Fitness Seller

4,5 maand resultaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je het niet erg vindt met wat extra vet rond te lopen dan lekker doorbulken maar ik zou het niet te erg uit de hand te laten lopen. Ga nu gewoon bulken tot november/december en kijk dan even hoe je er voor staat. Dan eventueel een maandje cutten en dan een bulk tot februari/maart en dan weer cut voor de zomer
 
Als je het niet erg vindt met wat extra vet rond te lopen dan lekker doorbulken maar ik zou het niet te erg uit de hand te laten lopen. Ga nu gewoon bulken tot november/december en kijk dan even hoe je er voor staat. Dan eventueel een maandje cutten en dan een bulk tot februari/maart en dan weer cut voor de zomer
Ja het moet idd wel een beetje binnen de perken blijven dus de kans zit er dik in dat ik even moet cutten tegen het einde van het jaar
 
Het verschil is nog steeds te groot maarr mijn borst begint te groeien. Mijn mind muscle connection was Echt shit ik focus nu veel beter op de spier en dit is hopelijk het begin van goede chest gains

Snapchat-424887713.jpg
 
Ziet er goed uit!

Sinds kort ook veel meer daar mee bezig. Probeer het echt alleen uit de borst te doen en echt niks te sjoemelen met schouders ofzo. Werkt gevoelsmatig echt goed. Leer elke week weer iets nieuws :)
 
Ziet er goed uit!

Sinds kort ook veel meer daar mee bezig. Probeer het echt alleen uit de borst te doen en echt niks te sjoemelen met schouders ofzo. Werkt gevoelsmatig echt goed. Leer elke week weer iets nieuws :)
Ja voor mij idem, merkte gewoon na iedere chest workout dat mijn schouders echt op waren dus ik ben veel beter gaan focussen om die niet te gebruiken
 
Natuurlijk wel na een hele dag eten maar ben nog nooit zo zwaar geweest, wel wat vettig om en nabij de 16 procent dus volgende maand beginnen met een minicut van 4 weken (wel 700 kcal onder maintenace) om de boel onder controle te houden...al met al gaat het nog steeds lekker
 

Bijlagen

  • Snapchat-1904317413.jpg
    Snapchat-1904317413.jpg
    39,7 KB · Weergaven: 286
Voor iemand die twee jaar niets heeft gedaan zie je er behoorlijk goed uit! Er mag meer massa bij (vooral bij de borst), maar dat moet vast goed komen?
 
Goed bezig, je gaat hard!
 
Lekkere progress
 

Bijlagen

  • IMG-20171016-WA0002.jpg
    IMG-20171016-WA0002.jpg
    70 KB · Weergaven: 194
downloadfile-1.jpg
Screenshot_20171024-112028.png
Andere belichting i know maar verschil is duidelijk, juni boven oktober onder
 
Is er misschien een mod die dit naar logs kan verplaatsen ik wil gaan loggen
 
Kleine update! Ik ben achter de oorzaak van mijn kleine chest :p ik ging tijdens mijn chest workout kapot van brandende delts en werd er niet goed van dat ik mijn borst niet voelde.

Ik ben toen letterlijk thuis voor de spiegel press bewegingen imiteren met extreme scapula retraction..en ja hoor alle spanning op de borst. Toegepast tijdens trainen en een pomp en spierpijn als nooit tevoren. Boobie gains incoming
 
Gister na een tijdje eindelijk weer een beetje fatsoenlijk deadlifts gedaan

Screenshot_20171030-232723.png
 
Cutten gaat goed, al paar kilootjes kwijt ben nu 87 kilo nuchter! Qua kracht gaat het nog steeds vooruit gister pr bench neergezet van 5x105
 
Foto's volgen nog
 
Lekker bezig!

Hoeveel kg doe je dumbell press?
 
Back
Naar boven