meer dan normaal. Qua kracht merk nog niet veel verschil. Vanavond borst-biceps, ik heb er zin in :).
 
Oke, wij zijn nu 1,5 week verder (met de juiste dosis van 10 mg) en ik weeg nu 88,8 kg.

Mijn spieren beginnen al wat voller te lijken en met de trainingen gaat het zeer goed. De pomp is duidelijk beter en ik zweet tijdens de rust in setjes veel meer dan normaal. Qua kracht merk nog niet veel verschil. Vanavond borst-biceps, ik heb er zin in :).

Het zweten heb ik ook ergens de eerste weken meegemaakt. Ondertussen heb ik dit niet meer. Maar ik kan mij herinneren dat ik precies onder een douche stond.
 
Had je liquid gekocht? Ik vind zelf capsules makkelijker!

Liquid ja. In capsulevorm schijnt wel vaker ongewenste rotzooi in te zitten. Vandaar dat ik voor liquid heb gekozen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven