XXL Nutrition

Kuurlog: 2e inject kuur test-p + mast-p

Bezoekers in dit topic

Eiwit shake is misschien wel binnen 4 uur verteerd maar normaal eten blijft gemiddeld al 4 uur in de maag en dan moet het nog in de darmen verteerd en opgenomen worden. Aannemend dat een whey shake binnen een uur de maag uit gaat en dus 3 uur nodig heeft om verteerd te worden in de darmen, betekend dat dus dat een flinke eiwitrijke maaltijd je lichaam minimaal voor 7 uur voorziet van eiwitten.

Maar ik zei ook niet dat je ongelijk hebt enkel dat het niet per definitie beter hoeft te zijn eiwitten te spreiden (intermittent fasting als voorbeeld). En ook meer om te zeggen dat als je 7 maaltijden eet en 210 gram eiwitten moet eten het echt niet uit maakt of je nou per maaltijd precies 30 gram eiwitten eet of de ene keer 10 en de andere keer 50. :p

Dat laatste zeg ik ook niet. Maar je lichaam zet een deel van eiwitten om in glucose. Als jij in 1 maaltijd een shit load eiwit eet wordt er waarschijnlijk meer eiwit omgezet naar glucose dan wanneer je het beter verspreid. En zoveel aanpassing vraagt dit niet. Ik eet 3 grote maaltijden (ontbijt, lunch, avondeten). Voor bed kwark. En tussen de maaltijden in een shake en eiwitreep oid. Ik ga geen 7 perfect verdeelde maaltijden prepareren.
 
Dat laatste zeg ik ook niet. Maar je lichaam zet een deel van eiwitten om in glucose. Als jij in 1 maaltijd een shit load eiwit eet wordt er waarschijnlijk meer eiwit omgezet naar glucose dan wanneer je het beter verspreid. En zoveel aanpassing vraagt dit niet. Ik eet 3 grote maaltijden (ontbijt, lunch, avondeten). Voor bed kwark. En tussen de maaltijden in een shake en eiwitreep oid. Ik ga geen 7 perfect verdeelde maaltijden prepareren.

Is een aanname he :p

Kan ook zijn dat je door continue verzadiging van eiwitten juist meer omzet naar glucose.
 
Is een aanname he :p

Kan ook zijn dat je door continue verzadiging van eiwitten juist meer omzet naar glucose.

Is inderdaad een aanname en je hebt een punt. Ik zal eens wat research erop los laten als ik tijd heb.
 
Okee, eerste dagje ging lekker. Heerlijk getraind en voel nauwelijks de pip (eerste keer dat ik in m'n quads heb gepint). Benieuwd wat deze kuur mij gaat brengen :D
 
Ondanks de drukte in de sportschool heb ik alsnog wel lekker kunnen trainen. Heerlijke pump in de schouders en traps! Net m'n 2e shot gezet, 2ml per keer, ging ook weer soepeltjes.
Verder ja.. volgens mij werkt het al lichtjes. Al zou ik dit na 5-6 dagen moeten merken. Ik heb in ieder geval het idee dat ik ietsjes voller oog, maar dit kan ook door de extra carbs komen.. En loop verder de hele dag al een beetje met een halve boner rond XD
Maar dit zou aan de andere kant ook gewoon placebo kunnen zijn.
 
Killer legday gehad! Tijdens de training ging het goed, maar nu kan ik amper lopen ivm de injecties.
Verder weet ik nu wel zeker dat het werkt. Ik heb de geilheid van een 14-jarige tiener, maar qua gains nog niks geks gemerkt.
Ik houd jullie op de hoogte de komende dagen.
 
Dag 4 achter de rug, eiwit-inname iets verhoogd, vetinname iets verminderd, net armen getraind en wat een heerlijke pump! Ik zie mezelf al wel een stuk voller vergeleken met een aantal dagen terug. Ik zal van het weekend even een aantal foto's plaatsen. Verder geen last meer van m'n rechter quad, dus dat wordt straks weer fijn pinnen :)
 
Net gewogen. Bijna 3kg zwaarder in 2 dagen, hoe kan dit?
 
Helemaal geen last van PIP?
 
Vandaag even een dagje minder, weinig geslapen en een slechte focus in de gym... Maar buiten dat zien sommige al wel dat ik er wat voller uitzie. Morgen dan weer extra hard knallen in de gym!
 
Training van vandaag ging weer lekker. Goed focus, goede pump. Over het algemeen een goede 1e week gehad. Ik voel me super, ik ben ietsjes voller en ik heb (nog) geen last van sides. Zoals ik had vermeldt, zal ik nog een paar foto's plaatsen. De volgende foto's zijn deze avond gemaakt:

image.png


image.png


image.png
 
De tweede week is ingegaan. Vandaag lekker chest getraind, deed vergeleken met vorige week meer reps met hetzelfde gewicht, maar geen gekke strength gains zoals bij orals.
Verder begin ik nu toch wel een vettig voorhoofdje te krijgen en ik heb ook last van rode puntjes op m'n bil. Die jeuken best wel erg. Wat is het en zou dit van de roids kunnen komen?

image.jpeg
 
De tweede week is ingegaan. Vandaag lekker chest getraind, deed vergeleken met vorige week meer reps met hetzelfde gewicht, maar geen gekke strength gains zoals bij orals.
Verder begin ik nu toch wel een vettig voorhoofdje te krijgen en ik heb ook last van rode puntjes op m'n bil. Die jeuken best wel erg. Wat is het en zou dit van de roids kunnen komen?

Bekijk bijlage 379992

Onderbroek wat lager dan kunnen we het probleem beter zien.
 
Back
Naar boven